Vraag

Vragenlijst voor meisjes



Toon eerste bericht

34 reacties

1. Hoe oud ben je?  14

2. Hoe lang ben je? 160

3. Wat is je kleur haar?  donkerblond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?  ik heb werkelijk geen idee meer

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ligt aan mijn stemming. ik loop er meestal bij als een tijdreiziger uit de jaren vijftig

6. Heb je al gezoend?  nope

7. Heb je een tv?  niet in mijn kamer, maar wel in de woonkamer

8. Zo ja wat kijk je dan?  ik kijk eigenlijk nooit iets op de tv omdat mijn ouders erbij zijn en ze mijn smaak bekritiseren 

9. Heb je een vriendje?  ik ben lesbisch dus nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? nvt

11. Wat doe je in je vrije tijd?   lezen ,  tekenen, soms wat schrijven, tijd verspillen

12. Wat voor soort sport doe je? turnen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  mijn heteroseksuele vriendinnen zoeken een jongen die niet stoer doet dus let daar op I guess

Reputatie 1
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 13

2. Hoe lang ben je?  165

3. Wat is je kleur haar? bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? verlegen

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  trui of blouse en spijkerbroek. Soms een rok

6. Heb je al gezoend?  nee

7. Heb je een tv? papa en mama. ik via internet

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje? nee

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd? internet, shoppen

12. Wat voor soort sport doe je? volleybal

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Bericht aangepast door De Kindertelefoon

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? 14

2. Hoe lang ben je? 1,62

3. Wat is je kleur haar? Blond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Rustig (behalve met vrienden of alleen) 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? In de zomer vooral van die korte broekjes en voor de rest ja gwn lange broeken

6. Heb je al gezoend? Ja 1x

7. Heb je een tv? Ja 

8. Zo ja wat kijk je dan? Netflix 

9. Heb je een vriendje? Nope niet meer 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? -

11. Wat doe je in je vrije tijd? Beetje fietsen chillen en afspreken en soms zwemmen

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden😛

 13. Heb je tips voor? Idk hahaha

1. Hoe oud ben je? 17

2. Hoe lang ben je? 1.71 m

3. Wat is je kleur haar? donkerbruin (zo donker dat het zwart lijkt)

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? rustig, creatief, empathisch, ambitieus, dromerig

5. Wat voor soort kleding gebruik je? vintage en oversized, ik houd vooral van oversized blousjes, ik heb ook geen skinny jeans alleen wide leg jeans, en ik draag kettingen en ringen

6. Heb je al gezoend? ja

7. Heb je een tv? ja, in de woonkamer voor het hele gezin en in mijn kamer een kleine goedkopen waarmee ik alleen dvd's kan afspelen

8. Zo ja wat kijk je dan? ik kijk vooral veel Netflix en Disney+ (maar dat doe ik eig alleen op mn laptop) op tv kijk ik even tot hier en wie is de mol, maar verder kijk ik geen tv

9. Heb je een vriendje? ik heb een vriendin (ik ben lesbisch)

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Films/series kijken, shoppen, logeren, kletsen, wandelen, dronken worden, cd's beschilderen, stad uitjes, naar de bios

11. Wat doe je in je vrije tijd? video's editen, met vrienden afspreken, schrijven, knutselachtige dingen (zoals stickers maken of armbanden knopen met borduurgaren), en heeeeel veel series kijken

12. Wat voor soort sport doe je? ik doe geen sport

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? sowieso niet arrogant doen, en vooral veel respect tonen

Badge

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 14 broski, jij?

