Vraag

Vragenlijst school


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy, ik verveel me, dus ik dacht: laat ik eens een vragenlijst gaan maken!

Zoals je aan de titel kunt zien gaat deze vragenlijst over school. Vooral gericht op middelbare scholieren, maar als je op een andere schooltype zit, mag je het natuurlijk ook maken. Dat geldt natuurlijk ook voor als je niet op school zit!

  1. Vind je dat je op een leuke school zit? 
  2. Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? 
  3. Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) 
  4. Heb je leuke docenten op school?  
  5. Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? 
  6. Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? 
  7. Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? 
  8.  Wat vind je het leukste aan school? 
  9. Wat vind je het minst leuke aan school? 
  10. Heb je veel toetsen/toetsweken?
  11. Heb je veel huiswerk? 
  12. Ga je over? 
  13. Wat is je beste vak? 
  14. Wat is je slechtste vak? 
  15. Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien)
  16. In welk jaar zit je? 
  17. Welk niveau doe je? 
  18. Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? 
  19. Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? 
  20. Heb je een leuke klas? 
  21. Heb je een leuke mentor?
  22. Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? 
  23. Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)?
  24. Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?)
  25. Heb je een leuke kantine? 
  26. Heb je een gezellige/leuke aula? 
  27. Heb je een mediatheek? 
  28. Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 
  29. Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? 
  30. Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is?

Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden!

 


28 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heyyy, ik verveel me, dus ik dacht: laat ik eens een vragenlijst gaan maken! 
Hey, het gaat weer niet zo lekker dus ik dacht laat ik weer eens op het forum kijken als afleiding dus bij deze

Zoals je aan de titel kunt zien gaat deze vragenlijst over school. Vooral gericht op middelbare scholieren, maar als je op een andere schooltype zit, mag je het natuurlijk ook maken. Dat geldt natuurlijk ook voor als je niet op school zit!

  1. Vind je dat je op een leuke school zit? Opzich wel
  2. Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? De meeste docenten zijn erg aardig 
  3. Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) ik vind van wel, 1500 zoiets 
  4. Heb je leuke docenten op school?  Ja
  5. Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? Middelbare, in 5 atheneum 
  6. Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? Biologie
  7. Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? Scheikunde
  8.  Wat vind je het leukste aan school?  Mn vrienden zien
  9. Wat vind je het minst leuke aan school?  Pauze in mn eentje als mn vrienden er niet zijn 
  10. Heb je veel toetsen/toetsweken? 4 toetsweek in het jaar tussen de toetsweken heb ik niet veel toetsen 
  11. Heb je veel huiswerk? Best wel maar het meeste maak ik niet meer
  12. Ga je over? Ik heb er vrede mee als ik niet over ga
  13. Wat is je beste vak? Engels 
  14. Wat is je slechtste vak? Scheikunde en Frans
  15. Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) geen idee maar denk rond een 7
  16. In welk jaar zit je?  5e
  17. Welk niveau doe je?  Atheneum 
  18. Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? Nope
  19. Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen?  NG, ik had geen enkel profiel willen kiezen ik had gwn naar havo moeten gaan
  20. Heb je een leuke klas?  Ik heb niet echt een vaste klas dus geen idee
  21. Heb je een leuke mentor? Sure
  22. Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? Ik doe niet erg veel en tot nu toe werk dat soort van
  23. Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? Er zijn wel plus documenten te behalen ja
  24. Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) ja, omdat ie beter is dat de school aan de andere kant van de straat
  25. Heb je een leuke kantine?  Jahoor 
  26. Heb je een gezellige/leuke aula? Ik weet het verschil tussen kantine en aula niet helemaal
  27. Heb je een mediatheek?  Alleen computerlokalen 
  28. Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 
  29. Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? Havo, atheneum en allebei zou tto kunnen 
  30. Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is?  Ben een beetje laat met invullen maar ik vind het wel jammer dat dit kalenderjaar alweer bijna voorbij is

Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden!

