Vraag

Kan haar niet peilen

  • 16 April 2018
  • 44 reacties
  • 1034 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

Hi,

Ze is wel aardig.
Alleen ik zit er nog mee waarom je om een cadeatje zou vragen. Normaal doe je dat volgens mij niet
En waar ik nog wel een beetje mee zit.

Waarom zou jij over iemands arm wrijven terwijl je een vriend hebt(het kan dat ze rond deze tijd ruzie had)

en om cadeautjes vragen.
Ook zat ik nog aan deze te denken:

Jij vroeg om een cadeautje dat heb ik nu een vraag voor jou. Wil je wat drinken?

Graag je tips nog m en m
Hi,

Bedankt voor je hele lange advies. Het is zo lang dat mijn telefoon het niet in 1x wil laden.

Zaterdag ga ik het vragen en zie wel wat er uit mijn mond komt.

Wat ik wel wil zeggen voor een jongen van 15 heb jij al goede adviezen
Hi,

Ik zeg dat de chocola in mijn auto ligt. Dus dan moet ze even meelopen. Daar vraag ik het.

Als ze mij echt leuk vind en ze weet dat ik verlegen ben dan zegt ze midden in mijn zin al ja. Dat zou top zijn.

Mocht ze nee zeggen dan heb ik geen idee wat flirten is.
Hi,

wel slim om haar even mee naar buiten te vragen. Dan kun je even rustig praten, zonder dat iedereen er bij is.

Het zou wel top zijn als ze zo reageert, maar er is maar één manier om er achter te komen en dat is door het gewoon te doen.

Veel plezier en een leuke date gewenst :)

Groetjes,
M&M’s

een date is het nog niet heh 🙂 dan moet ze eerst ja zeggen.

Ik was er net weer om even wat te eten en toen zei ze niet het cadeautje vergeten heh.
en ik vroeg nog wat voor bonnen ze nou wilde hebben ze zei die mac maar die bestaan niet.
ik zei wie weet maar of dat hoorde ze niet of ze reageerde er niet op.

ik ga het afwachten morgen.
nog 1 vraagje. dat is mijn laatste.
Denk je dat het leuk/slim is om een envelop op die chocola te plakken met haar naam en een hartje eronder? ofniet.
Hi,

Eigenlijk vandaag is het al de dag. Alleen waar ik nog een beetje mee zit is dat meisjes normaal niet om een cadeautje vragen. Dus dat dat wel een beetje raar is

Ik laat over een aantal jren weten hoe het is afgelopen.en veel plezier op vakantie
Mm.
Ze begint niet gelijk ocer het cadeautje. Normaal doet ze dat wel.

Lastig weer.
Dit is waarachijnlijk een bust. Ik sprak net ren collega over dat cadeautje. Dir zei dat ze het alleen voor de aandacht doet. En dat ze nog wel een vriend heeft.

Dus ik kan straks nog vragen. Waarom ze een valentijnacadeatje wilt als ze een vriend heeft.
Ja ik zal zeggen als we naar de auto lopen. Als ze een vriend heeft waarom ik dan een valentijns cadeatje moest kopen.
En ik zal nog de chocola geven en daarbij zeggen na vorige week dacht ik dat je geen vriend meer had. Als je die niet meer had had ik je mee uitgevraagt.
Nou ik heb gevraagd of dat cadeautje alleen was voor het cadeautje of dat er iets achter zat.

Ze zei het een grapje was. En was verbaast dat ik iets gekocht had
Toevoeging op vorige post. Ze gaf wel een knuffel omdat in wel iets gekocht had.

Alleen ja geen idee wat flirten is dus. Of zij dat deed of niet
Ik heb de chocola gegeven aan iemand die weggaat. Ik denk wel dat we gewoon samen kunnen werken.

Tussen de middag zei ik tegen haar of haar vriend geen cadeatje had gegeven. Toen zei ze dat ze een stomme vriend heeft die ook liegt.

Ik zei alleen namelijk was het alleen voor het cadeau of zat er meer achter. Zij weet dus misschien wel misschien niet dat ik haar leuk vind.

Toen ze zei dat het een grapje was pakte ik die mcdonalds bonnen uit mijn jas. Ze zei heel erg aardig van je maar die kan ik niet aannemen. Toen gaf ze nog wel een knuffel.

Maarja geen idee waarom ze dan heeft lopen flirten.
En nog toevoegend.
Ik ontmoet buiten werk nooit meisjes
Nee ik snap niet waarom ze het niet uitmaakt. Ze is ook zeker aardig.

Knuffel had ik ook niet verwacht ookal hoefde ze het cadeautje niet.
Dusja ik blijf haar gewoon normaal aanspreken. En als ze toch iets wilt moet ze maar een move maken
Hi.
Ik ga 1x per maand ongeveer uit. Ik heb maar 1-2 vrienden waar ik dan mee ga poolen. Niet echt naar een kroeg ofzo. Enja ik zie mezelf daar nou niet echt op meisjes afstappen
En nogmaals bedankt voor je antwoorden. Ik hoop dat als ik nog meer vragen heb jij ook reageert.

Reageer