Hey! Lieve allemaal, ik zit met een probleempje en ik wil het toch even voorleggen. Een super goede vriend van mij die vraagt mij al een tijdje iets. En ik houd het af tot nu toe. We hebben het wel eens over meisjes en zoenen etc . Zoals iedereen dat wel doet denk ik. Hij zegt dan vaak tegen mij dat we best eens met elkaar kunnen oefenen op zoenen. En dan echt tongzoenen. Ook zegt hij telkens dat hij dat met mij wel wil omdat ik zo op een meisje lijk. Dat is wel lief maar ik twijfel. Ik ben verliefd ( even verkering gehad nog geen tongzoen) op mijn crush en dan vind ik dat ik dit niet kan doen, denk ik. En ik heb het vermoeden dat mijn vriend misschien wel een beetje verliefd op mij is terwijl hij ook wel weet dat dat niks zal worden. Hij zegt het ook niet hoor en respecteert mij 100%. Ik vind hem wel heel aardig en lief en een echte bff. En hij is best een mooie jongen. En dat is ook meteen het punt want ik gun hem de oefen zoen ook wel en ben ook benieuwd. Alleen ben ik bang dat ik verwachtingen maak bij hem. Of ik maak hem opgewonden. En straks voel ik er iets bij. En ik twijfel of ik dit wel kan maken als ik eig verliefd ben op " Maya" ( fictieve naam). Wat is jullie mening?
zeg dat ie misschien iemand ander moet vragen. mijn vriend had ook zoon situatie hij zij gewoon dat hij dat niet wou.
Hey
Ik snap dat je dit lastig vind. Je hebt het je crush toch verteld? Ze vind je toch niet leuk?
Als dat zo is ben je afgewezen.
Ik zou het er gewoon met die vriend over hebben.
Je zegt dat je je er vertrouwd bij voelt. Ik zou het gewoon doen!
Anders vraag je hem of hij weet waar hij op valt?
Wat wil je allemaal weten
Liefs
Hoi lieve
Groetjes liefs Tartan X
Hoi
ik ben het wel eens met de anderen. Je doet niks fout, maar als het niet goed voelt dan moet je het niet doen.
Ik heb zelf ook wel eens met jongens gezoend, met meisjes niet echt, alleen wel eens een kusje gegeven, omdat ik op jongens val. Maar sommige jongens zoenen te 'nat’ of nogal 'nat’, dus een beetje oefenen kan nooit kwaad, maar eigenlijk is het ook niet echt slecht als het de eerste keren niet perfect gaat. Ik vind het eigenlijk ook wel schattig als je het pas leert met je eerste vriendje of vriendinnetje.
Als ik met jongens zoende was het niet altijd vrijwillig of zo voelde het niet altijd, maar misschien lag dat ook wel aan mij, omdat ik door jongens seksueel misbruikt ben geweest en ook al zeiden jongens dan soms niet dat ik het 'moest’ doen dan voelde ik toch een soort druk, dus ik weet niet of ik je goed advies kan geven.
Wat je ook kan doen met die vriend is oefenen op je eigen hand of misschien ook wel elkaars hand. Dan voel je ook wel of je te 'nat’ zoent en van die dingen. Dan kan hij ook voelen hoe jij kust op zijn hand of hoe en waar jij wilt.
Als je tongen wilt oefenen is het natuurlijk op je hand sws nat, omdat je je tong gebruikt en dan is het niet erg. Dan kun je misschien een vuist zonder je duim erin maken en dan zo je vuist rechtop houden dat je in dat ‘gaatje tussen je vingers’ aan de kant van waar je duim zit (sorry dat ik niet echt goed kan uitleggen, ik hoop dat je het toch snapt) je tong kan stoppen en dan ‘tongbewegingen’ erin kan maken of anders misschien toch echt tongen met hem. Je kan hem altijd nog eerst een pepermuntje geven dat ie lekker fris smaakt.
Met mijn vriendje vind ik kussen en tongen nu echt wel leuk en fijn.
Doei,
Haii, dat ben ik met
Sjardy xoxox
Tja, als jij je er goed bij voelt kun je het rustig doen. Met ‘vreemdgaan’ heeft het iig niks te maken.
