Skip to main content
Vraag

spanning bij vriendje

  • 2 July 2024
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Heyy, vraagje. Ik heb heel veel spanning als ik aan mn vriendje denk of over de dingen die ik wil doen. Ik wil bijvoorbeeld graag zoenen of knuffelen maar zodra hij hier is wordt het gewoon allemaal even heel spannend. Ik vroeg of hij ooit gezoend had en het antwoord was nee. Ik zei dat ik ook nog nooit gezoend had. Ik zei het komt vast nog wel. Ik zei deze week/ deze maand/in dit half jaar misschien wel. Toen antwoorden hij daarop misschien morgen 😏😘 Ik wist niet wat ik daarop moest zeggen. Ik wil het wel maar vind het echt super spannend. Ook om met hem te knuffelen en zo.  En wil wel zoenen maar hoe? Gaat het vanzelf? Moet ik het aankondigen? Heeft iemand tips of kan iemand mij helpen? 

 

Groetjes schaartje123

4 reacties

Badge

Hoi. Ik snap dat je het heel erg spannend vind de errste keer. Vond ik ook. Mijn hart zat echt in mn keel😂. Maar het ging eigenlijk vanzelf. Je zou kunnen voorstellen een film te gaan kijken en ga maar gewoon tegen hem aan liggen. En miischien komt er dan wat van. Het maakt niet uit als het de eerste keer of eerste paar keren niet zo goed gaat.

Groetjesss

Reputatie 6
Badge +1

Hoii

Ik had hier ook een topic over gemaakt! Misschien kan je in die reacties nog wat zien.

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/1e-x-zoenen-88758

Hoop dat dit misschien helpt!

Doeii

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Schaartje123  het beste is gewoon te doen het is spannend maar het lukt je wel

Groetjes @Zonvandogday   

Reputatie 1
Badge

Heyy ik heb het uitgemaakt want voelde me niet helemaal fijn en had steeds spanning. En vond hem niet echt knap ofzo. Eigenlijk best lelijk. Mr dankje voor de tips

Reageer