Nou ik heb dus 1 jaar geleden naaktfotos gestuurd naar mijn ex die ik erg goed vertrouwde ook met mijn gezicht. Opeens ging ze alles opslaan na een tijdje en ben ik opgewacht en bijna in elkaar geslagen en oom daarmee gefilmd. In heb daar zelf heel veel last van en mijn zelfvertrouwen is nu ook bijna 0 daardoor. Ze hebben gezegd dat ze alles hebben verwijdert nadat mijn ouders met hun ouders heeft gesproken. Maar haar vrienden en vriendinnen hebben alles nog doorgestuurd en nu komt het steeds vaker terug en heeft famillie van vrienden van me zelfs de fotos. Ik zeg dat ze nep zijn en ze geloven het ook omdat het mijn vrienden zijn maar in denk dat een foto of video met mn gezicht erop ook nog ergens rondzweedt en ik zou echt waarschijnlijk heel depri worden als alles online komt. Wat moet ik nu doen ik heb er mentaal echt herl veel last van en ga er ook oo school minder van presteren en ben alleen maar aan het letten of er nog bekenden zijn die fotos of videos zouden hebben.
De dag nadat ik bijna in elkaar was geslagen zeiden mensen ook tegen kinderen uit mijn klas wat er allemaal is gebeurt en heb het 1 keer een vidoe van me toegestuurd gekregen van ben jij dit. Alles ontkend natuurlijk. Maar moet ik naar de politie gaan of therapie maar ik vind het heeeel vernederend om dit aan mensen te vertellen behalve mijn ouders en daarom doe ik het ook niet
Ze zeiden wel dat ALS ik aangifte zou dan dat ik dan heel mijn stad de jeugd achter me aan zou zitten. En een paar kinderen van dit verhaal zitten bij me op voetbalclub en trainen tegelijk soms dus kom ik ook nog niet meer ol training die dagen.
ik hoop dat dit zo snel mogelijk weg gaat fysiek en mentaal maar hoe moet ik dit oplossen.
ik kan het zelf niet mentaal oplossen want snders denk ik er nog over totdat in ga studeren in het buitenland wat ook een reden is dat ik dat wil