Jullie zijn goede vrienden zeg je dus met zijn verwachtingen zal het wel meevallen denk ik. Hij weet immers dat je op meisjes valt en dat hij geen kans maakt bij je. Als je het gaat doen zou je hem voor de zekerheid nog een keer kunnen zeggen dat het eenmalig is.
Ik ben het eens met
ik zou gewoon een trio proberen, dan komen jullie er over uit met elkaar.
Hoi lieve
Ik ben het met iedereen eens!
Doe vooral wat je zelf het fijnst vind, en wil je überhaupt wel tongzoenen? Je moet het pas doen als je daar zelf echt oke mee bent. Ik zou het zelf bv liever nog niet willen tenzij ik echt heel erg verliefd op iemand ben misschien, maar dat is per persoon anders natuurlijk:)
Maar valt die vriend eig op jongens? Omdat hij zegt dat hij het met jou wil doen omdat je op een meisje lijkt denk ik eig dat hij niet verliefd op je is en op meisjes valt. En hij het dus alleen wil proberen:)
Hey lieve
Liefs Tover xxx
Ik ben benieuwd of je het gaat doen
Hoi
Groetjes liefs Tartan X
Goed gezegd
Ik heb nog 2 dingen waar ik aan dacht
Sjardy xoxox
Hey tover!
Laat je weten hoe het is gegaan??
Ik ben zeer benieuwd als je het hebt gedaan!
Een klasgenoot van mij vertelde me dat het zou voelen alsof er een naaktslak in je mond zit.
Liefs
P.S. wist je dat als je 10 seconden tongt dat jullie maar liefst 80 miljoen bacteriën wisselt? (Leuk feitje hè )
Hey !
Liefs, Tover xxx
Hey jullie! ;)
Nou we hebben geoefend. Allebei een flesje bronwater mee en een blikje cola XD en toen ervoor gaan zitten op een omgevallen boom achterop een scouting terrein in de buurt. De eerste paar keer was echt niks ! we schoten elke keer in de lach en hij begon te blazen in mijn gezicht en al dat soort geintjes. Maar na een tijdje dan toch volgens de filmpjes en de beschrijving proberen te zoenen na eerst flink cola en water te drinken. Ogen dicht en gaan met die naaktslak zoals
Liefs, Tover xxx
Hoi
Wat fijn dat het goed ging! Het lijkt me echt zo raar om dat voor het eerst te doen! ;)
Hey Tover!
Was het ook echt dat er een naaktslak in je mond zat??
En was het ongemakkelijk?
Misschien heb je het niet door, maar het kan dat hij jou wel leuk vindt. Dus hou dat in je hoofd!
Denk je dat het nu ook wat sensueler gaaat worden tussen jullie?
Liefs
P.S. Fijn dat het goed is gegaan!
Aahw wat super schattig! Haha ook grappig hoe je het beschrijft! Lief hoor dit. Knap hoe je je grens trok. Het is ook wel een compliment voor jou dat hij 'pieperdepiep' werd want dat betekent dat je goed zoende lijkt mij . Zeer cute ook dat jullie elkaars hand vast hadden en op de knie legden. Het was dus een echte oefen zoen . Leuk beschreven Tover, en goed gehandeld!
Groetjes liefs Tartan X
Haiii
Sjardy xoxox
En je bent dus een goede zoener blijkbaar, anders werd hij niet ‘pieperdepiep’, haha. Was dit de eerste keer dat je iemand gezoend hebt trouwens?
Hey allemaal! Haha bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Eerlijk gezegd was het best leuk dus! Zou dit echt wel eens met het meisje willen doen waar ik op ben hihihi 🤭🤭 jullie nog weer dankjewel voor het meedenken!!
Veel liefs Tover xxx
Denk je dat je het nog een keer wilt doen?
En denk je dat jullie vriendschap nu gaat veranderen? (misschien wat sensueler enz)
Liefs
P.S. (Sensueel zittegen sexueel aan. Sensueel zijn is wat meer aan elkaar zitten enz)
Hey
Liefs Tover xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.