hey hey dit zijn mijn antwoorden ik zit ben 17 dus ik zit op het roc ja weet ben vroeg leerling.
- Vind je dat je op een leuke school zit? ja hoor
- Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? ik heb hele leuke kinderen in me klas en leuke docenten en me opleiding is gwn leuk
- Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) ja echt veel er zijn heel veel opleidingen.
- Heb je leuke docenten op school? ja en je kan ze alles vragen
- Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? mbo / roc
- Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? psychologie
- Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? gym en engels
- Wat vind je het leukste aan school? ik doe onderwijsassistente dus ik vind praktijk dingen doen heel leuk
- Wat vind je het minst leuke aan school? dat ik veel opdrachten heb
- Heb je veel toetsen/toetsweken? nope
- Heb je veel huiswerk? niet echt gewoon veel opdrachten
- Ga je over? ik deed dit half jaar over
- Wat is je beste vak? nederlands en psychologie
- Wat is je slechtste vak? engels en methodisch werken
- Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) voldoende
- In welk jaar zit je? tweede
- Welk niveau doe je? 4
- Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? nope
- Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? .
- Heb je een leuke klas? jaa
- Heb je een leuke mentor? jaa
- Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? ging wel mwa maar nu heb ik tijd en opdrachten verlening.
- Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? ja keuze delen
- Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) ja want je kan echt alles zolang je maar overlegt en er is veel mogelijk voor hulp bijvoorbeeld tijdsverlening
- Heb je een leuke kantine? jaaa met veeeeeeel eten
- Heb je een gezellige/leuke aula? jaaa je ziet allemaal kinderen van andere opelidingen
- Heb je een mediatheek? nope
- Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 3 met een sport centrum achter de school
- Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? 1,2,3,4
- Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? heb er geen last van
dit was het dan
liefs mij xx
Heyyy, ik verveel me, dus ik dacht: laat ik eens een vragenlijst gaan maken!
Zoals je aan de titel kunt zien gaat deze vragenlijst over school. Vooral gericht op middelbare scholieren, maar als je op een andere schooltype zit, mag je het natuurlijk ook maken. Dat geldt natuurlijk ook voor als je niet op school zit!
- Vind je dat je op een leuke school zit? NEE!!!
- Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? LERAREN ZIJKEN SUPER VEEL, EN JE OET GEEN KLAP. IK GAVEEL LIEVER WERKEN BEN JE TENMINSTE BEZIG
- Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) JA GROTE SCHOOL, WEET NEIT PRECIES HOEVEEL LEERLINGEN
- Heb je leuke docenten op school? NEE!!
- Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? MIDDEBAAR
- Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? GYM
- Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? WISKUNDE & ENGELS
- Wat vind je het leukste aan school? DE PAUZES
- Wat vind je het minst leuke aan school? TEORIELESSEN
- Heb je veel toetsen/toetsweken? NEE GELUKKIG NIET!
- Heb je veel huiswerk? NU NIET MEER. HEB STAGE
- Ga je over? IS NOG NEIT ZEKER, WAARSCHIJNLIJK NIET….
- Wat is je beste vak? NEDERLANDS
- Wat is je slechtste vak? ENGELS
- Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) KAN IK NIET ZIEN, MAAR HEB T FF VOOR JE UITGEREKEND EEN 6,3
- In welk jaar zit je? 3
- Welk niveau doe je? KADER
- Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? NEE
- Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? ECONOMIE
- Heb je een leuke klas? HM BEETJE
- Heb je een leuke mentor? NEE
- Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? VEEL MOEITE MEE
- Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? GEEN IDEE, VOLGENS MIJ WEL
- Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) NEE, TIS EGT N ROTSCHOOL! JE MAG NIKS, LERAREN KUNNEN NERGENS TEGEN EN GA AMAR DOOR
- Heb je een leuke kantine? NEE
- Heb je een gezellige/leuke aula? BEETJE
- Heb je een mediatheek? JA
- Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 3
- Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? OEPS.. GEEN IDEE EIGLK
- Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? NEE VIND T HEERLIJK!!
Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden! JAA HIJ WAS EGT LEUKKK
- Vind je dat je op een leuke school zit? nee
- Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? school regelt dingen niet goed
- Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) redelijk grote school. Ong 1250 leerlingen
- Heb je leuke docenten op school? ik had een leuke docent, maar die heeft zeer spijtig zelfmoord gepleegd.
- Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? middelbare school
- Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? kunst beeldend
- Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? maatschappijleer/ckv
- Wat vind je het leukste aan school? het zien van m'n vrienden en veel nieuwe dingen leren over mijn interesses
- Wat vind je het minst leuke aan school? de lange saaie lessen
- Heb je veel toetsen/toetsweken? 4 toetsweken per schooljaar
- Heb je veel huiswerk? natuurlijk
- Ga je over? ja man
- Wat is je beste vak? biologie
- Wat is je slechtste vak? wiskunde
- Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) 7.3
- In welk jaar zit je? jaar 4
- Welk niveau doe je? havo
- Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? ja, zat eerst op VWO
- Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? ik doe n&g
- Heb je een leuke klas? ja
- Heb je een leuke mentor? absoluut niet
- Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? gaat wel
- Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? we hebben godsdienst
- Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) nee, want is gw kutschool
- Heb je een leuke kantine? zeker. We hebben een losse kantine voor brugklas, dan een voor 2e klas en de rest zit in de aula.
