1 jaar geleden naaktfoto gemaakt naar ex maar nu heeft de hele stad ze!

  • 26 January 2024
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Nou ik heb dus 1 jaar geleden naaktfotos gestuurd naar mijn ex die ik erg goed vertrouwde ook met mijn gezicht. Opeens ging ze alles opslaan na een tijdje en ben ik opgewacht en bijna in elkaar geslagen en oom daarmee gefilmd. In heb daar zelf heel veel last van en mijn zelfvertrouwen is nu ook bijna 0 daardoor.  Ze hebben gezegd dat ze alles hebben verwijdert nadat mijn ouders met hun ouders heeft gesproken. Maar haar vrienden en vriendinnen hebben alles nog doorgestuurd en nu komt het steeds vaker terug en heeft famillie van vrienden van me zelfs de fotos. Ik zeg dat ze nep zijn en ze geloven het ook omdat het mijn vrienden zijn maar in denk dat een foto of video met mn gezicht erop ook nog ergens rondzweedt en ik zou echt waarschijnlijk heel depri worden als alles online komt. Wat moet ik nu doen ik heb er mentaal echt herl veel last van en ga er ook oo school minder van presteren en ben alleen maar aan het letten of er nog bekenden zijn die fotos of videos zouden hebben.

De dag nadat ik bijna in elkaar was geslagen zeiden mensen ook tegen kinderen uit mijn klas wat er allemaal is gebeurt en heb het 1 keer een vidoe van me toegestuurd gekregen van ben jij dit. Alles ontkend natuurlijk. Maar moet ik naar de politie gaan of therapie maar ik vind het heeeel vernederend om dit aan mensen te vertellen behalve mijn ouders en daarom doe ik het ook niet

Ze zeiden wel dat ALS ik aangifte zou dan dat ik dan heel mijn stad de jeugd achter me aan zou zitten. En een paar kinderen van dit verhaal zitten bij me op voetbalclub en trainen tegelijk soms dus kom ik ook nog niet meer ol training die dagen. 
 

ik hoop dat dit zo snel mogelijk weg gaat fysiek en mentaal maar hoe moet ik dit oplossen. 
ik kan het zelf niet mentaal oplossen want snders denk ik er nog over totdat in ga studeren in het buitenland wat ook een reden is dat ik dat wil


4 reacties

1: Doe dit nooit meer (die foto's/video's maken), heb zelf ook ervaring, als jongen zijnde (1x gedaan).

2: Ga naar de politie en praat over hoe & wat, je kan aangifte doen, zal ook ten sterkste aanraden om dat te doen in welk geval dan ook.

3: Praat met je ouders erover (had je al gedaan?) en zeg dat het nog steeds ronddraait (voor je gevoel en/of met bewijs komend daarvan)

4: zoek manieren om jezelf tot rust te brengen, dat zou zeer goed kunnen helpen, dus eigenlijk bepaalde "anti-stressoefeningen" voor jezelf vinden.

 

En dus je gedachten op wat anders zetten, andere interesses zoeken, nieuwe dingen proberen, enzovoorts.

En je voorbereiden op 'wat als', bijvoorbeeld met wat de politie of je ouders gaat/gaan vragen aan jou, maar ook als anderen zeggen: "Ben jij dit?" Dat je bijvoorbeeld, zoals je al deed, zegt dat het nep is o.i.d.

 

Ik hoop echt, als je alles hebt gedaan, in welke volgorde je het ook volgt, het je helpt tot rust te komen en dan dit een beetje af te sluiten en op andere, verschillende, dingen te focussen en daarvoor te gaan.

het ligt eraan hoe oud je bent anders zou ik gwn zo snel mogelijk gaan stureren als je cht nog 1 jaar moet ofzo maar als t langer duurt zou ik gwn soen alsof er niks aan de hand is en als iemand iets vraagd zeggen ja die fotos zijn nep 

Reputatie 6
Badge +4

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die jullie geven, is nog niet volledig, @Anonymous2024123 Je kunt contact opnemen met  www.helpwanted.nl , Ze kunnen je daar veel vertellen over de manieren om ongewenst beeldmateriaal van internet  te halen. Vraaghetdepolitie.nl  is een site van de politie waar je ook kunt chatten, anoniem, over de beste reactie van jou op deze situatie. En natuurlijk kun je bellen of chatten met de kindertelefoon om samen met ons te zoeken naar de beste oplossing. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

We wensen je het allerbeste.

 

Reputatie 2
Badge

hee wat naar dat je dit heb meegemaakt. ik heb het zelf ook gehad dus ik weet hou jij je nu voeld. ik zou zeggen maakt je school lekker af en ga als je dan nog een opleiding moet doen lekker daar mee aan de slag en vergeet wat er is gebeurt 

ik heb wel een paar tips voor je 

  1. stuur geen naakt foto/filmjes meer ook niet als je die persoon vertrouwd 
  2. 2. als je wil kan je ook naar vraaghetdepolitie.nl gaan wand daar kan je hulp vragen en het is vgm prive 
  3. 3. ik zou iets zoekken voor afleiding bijv de sportschool ofz als je je niet helemaal lekker voeld 

ik hoop dat je hier iets aan hebt en ik zou regelmatig nog ff langs komen om te kijken hoe het nu gaat 

let me know 

xx idkgwiets

Reageer