 

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Vind je dat je op een leuke school zit?  Ja eigenlijk best tevreden
  2. Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school?  Omdat ik hier geaccepteerd word 
  3. Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) redelijk grote en overzichtelijk school rond de 300 kinderen
  4. Heb je leuke docenten op school?  ja
  5. Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni?  Middelbaren school
  6. Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? z&w (zorgen en welzijn)
  7. Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? rekenen/geschiedenis
  8.  Wat vind je het leukste aan school? dat ik plezier kan hebbeb en gezellig met andere kan kletsen
  9. Wat vind je het minst leuke aan school? Bijna alle theorie vakken
  10. Heb je veel toetsen/toetsweken? Nee
  11. Heb je veel huiswerk? nee
  12. Ga je over? hopelijk wel
  13. Wat is je beste vak? engels/z&w
  14. Wat is je slechtste vak? rekenen
  15. Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) voldoende
  16. In welk jaar zit je? 2e
  17. Welk niveau doe je? vmbo basis route arbeid
  18. Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? vgm niet
  19. Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? weet niet wat hier bedoeld word sorry
  20. Heb je een leuke klas? ja opzich
  21. Heb je een leuke mentor? T,gaat
  22. Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? tussen in
  23. Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? Nee
  24. Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) Ja ze kunnen je met jou problemen goed helpen
  25. Heb je een leuke kantine? nee niet echt
  26. Heb je een gezellige/leuke aula? ja 
  27. Heb je een mediatheek? Als dat hetzelfde is als een schoolbieb dan ja
  28. Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 2
  29. Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? Vmbo b k mbo havo
  30. Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? Ja 
Reputatie 7
Badge +15

Heyyy, ik verveel me, dus ik dacht: laat ik eens een vragenlijst gaan maken!

Zoals je aan de titel kunt zien gaat deze vragenlijst over school. Vooral gericht op middelbare scholieren, maar als je op een andere schooltype zit, mag je het natuurlijk ook maken. Dat geldt natuurlijk ook voor als je niet op school zit!

  1. Vind je dat je op een leuke school zit? Best wel
  2. Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? Nouja, de uitdagingen, nieuwe dingen leren, nieuwe kinderen leren kennen, de sweer op school, allemaal best leuk :)
  3. Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer)  ​​​​​​ca. 1000 leerlingen 
  4. Heb je leuke docenten op school?  Verschilt, maar de meeste zijn prima!
  5. Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni?  Gymnasium 
  6. Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt?  Natuurkunde 
  7. Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? … weet ik niet zo goed
  8.  Wat vind je het leukste aan school? Nieuwe dingen Leren
  9. Wat vind je het minst leuke aan school? de werkdruk
  10. Heb je veel toetsen/toetsweken? 3 proefwerkweken, en gemiddeld zo’n 4 toetsen per week in een gewone week.
  11. Heb je veel huiswerk?  Best wel
  12. Ga je over? Ja
  13. Wat is je beste vak?  Natuurkunde & Wiskunde 
  14. Wat is je slechtste vak? Muziek 
  15. Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) nee, ik kan alleen het gemiddelde per vak zien. ​​​​​​
  16. Welk niveau doe je? Gymnasium ​​​​​​? 
  17. Heb je een leuke mentor? Zeker!
  18. Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal?  De stof gaat prima. Maar met de werkdruk (die ik deels ook zelf opleg) is soms wel te veel
  19. Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? Ja, vanalles
  20. Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) ligt aan wat voor type persoon je bent…
  21. Heb je een leuke kantine? Ja.
  22. Heb je een gezellige/leuke aula?  Ja
  23. Heb je een mediatheek? Ja 
  24. Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 3
  25. Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? Alleen gymnasium 
  26. Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is?nee hoor

Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden!

 

Zeker leuk! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer