Verliefd op onbereikbaar persoon

  • 2 April 2019
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik kwam laatst een artikel tegen op internet over prinses Alexia over dat ze aan The Voice mee wou doen of zo. Er stond een foto bij en ik dacht 'hey ze is best knap'

Toen ben ik op internet verder gaan zoeken naar fotos van haar en zo geschiede. Ik kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten. Ikzelf ben 16 jaar en zei 13 maar ik val ook op wat jongere meiden.
Niet alleen schaam ik me er voor en vind ik het heel raar, ook is ze natuurlijk onbereikbaar en zal ik dus dit moeten verwerken.

Heeft iemand hier tips voor? Want ik heb al moeite met gelukkig zijn en dan komt dit er ook nog bij.

Gr.

3 reacties

Hey!

Je bent verliefd op een voor jou onbereikbaar persoon.
Je schaamt je er voor en vindt het raar. Ik denk dat het niet zo vreemd is hoor, de prinsessen zijn evenveel mens als ieder ander mens, en je kunt dus niet meer of minder verliefd worden op haar, liefde valt nu eenmaal niet te sturen.

Hier vind je enkele goede tips om liefdesverdriet (o.a. voor een onbereikbaar persoon) te verwerken.
Verder denk ik dat je er goed aan doet niet te veel over haar op te zoeken, omdat je jezelf er alleen maar verdrietiger door maakt.
Bedenk dat er nog meer dan genoeg meisjes zijn waarmee het wel mogelijk is een relatie te hebben, en dat je de moed niet mag opgeven.

Groetjes
Lot
Hey,

Ga naar intochten toe en probeer vooraan te staan, en geef een liefdesbrief. Het kan ook dat je die brief aan iemand anders van de familie geeft en dat je erop schrijft dat het voor haar is. Schrijf je nummer erin en wie weet.

Probeer het gewoon.
Ik werd verliefd op een meisje als kind die 10 jaar ouder was ik was 5 zij 15 en die tijd woonden wij in Amerika. L was een zeer beroemd Youtuber en een zeer knap meisje maar bezet en 10 jaar ouder al keek ik naar foto's fantaseerde ondeugend en iedere stream volgde ik. Ze werd ouder ik enkel verliefder en al vlug bezeten we verhuisden naar België en ik bleef zot van haar tot op een dag youtube conventie ik was van ik moet naar daar en mocht waar ik L ontmoet heb toen ik zei ik ben gek op haar was toen ze zei lol a kid loves me 😂 who doesn't? Ze zei een kind is verliefd op mij wie niet? Brutaal en zeer grof een grote mond dus die liefde was vlug over al was het een bom van een meisje mooie vormen en schattig in werkelijkheid een serpent van een meid

Reageer