Vraag

frans docente zit fout?

  • 27 May 2020
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, 

ok ik heb dus sws al sinds het begin van het jaar een hekel aan mijn Frans docente, en nu blijkt dat helemaal terecht te zijn, lol.

ik heb 12 mei een proefwerk gemaakt en we hebben de cijfers nog niet binnen (ze heeft van zichzelf gezegd een heel goed georganiseerd persoon te zijn), en ik snap dat ze het druk heeft enzo maar dan nog.

ok hier komt het: ze had de volgende mail terug geschreven op mijn vraag hoever ze met de cijfers is:


Hallo (anoniem), 

 

Zullen we eerlijk oversteken? Op 11 februari heeft klas H2Ceen inleveropdracht gemaakt. Helaas heb ik jouw inleveropdracht nog steeds niet ontvangen. Ik heb de opdracht voor jou in de bijlage gezet.


 

Zodra jij de opdracht hebt ingeleverd, kijk ik jouw repetitie na.

 

Tenslotte; de afspraak is dat een docent een toets binnen 10 werkdagen nakijkt. Dit betekent dat het, vanwege de vrije dagen rondom Hemelvaart, iets langer duurt dan 2 weken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mevrouw (anoniem)

 

en het gaat mij om het dikgedrukte gedeelte.

ten eerste, mag ze zo chanteren/een cijfer achterhouden waardoor ik mss niet over zal gaan

en ten twee komt ze met zo’n stom excuus

nog steeds betwijfel ik of ze zich er aan zal houden maar ik zal het zeker tegen een begeleider op school zeggen de volgende dag dat ik weer op school ben.

bij voorbaat dank


3 reacties

ik snap je frustratie maar wat ze zegt over haar 10 werkdagen om na te kijken klopt.

ook zij verdiend vakantie

 

daarnaast, is het nu eenmaal wat anders als normaal en denk ik dat het voor docente nog meer voorbereiden is dan dat het al was en ze daardoor het erg druk hebben en weinig tijd voor nakijken.

probeer ook te bedenken dat ze waarschijnlijk meer klassen heeft dan alleen die van jou dus misschien heeft ze daar ook nog toetsen van, of nog vergaderingen gehad.

nogmaals, ik snap je frustratie wel

Maar dat het zo lang duurt geeft mij niets (mijn ouders daarentegen, lol)

Ook denk ik dat ze ook gewoon niet klaar is met alle toetsen en daar wel mee bezig is, maar ik weet wel dat ze al ruim over dat aantal dagen is.

en ik heb een heel bescheiden mail gestuurd

hoi @Its me unusual ik heb ook wel is dat een leerkracht er lang over doet. (Ik heb geen Frans) de ene is snel de ander langzaam , dat licht aan hun stemming , hun routine,  of het een grote of een kleine toets is. Of het makkelijk nakijken is. Enzovoort. 

 

Ik heb ook wel is gehad dat een leerkracht er 5 weken over deed. (Het is niet dat ik het nodig heb om over te gaan ofzo maar voor sommige snap ik het wel als dat voor hun wel geld)

 

Als jij gewoon een nette mail stuurt is er  gewoon niks aan de hand. (Ik stuur nu dagelijks iets van 32 mails naar school. Ook.al hebben we teams. )

 

Ps. Mijn ouder kijken er niet eens meer naar😅😅 die boeit het niet echt zoveel. Die weten wel wat ik ongeveer haal.

Groetjes gebruiker c 

Reageer