Hii @StillWaitingForYou,
Ik heb een paar weken terug voor het eerst gezoend met mijn lieve vrienden en bij ons ging dat eigenlijk helemaal vanzelf! Dus ik denk niet dat je je hier druk om hoeft te maken hoor komt echt wel goed! En je kan dit natuurlijk ook met je vriendin bespreken en haar vertellen dat je het spannend vind om te zoenen dan is ze er van op de hoogte en dan kan ze je misschien een beetje helpen! :)
Liefs van ItsJustMe <3
Hey! Zoenen gaat vanzelf als je je samen fijn voelt en er zin in hebt. Begin gewoon wat te kussen-zoenen met je lippen als een soort tuitje tegen elkaar en dan ga je steeds iets meer met je tong mee doen en je mond iets open. En na een tijdje ga je op elkaars lippen en laat je elkaars tongen zachtjes raken en beweeg je lippen en je mond een beetje mee. Het gaat echt vanzelf en is dan echt fijn. Gewoon beginnen en opbouwen. Als zij het al een beetje kan of goed kan is dat alleen maar mooi toch? Laat haar het leiden en volg haar gewoon. Dan gaat het echt goed komen. Geniet ervan!
Liefs Tover xxx
Hoii
Heel erg bedankt allebei ( @Tover01 @ItsJustMe ). Ik voel me nu al iets meer zelfverzekert!
Doeiii
Hey! Fijn zo! Ga er van genieten! Komt helemaal goed !
Liefs Tover xxx
Wat een goede tips !
Zoenen is in mijn ogen het meest intieme dat er bestaat.
Voel vooral geen druk om het zo snel mogelijk te doen. En wacht een fijn moment samen af.
Kijk diep in haar ogen… een klein glimlachje… begin met kleine kusjes op haar lippen… En ga daar eventjes mee door… terwijl jullie lippen elkaar raken open je rustig je mond een klein stukje… en maak er weer een kusje van… herhaal dat en bij de volgende keer als je je mond weer een stukje opent dan zal je voelen dat zij dat ook doet.
Om je een idee te geven… probeer het eens op je pols… kleine kusjes… rustig je mond een stukje open en met je mond en lippen doen alsof je er iets heel voorzichtig wil afhalen… Dus zonder tanden… en rustig je tong er tegenaan bewegen. Het klinkt gek, maar dan heb je een idee wat je aan het doen bent.
Zo werkt het dus ook met haar… kleine kusjes op haar lippen… je mond een klein stukje open… rustig je tong iets naar voren brengen… tegen haar lippen aan …. en als je haar tong ook voelt… heel rustig jouw tong tegen haar tong aan bewegen en aftasten wat lekker voelt… Doe het op het gevoel. Het is geen wedstrijd om zoveel mogelijk rondjes te draaien… gewoon "spelen” met haar tong.
Als je dat een beetje door hebt… kan je rustig je mond tussendoor weer een beetje sluiten en je lippen tuiten… een klein kusje geven en dan weer rustig je mond open.
Als je eenmaal bezig bent dan heb je vanzelf door wat fijn voelt. Vooral rustig aan en doe het met gevoel!