Hey lieve allemaal,
Mijn vriendin en ik zijn rond de kerstvakantie uit de kast gekomen, we hebben een zware tijd met alle opmerkingen die gemaakt worden. Mijn vriendin trok zich er nooit wat van aan (dat zei ze) maar nu is het dus fout gegaan, ze heeft zichzelf open gesneden nadat ze een anoniem berichtje heeft gekregen met daarin dat ze een slet is, dit raakte haar zo erg dat ze zichzelf heeft opengesneden, ze heeft veel bloed verloren, wat ik van haar ouders heb gehoord is dat ze naar de wc ging en na een half uur gingen ze kijken of het nog goed ging en toen vonden ze haar, ik ben gelijk opgebeld door haar ouders, mijn vriendin heeft nooit eerder zelfmoord neigingen gehad, dus dit kwam behoorlijk als een schok voor mij. Ik ben vandaag bij haar in het ziekenhuis geweest, ze is heel bleek en zwak, daarnaast had ze ook allemaal slangetjes en buisjes aan haar lichaam. Ik heb het gevoel alsof dit alles mijn schuld is, dat ik haar niet genoeg gesteund heb, ik voel mij leeg en verdrietig. Wat moet ik doen, alsjeblieft ik ben wanhopig
Ik hou jullie op de hoogte
Liefs