- Heb je een gezellige/leuke aula? heel gezellig
- Heb je een mediatheek? zekerweten. Onze mediatheek was vroeger de gymzaal.
- Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 4
- Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? mavo, havo, vwo
- Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? neuh, ben wel toe aan vakantie
Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden! geweldig, heb me vermaakt
Heyyy, ik verveel me, dus ik dacht: laat ik eens een vragenlijst gaan maken!
Zoals je aan de titel kunt zien gaat deze vragenlijst over school. Vooral gericht op middelbare scholieren, maar als je op een andere schooltype zit, mag je het natuurlijk ook maken. Dat geldt natuurlijk ook voor als je niet op school zit!
- Vind je dat je op een leuke school zit? Ja
- Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? De docenten zijn oké en er zijn veel activiteiten die je kunt doen
- Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) 1500/2000 ongeveer
- Heb je leuke docenten op school? Ja opzich wel
- Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? Middelbare
- Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? Ik vind Frans heel leuk
- Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? Natuurkunde
- Wat vind je het leukste aan school? We doen veel andere activiteiten zoals zwemmen of een ijsje eten bij de Lidl
- Wat vind je het minst leuke aan school? De hoeveelheid huiswerk en sommige vakken/docenten
- Heb je veel toetsen/toetsweken? Ja veel toetsen, dit jaar ook nog toetsweken erbij
- Heb je veel huiswerk? Ja
- Ga je over? Ja
- Wat is je beste vak? Frans
- Wat is je slechtste vak? Natuurkunde
- Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) vorig jaar ongeveer 7,8
- In welk jaar zit je? Volgende week in klas 3
- Welk niveau doe je? Vwo/ atheneum
- Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? Nee
- Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? Ik zou graag n&g kiezen maar geen natuurkunde erbij
- Heb je een leuke klas? Geen idee, denk het wel (vorig jaar wel)
- Heb je een leuke mentor? Geen idee, vorig jaar mwa
- Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? Het gaat oké maar moet er hard voor werken
- Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? Ja, je hebt flexuren, dan kan kan je bij een bepaald vak extra uitleg en ondersteuning krijgen, of uitdaging als je overal goed in bent. En Anglia als je goed bent in Engels en iets extra’s wilt leren en debat uren. Ook nog de bigband als je een muziek instrument kan spelen
- Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) de leukste docent zit hier op school (vinden heel veel leerlingen
- Heb je een leuke kantine? Ja
- Heb je een gezellige/leuke aula? Ja
- Heb je een mediatheek? Ja
- Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? Begane grond, 1e en 2e verdieping
- Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? Basis tot vwo+ (vwo+ is met projecten enzo) en alles er tussen in
- Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? Het gaat voor mij bijna weer beginnen
Dit was de vragenlijst! Ik hoop dat jullie ‘m leuk vonden!
-Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6; Plaats op het forum geen persoonsgegevens.-
Toevoeging: leuke lijst ! zulke wil ik wel meer. Grtz liefs JulianX
Vind je dat je op een leuke school zit? Is n prima school
Waarom zit je op een leuke school of een niet-leuke school? Is gwn prima
Zit je op een grote school? (hoeveel leerlingen ongeveer) wel redelijk groot (1304 dit jaar)
Heb je leuke docenten op school? Nie echt mr ja
Zit je op de basisschool, middelbare school, mbo, hbo, of op de uni? Middelbare school
Wat vind je het leukste vak dat je momenteel volgt? Idk geen een is echt leuk
Wat vind je het minst leuke vak dat je momenteel volgt? Bvo (tekenen/kunst)
Wat vind je het leukste aan school? Vriendinnen zien
Wat vind je het minst leuke aan school? De lessen
Heb je veel toetsen/toetsweken? 2 toestweken en idk hoeveel toetsen je op andere scholen krijgt mr vlgm gemiddeld
Heb je veel huiswerk? Vr bijna ieder vak wel mr niet ultra veel
Ga je over? Ja
Wat is je beste vak? Frans denk
Wat is je slechtste vak? Geschiedenis
Wat is je vakkengemiddelde? (als je dat kunt zien) 8,1
In welk jaar zit je? 2
Welk niveau doe je? VWO
Ben je al eens opgestroomd of afgestroomd? nee
Welk profiel heb je gekozen of zou je willen kiezen? Idk
Heb je een leuke klas? Ja prima
Heb je een leuke mentor? Kan beter
Heb je veel moeite met school, gaat het je oké af of gaat het je wel makkelijk af allemaal? Gaat gwn prima dus niet super veel moeite
Heeft jouw school ook extra’s (denk hier aan kunststromingen of extra vakken dat je kunt volgen naast je ‘basis’ vakken)? In de 3e kan je camebrich engels volgen en als je vwo al in de 1e doet kan je kiezen tussen spaans en science
Raad jij je school aan aan anderen? (waarom?) Ja is gezellig
Heb je een leuke kantine? Prima
Heb je een gezellige/leuke aula? Prima wel heel vol en druk
Heb je een mediatheek? Nee
Hoeveel verdiepingen heeft jouw school? 2
Welke niveau’s kun je allemaal op jouw school doen? Havo en vwo
Vind je het jammer dat dit schooljaar bijna voorbij is? Is net begonnen