Vraag

oefen zoen

  • 18 April 2024
  • 42 reacties
  • 754 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Lieve allemaal, ik zit met een probleempje en ik wil het toch even voorleggen.  Een super goede vriend van mij die vraagt mij al een tijdje iets. En ik houd het af tot nu toe. We hebben het wel eens over meisjes en zoenen etc . Zoals iedereen dat wel doet denk ik. Hij zegt dan vaak tegen mij dat we best eens met elkaar kunnen oefenen op zoenen. En dan echt tongzoenen. Ook zegt hij telkens dat hij dat met mij wel wil omdat ik zo op een meisje lijk. Dat is wel lief maar ik twijfel. Ik ben verliefd ( even verkering gehad nog geen tongzoen) op mijn crush en dan vind ik dat ik dit niet kan doen, denk ik. En ik heb het vermoeden dat mijn vriend misschien wel een beetje verliefd op mij is terwijl hij ook wel weet dat dat niks zal worden. Hij zegt het ook niet hoor en respecteert mij 100%. Ik vind hem wel heel aardig en lief en een echte bff. En hij is best een mooie jongen. En dat is ook meteen het punt want ik gun hem de oefen zoen ook wel en ben ook benieuwd.  Alleen ben ik bang dat ik verwachtingen maak bij hem. Of ik maak hem opgewonden. En straks voel ik er iets bij. En ik twijfel of ik dit wel kan maken als ik eig verliefd ben op " Maya" ( fictieve naam).  Wat is jullie mening? 


42 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hee wat super lief en leuk om te lezen dit! Wat durf jij veel Tover! Ook al in rokje naar school en nu dit! Stoer joh! Volgens mij moet jij echt een magneet zijn voor meisjes haha.  Eerlijk, gevoelig, sportief, hip, knap, grappig, hot en stoer en je bent ook ergens girly. Wat willen wij nog meer? 😉😘 

Maiskolfje XoX 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Maiskolfje Niet alleen een magneet voor de meisjes maar ik voor de jongens aan dit topic te zien, haha.

Heel veel respect voor hem idd. Het zou mooi zijn als meer jongens waren zoals @Tover01 

Reputatie 7
Badge +13

@tim16 

Vergeet jezelf ook niet hè! 😂

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ahw  dat raakt me wel ☺️ wat lief van jullie om dat tegen mij te zeggen. Echt een lief compliment.  Haha ik ben echt geraakt! 😘🥹😘 Jullie zijn ook super lieve mensen hoor!! 💪♥️

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Tover01m

 

wel cool dat je het gedaan hebt.

Ik zie mezelf nog niet met een meisje tongen hoor, ook al zijn er meisjes die het me wel eens gevraagd hebben.

Dat is voor mij niet echt een fijn idee, doe mij maar gewoon een leuke boy 😛👬

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Tover01 , is er nog iets gebeurt?

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Anoniemxv  Bedoel je met hem? Na het zoenen? Nee hoor dat was echt eenmalig :) Ik heb sinds vanavond wel verkering! Dat is er wel gebeurt haha 😍😋

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 dropt ff heel casual dat hij verkering heeft. 😅 Gefeliciteerd man. Ben echt blij voor je. 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Tover01  ,

 

hahaha, cool, wat een leuk nieuws, VERKERING

de vlag kan uit 🚩 hmm wat is dat voor rare vlag, misschien is deze beter 🏴 hmm dat is niet ook echt wat ik zocht….deze dan 🏁 oh nee, dat is voor als je aan de finish bent en je verkering is net begonnen….wat nu…..

na een half uur zoeken op internet was dit het beste wat ik kon vinden:

ja, ik weet het, best teleurstellend, maar het is niet anders en je zal het er mee moeten doen:

 

ik achter mijn computer NOT die jou feliciteert hahahaha

https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdWxqNDRkam56bDlkZDlkaHZ6bGNya3MyenBoNmdnNHB6Z2xldDE4YSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/XreQmk7ETCak0/giphy.gif

 

of kijk  je liever naar Grover van Sesamstraat

https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExb3diMXllbjFvc2Y3eTl3MHFncjEyOHVvdmNlMndtcWNld3pibDc5cyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/Ov09jGgEThFKpxZ9eC/giphy.gif

 

anyways GEFELICITEERD allebei, want met verkering ben je niet langer alleen 💕💕

 

Oh en Grover legt ook uit hoe je alles veilig kan doen

https://www.youtube.com/watch?v=fAAcUOrdFJY

 

Slaap lekker, als je nu nog een oog dicht kunt doen 🙃

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @Tover01 ,

Wat fijn!!!!!❤️❤️😘

Komt dat door die brief haha?😊

Reputatie 6
Badge +1

Haii! OMG wat cute! 🥰 Wees gelukkig met elkaar! Zo lief en gun het jou!! ♥️

Doby 

Reputatie 7
Badge +14

Haha ik moet iedereen overal bedanken anders vergeet ik lieve mensen zoals @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  en @Dobymeis13 !!! Dankjewel!! ♥️🎉De anderen heb ik in de andere topic bedankt haha 😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  ja Grover i love him!!! XD 

Reputatie 7
Badge +13

@Tover01 

Wat fijn! Ben echt blij voor je! 💕

Ik heb vandaag echt geen puf om op het forum te kijken.

Ik dacht, ik kijk toch even. 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel lieve @NoahLovesYou !!! 

♥️ Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Reactie is nooit online gekomen maar dit zei ik:

Gefeliciteerd tover! Ik ben heel blij voor je? Geniet er van!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +14

Super bedankt @Anoniemxv  lief van je!! 😘 Liefs Tover xxx

Reageer