Heyy,
ok ik heb dus sws al sinds het begin van het jaar een hekel aan mijn Frans docente, en nu blijkt dat helemaal terecht te zijn, lol.
ik heb 12 mei een proefwerk gemaakt en we hebben de cijfers nog niet binnen (ze heeft van zichzelf gezegd een heel goed georganiseerd persoon te zijn), en ik snap dat ze het druk heeft enzo maar dan nog.
ok hier komt het: ze had de volgende mail terug geschreven op mijn vraag hoever ze met de cijfers is:
Hallo (anoniem),
Zullen we eerlijk oversteken? Op 11 februari heeft klas H2Ceen inleveropdracht gemaakt. Helaas heb ik jouw inleveropdracht nog steeds niet ontvangen. Ik heb de opdracht voor jou in de bijlage gezet.
Zodra jij de opdracht hebt ingeleverd, kijk ik jouw repetitie na.
Tenslotte; de afspraak is dat een docent een toets binnen 10 werkdagen nakijkt. Dit betekent dat het, vanwege de vrije dagen rondom Hemelvaart, iets langer duurt dan 2 weken.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw (anoniem)
en het gaat mij om het dikgedrukte gedeelte.
ten eerste, mag ze zo chanteren/een cijfer achterhouden waardoor ik mss niet over zal gaan
en ten twee komt ze met zo’n stom excuus
nog steeds betwijfel ik of ze zich er aan zal houden maar ik zal het zeker tegen een begeleider op school zeggen de volgende dag dat ik weer op school ben.
bij voorbaat dank