Vraag

Vragenlijst voor meisjes


Reputatie 1
Badge +1

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je?

2. Hoe lang ben je? 

3. Wat is je kleur haar?

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

6. Heb je al gezoend? 

7. Heb je een tv?

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje?

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd?

12. Wat voor soort sport doe je?

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 


34 reacties

Reputatie 2
Badge

Hii, hier mijn antwoorden op je vragenlijst :)

 

1. Hoe oud ben je?  14 jaar.

 

2. Hoe lang ben je?  172 cm.

 

3. Wat is je kleur haar? Donker bruin.

 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Gevoelig, vrolijk, lief en behulpzaam I guess. 

 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Ik hou van lekker simpel: Basic truien en spijkerbroeken.

 

6. Heb je al gezoend? Nope.

 

7. Heb je een tv? Ja.

 

8. Zo ja wat kijk je dan? Ik kijk niet echt TV, ik kijk meer Netflix of YouTube op mijn telefoon.

 

9. Heb je een vriendje? Nee.

 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Nvt.

 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Ik hou heel erg van lezen. Verhalen/boeken schrijven vind ik ook erg leuk. En gewoon op mijn telefoon of zo.

 

12. Wat voor soort sport doe je? Ik zit niet op een sport, maar sport wel thuis. (Work-outs enzo.)

 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen?  Gewoon jezelf blijven, niet je beter voor doen als dat je bent. Het komt vanzelf allemaal wel!

 

 

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat jullie doen in jullie vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 15

2. Hoe lang ben je? 1m81

3. Wat is je kleur haar? blond

OMG deze vragenlijst is voor meisjes:joy:  oops niet gezien!

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?

5. Wat voor soort kleding gebruik je? 

6. Heb je al gezoend? 

7. Heb je een tv?

8. Zo ja wat kijk je dan?

9. Heb je een vriendje?

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

11. Wat doe je in je vrije tijd?

12. Wat voor soort sport doe je?

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? 

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

 

 

 

Badge

1. Hoe oud ben je? 15

2. Hoe lang ben je? 1.50m 🙂✋🏻

3. Wat is je kleur haar? Donker bruin

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Ik ben heel gezellig (het zal nooit stil zijn), ik probeer altijd vrolijk te zijn, maar ik zit nu midden in een breakup, dus dit lukt niet altijd.

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Ik draag meestal wijde broeken, maar soms ook wel skinny jeans. Het liefst draag ik hoodies of crop tops :)

6. Heb je al gezoend? Ja 

7. Heb je een tv? Ja

8. Zo ja wat kijk je dan? Widm

9. Heb je een vriendje? Nét niet meer helaas

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Ik vond het gewoon al heel fijn om samen met hem te knuffelen en gewoon op bed te liggen. 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Netflix en dansen 

12. Wat voor soort sport doe je? Dansen

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Als het komt dan komt het ;)

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? 12

 

2. Hoe lang ben je?  159

 

3. Wat is je kleur haar? Blond

 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? Agressief

 

5. Wat voor soort kleding gebruik je?  Idk kut klefy

 

6. Heb je al gezoend?  Nope

 

7. Heb je een tv? Niet op mijn kamer

 

8. Zo ja wat kijk je dan?

 

9. Heb je een vriendje? Had

 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen?

 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Volleybal wedstrijden kijken

 

12. Wat voor soort sport doe je? Volleybal

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

 

1. Hoe oud ben je? → 13

2. Hoe lang ben je? → 1,69

3. Wat is je kleur haar? → Blond

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? → Best wel druk XD

5. Wat voor soort kleding gebruik je? → shirt/trui + jeans

6. Heb je al gezoend?  → een keer toen ik 10 of 11 was

7. Heb je een tv? → niet in mijn kamer

8. Zo ja wat kijk je dan? → netflix en gewoon dingen op NPO (WIDM, de slimste mens en het nieuws)

9. Heb je een vriendje? → nope

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? → nvt

11. Wat doe je in je vrije tijd? → gamen, lezen en hobby’s

12. Wat voor soort sport doe je? → Ik weet niet of ik het een sport kan noemen (scouting, daar beweeg ik toch best veel)

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? → niet stoer doen (dat is echt irri lol) gewoon jezelf zijn :)

