Vraag

Ben ik zwanger?

  • 18 February 2021
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb 2 weken gelden sex gehad met condoom. Maar mijn vriendje wouw testen hoe het goed deed zonder en is er 3 keer in en terug uit geweest, daarna stopte hij ook.  hij z get dat hij niet heeft gelekt of gedrupt. Hij is ook niet klaargekomen in mij. Ik zit wel te stressen dat er toch iets zou uitgekomen zijn. Hij zegt als er iets is ingekomen is het dan niet veel zelfs bijna niks. Hij zegt dat het dan niet eens goed zou zijn gebeurd en dat de eicel de sperma niet goed zou ontvangen hebben. 
 

 

 Ik heb teruggekeken in mijn agenda en mijn langste cyclus en die was 39 dagen. Dus misschien komen mijn regels nog. Maar hier is het probleem dat mij regels op die moment geen evenwicht hadden van dagen en maanden. Ik zit in mijn maandsyclus op dag 33 en heb nog steeds mijn regels niet. Ik ben bang dat ik zwanger ben. Mijn ouders zijn heel streng! Ik ben echt heel bang. Ik voelde mij na die dag een hele week misselijk. En nu is week twee begon en ik zou normaal al 2 dagen gelden mijn maand stonden krijgen en heb ze niet.

Help mij plies! Ik wouw een test gaan halen en ben heel bang! Als hij nu positief is weet ik niet wat ik verder moet doen:(


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey katja0909,

Mijn advies voor jou is dat je het gewoon aan je ouders moet vertellen ook al is het lastig want zwijgen hebt ook niet echt. Maar je kan ook een familie lid die jou vertrouwd vragen om hulp. Maar als je gewoon wil weten of je zwanger ben haal gewoon zoon test want wat is het ergste wat er kan gebeuren?! Hopelijk heb je wat aan het advies.

 

Met heel veel liefs van: sakura sato.

Badge

Hooi! 

Ik zou je heel graag willen helpen maar ik heb daar geen verstand van... Ik weet het dan had ik miss beter geen bericht kunnen sturen maar wou gwn even zeggen dat je een toppertjee bent en het ook gwn tegen je ouders kan vertellen... Vroeg of laat komen ze er toch wel achter namelijk! En anders vertel je het aan een ander vertrouwenspersoon die daar verstand van heeft🙃

 

Groetjes!! 😘😘 en sterkte!! 😘😘

Badge +1

Heyy

Om te beginnen STRESS NIET en WEES NIET BANG. Oke heb je een vriendin die je heel maar dan heel goed kan vetrouwen?? Zo ja vertel het haar en ga die test halen en zeg dan dat jij het niet als eerste wilt weten  maar zij. Als het positief is moet je naar je ouders gaan en het eerlijk vertellen. Als het negetief is dan hoef je het niet per se te vertellen. Want het ks best genant als je vertelt dat je het heb gedaan met je vriend. Het is niet erg als je dat doet hoor maar aan je ouders vertellen is best genant VIND IK tenminste. En over de maand ik had dat ook ik ben 10 januari voor het eerst geworden dan moest ik weer de 10 worden maar ik bem pas de 17 het geworden dus wees aub niet bang😘😘

Groetjess

 

Reputatie 7
Badge +19

Tja, toch maar even een test gaan doen. Dan kan je verder kijken.

Hi,

Ik zou toch maar even een test doen. Het lijkt me fijner om duidelijkheid te hebben. Het is sowieso niet zo slim om het zonder condoom te doen, want er is altijd een kans dat je zwanger wordt. Wist je dit? Je hoeft je niet te schamen, het kan gebeuren, maar het is wel handiger om nu een test te doen voor het geval dat.

Fay

Reageer