2. Hoe lang ben je?  1.80 ofzo?

3. Wat is je kleur haar? donkerblond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? uhm idk ik denk intelligent, grappig en klunzig ofzo the basics maar dan beter 😎✨

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ik ✨gebruik✨ kleding die ik zelf maak vooral. broeken en bloesjes met korte mouwen vooral  

6. Heb je al gezoend?  nah love, wanna change that hahahahah jkjkjk

7. Heb je een tv? nope

8. Zo ja wat kijk je dan? marvel films en umbrella academy (is topserie) en a series of unfortunate events (ook topserie)

9. Heb je een vriendje? nee maar heb wel lichte fix? en ik word door mn halve klas met M geshipt lol  

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? ja nou praten enzo

11. Wat doe je in je vrije tijd?  veel school en op mn telefoon zitten, series kijken, sporten, eten, slapen, (wattpad) lezen, proberen te shiften, fictionele scenario’s bedenken enzo ✌️

12. Wat voor soort sport doe je? klimmen en ijshockey, zomers veel zwemmen en naar school fietsen. behalve dat met f-ing Corona dat niet meer kan ugh

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  uh nou zoek iemand die je echt leuk vind en niet zomaar “een vriendin”. verder werkt uit mijn ervaring eten altijd goed i guess. en zorgen dat ze het warm heeft is ook altijd een goed ding. wees ook niet te “pushy” naar haar toe. dat schrikt mensen vaak af :). maar mainly wees gewoon jezelf want dan weet je dat die persoon jou ook gewoon echt voor jou leuk vond en niet voor een persona die je opzet. 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Badge

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?  ik heb werkelijk geen idee meer

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  ligt aan mijn stemming. ik loop er meestal bij als een tijdreiziger uit de jaren vijftig​​​​​​

8. Zo ja wat kijk je dan?  ik kijk eigenlijk nooit iets op de tv omdat mijn ouders erbij zijn en ze mijn smaak bekritiseren 

11. Wat doe je in je vrije tijd?   lezen ,  tekenen, soms wat schrijven, ✨tijd verspillen

 chica ik vibe echt met jouw antwoorden hhahahahahha

 

Reputatie 2
Badge

Hii, hier mijn antwoorden op je vragenlijst :)

 

1. Hoe oud ben je?  14 jaar.

 

2. Hoe lang ben je?  172 cm.

 

3. Wat is je kleur haar? Donker bruin.

 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Gevoelig, vrolijk, lief en behulpzaam I guess. 

 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Ik hou van lekker simpel: Basic truien en spijkerbroeken.

 

6. Heb je al gezoend? Nope.

 

7. Heb je een tv? Ja.

 

8. Zo ja wat kijk je dan? Ik kijk niet echt TV, ik kijk meer Netflix of YouTube op mijn telefoon.

 

9. Heb je een vriendje? Nee.

 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Nvt.

 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Ik hou heel erg van lezen. Verhalen/boeken schrijven vind ik ook erg leuk. En gewoon op mijn telefoon of zo.

 

12. Wat voor soort sport doe je? Ik zit niet op een sport, maar sport wel thuis. (Work-outs enzo.)

 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Gewoon jezelf blijven, niet je beter voor doen als dat je bent. Het komt vanzelf allemaal wel!

 

 

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat jullie doen in jullie vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 15

2. Hoe lang ben je? 1m81

3. Wat is je kleur haar? blond

OMG deze vragenlijst is voor meisjes:joy:  oops niet gezien!

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

6. Heb je al gezoend? 

7. Heb je een tv?

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje?

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd?

12. Wat voor soort sport doe je?

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 12 

2. Hoe lang ben je?  1,62 

3. Wat is je kleur haar? Bruin 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Humor en wel aardig 

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  Gwn een broek met shirt of trui 

6. Heb je al gezoend?  Nee jammer genoeg niet 

7. Heb je een tv? Jaa 

8. Zo ja wat kijk je dan? YouTube 

9. Heb je een vriendje? Nee :( 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?  Als ik een heb knuffelen en zoenen en later miss meer 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Met vrienden en vriendinnen hangen 

12. Wat voor soort sport doe je? Dans 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Ja wees jezelf, ben wel een beetje knap en heb goeie humor 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam) ook liefs van mij

 

 

 

Reageer