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reputatie 7
Badge +14

Ok soms ben ik nieuwsgierig naar wat een meisje doet in haar vrije tijd enz, dus hier zijn een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid)

 

1. Hoe oud ben je? 14 jaar 

2. Hoe lang ben je?  1,65 m 

3. Wat is je kleur haar? Rossig/blond 

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)?  Eerst verlegen maar als je me goed kent dan ben ik heel druk 

5. Wat voor soort kleding gebruik je? Meestal draag ik een spijkerbroek met hoodie 

6. Heb je al gezoend?  Nee 

7. Heb je een tv? Ja, maar niet in m’n kamer 

8. Zo ja wat kijk je dan? Netflix 

9. Heb je een vriendje? Nee 

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Nvt 

11. Wat doe je in je vrije tijd? Zie m’n profiel 

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden (IS WEL EEN SPORT!!) 

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? Wees jezelf  

Bedankt voor het beantwoorden of lezen van deze topic, veel liefs Jochie🤭 (niet mijn echte naam)

Np! 
xx Eenmeisje004 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden (IS WEL EEN SPORT!!) 

  ​​​​​​

 

Ja, paardrijden is een sport, het is gewoon zooooo irritant als mensen daar over discusseren… In mijn klas is er zo’n groep jongens met 2 meisjes erbij die aan paardrijden doen en echt elke keer PAARDRIJDEN IS GEEN SPORT en dan weer anderen PAARDRIJDEN IS EEN SPORT (is het ook gwn) 

Reputatie 7
Badge +14

12. Wat voor soort sport doe je? Paardrijden (IS WEL EEN SPORT!!) 

  ​​​​​​

 

Ja, paardrijden is een sport, het is gewoon zooooo irritant als mensen daar over discusseren… In mijn klas is er zo’n groep jongens met 2 meisjes erbij die aan paardrijden doen en echt elke keer PAARDRIJDEN IS GEEN SPORT en dan weer anderen PAARDRIJDEN IS EEN SPORT (is het ook gwn) 

Jaa serieus hè. En dan die mensen die paardrijden geen sport vinden, komen met de domste argumenten. Maar meer zeg ik er niet over want anders wordt dit een beetje off-topic. 
 

xx Eenmeisje004 

1. Hoe oud ben je? 17

2. Hoe lang ben je? 1.71 m

3. Wat is je kleur haar? donkerbruin (zo donker dat het zwart lijkt)

4. Wat voor soort meisje ben je (innerlijk)? rustig, creatief, empathisch, ambitieus, dromerig

5. Wat voor soort kleding gebruik je? vintage en oversized, ik houd vooral van oversized blousjes, ik heb ook geen skinny jeans alleen wide leg jeans, en ik draag kettingen en ringen

6. Heb je al gezoend? ja

7. Heb je een tv? ja, in de woonkamer voor het hele gezin en in mijn kamer een kleine goedkopen waarmee ik alleen dvd's kan afspelen

8. Zo ja wat kijk je dan? ik kijk vooral veel Netflix en Disney+ (maar dat doe ik eig alleen op mn laptop) op tv kijk ik even tot hier en wie is de mol, maar verder kijk ik geen tv

9. Heb je een vriendje? ik heb een vriendin (ik ben lesbisch)

10. Zo ja wat doen jullie dan samen? Films/series kijken, shoppen, logeren, kletsen, wandelen, dronken worden, cd's beschilderen, stad uitjes, naar de bios

11. Wat doe je in je vrije tijd? video's editen, met vrienden afspreken, schrijven, knutselachtige dingen (zoals stickers maken of armbanden knopen met borduurgaren), en heeeeel veel series kijken

12. Wat voor soort sport doe je? ik doe geen sport

 13. Heb je tips voor mij om een vriendin te  krijgen? sowieso niet arrogant doen, en vooral veel respect tonen

Reageer