Vraag

onervaren of gewoon raar?

  • 12 August 2021
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb nog nooit een relatie gehad en ik ben 16 jaar. Ik heb ook nog nooit gekust of gezoend of whatever terwijl veel anderen die ik ken al verkering hebben gehad op de basisschool. Ik heb geen bezwaar tegen een relatie krijgen maar er is niemand die ik ken die ik leuk vind en nog nooit heeft iemand mij om verkering gevraagd (behalve online maar ik ben ervoor gekozen om niet online te gaan daten omdat dat gevaarlijk kan zijn). Soms heb ik de indruk dat anderen mij preuts vinden

Toch heb ik wel gevoelens... voor een fictief personage. Dit heb ik al bijna anderhalf jaar en de enigen die dat weten zijn vrienden online (ik ben niet echt close met mensen die ik in het echte leven ken). Ik durf en wil dit echt niet aan familie vertellen dus als ze vragen of ik iemand leuk vind zeg ik nee

Is dit raar?


4 reacties

Ik heb je hele verhaal gelezen en niks raars gezien. Ik denk dat het feit dat je nog niemand echt leuk gevonden hebt ooit ook betekent dat je er wel goed over nadenkt, dus je eerste liefde straks zal zeker een serieuze zijn waar je het ook echt mee zal kunnen vinden. En het is geen prestatie hoor om het zo vroeg te mogelijk te doen allemaal, een vriendin krijgen, zoenen, bla bla bla. Het maakt allemaal helemaal niks uit. En dat fictieve personage, is ook niks gek aan, er zijn zat mensen verlegd op fictieve personages en ook onbereikbare mensen zoals te lezen in deze topic

Groetjes Lucas

Ik heb ook nog nooit gekust of gezoend of whatever terwijl veel anderen die ik ken al verkering hebben gehad op de basisschool.

Misschien is het niet zo handig om jezelf wat dat betreft met anderen te vergelijken.
Jij kunt er niets aan doen als het wel of niet met iemand anders klikt.
Er zijn ook anderen die een stuk ouder zijn en met hetzelfde probleem zitten.
Het kan dus even duren, maar je kunt ook de ware morgen vinden.

Besteed dus niet al te veel tijd aan het doemdenken.
Je dag wordt er in ieder geval niet beter door.

 

Het is niet raar, om aangetrokken te voelen naar personages. Het belangrijkste is wel dat je moet beseffen dat het geen echte relatie kan worden.

En hoeveel relaties je hebt gehad zegt ook niks hoor. Ik heb er zelf 5 gehad waarvan er 2 goed waren. De andere 3 waren erg slecht.

Dus mijn advies, stort je niet zomaar in een relatie. En online kan wel, maar je moet uitkijken. De relatie die ik nu heb is een online LDR, maar we weten best veel over elkaar. Online kan, maar je moet er zelf wel open voor staan.

Reputatie 3
Badge +3

het komt allemaal vanzelf wel en je moet pas dingen gaan proberen als je het zelf ook echt wilt en alles komt op zn tijd 

Reageer