Hey, ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb 2 weken gelden sex gehad met condoom. Maar mijn vriendje wouw testen hoe het goed deed zonder en is er 3 keer in en terug uit geweest, daarna stopte hij ook. hij z get dat hij niet heeft gelekt of gedrupt. Hij is ook niet klaargekomen in mij. Ik zit wel te stressen dat er toch iets zou uitgekomen zijn. Hij zegt als er iets is ingekomen is het dan niet veel zelfs bijna niks. Hij zegt dat het dan niet eens goed zou zijn gebeurd en dat de eicel de sperma niet goed zou ontvangen hebben.
Ik heb teruggekeken in mijn agenda en mijn langste cyclus en die was 39 dagen. Dus misschien komen mijn regels nog. Maar hier is het probleem dat mij regels op die moment geen evenwicht hadden van dagen en maanden. Ik zit in mijn maandsyclus op dag 33 en heb nog steeds mijn regels niet. Ik ben bang dat ik zwanger ben. Mijn ouders zijn heel streng! Ik ben echt heel bang. Ik voelde mij na die dag een hele week misselijk. En nu is week twee begon en ik zou normaal al 2 dagen gelden mijn maand stonden krijgen en heb ze niet.
Help mij plies! Ik wouw een test gaan halen en ben heel bang! Als hij nu positief is weet ik niet wat ik verder moet doen:(