Vraag

Kan haar niet peilen

  • 16 April 2018
  • 44 reacties
  • 1027 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik werk in een restaurant. dit restaurant zit in een woonwarenhuis.

ik vind een meisje leuk op werk sinds dat ik daar werk eigenlijk al(ongeveer een jaar). Zij had echter toen een vriend.
na een maand ongeveer begon ze steeds meer tegen mij te praten en lachen we vaak naar elkaar als we elkaar aankijken(iets wat ze ook achter de kassa doet als ik aan de andere kant sta).
een leidinggevende wil graag dat ik een vriendin krijg en vroeg aan haar of zij iets met mij wilde. toen heeft dat meisje dus gezegd als (mijn naam) wilt dan wil ik ook wel. dit is ongeveer 2 maanden terug. Hierna heeft ze een paar keer om een valentijns cadeautje gevraagd. Hier ben ik toen echter niet op ingegaan en ook niks gekocht.

een maand geleden ongeveer was ik een hamburgers aan het maken en deed ik volgens hij iets fout. toen wreef ze over mijn arm en vroeg ze of zij het even mocht doen.

Eergisteren zei ze uit het niets dat twee medewerkers van het woonwarenhuis tegen haar hadden gezegd dat ze iets met mij moest nemen omdat wij een goede match zouden zijn omdat wij tegenpolen zijn. ze heeft hier geen vriend meer.

Ook zat ik gister ook even op mijn telefoon en kwam ze van de andere kant van het restaurant pakte mijn arm en gaf een tikje op mijn vingers.

Ook eergisteren waren we aan het omkleden en floot een oudere vrouw die daar werkt naar mij. toen zei dat meisje (mijn naam) is al mijn vriend.

Ook vroeg ze nog om een valentijnscadeautje en wilde graag chocola en een cadeaubon van de mcdonalds. (deze heb ik beide al gekocht)

Ik moest er vandaag heen om een contract te tekenen en kwam haar tegen.

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.

wat denken jullie als meisjes zijnde vind ze mij leuk of wilt ze gewoon aandacht?

44 reacties

Hi,

Eigenlijk vandaag is het al de dag. Alleen waar ik nog een beetje mee zit is dat meisjes normaal niet om een cadeautje vragen. Dus dat dat wel een beetje raar is

Ik laat over een aantal jren weten hoe het is afgelopen.en veel plezier op vakantie
Hi,

Je hebt gelijk, het is strakjes al.

Tsja, het leven zit vol met onzekerheden, misschien is het gewoon een heel bijzonder meisje en denkt ze dat ze extra duidelijk moet zijn om jou iets duidelijk te maken? Dat ze je leuk vindt? :)

Er is maar één manier om er achter te komen en dat is gewoon de uitdaging aan gaan.

Het is misschien wel een beetje spannend, maar dat maakt het ook wel extra leuk, denk ik.

Vergeet niet dat je in je leven al een heleboel dingen hebt geleerd, soms met vallen en opstaan en uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen.

Daten of een meisje uitnodigen voor een drankje is misschien iets nieuws voor je, maar ook dat krijg je onder de knie. Gewoon doen. Het is niet erg als je een keertje hapert of niet precies weet wat je moet zeggen. Je kunt altijd zeggen dat je het leuk vindt om met haar iets te drinken, maar dat je het ook best spannend vindt. Dat vindt ze vast wel cute.

Ik twijfelde heel kort over wat je in je laatste zin bedoelde met “jren”.
Ik “schrok” eerst en moest eigenlijk ook wel een beetje lachen over de humor die je zou hebben als je “jaren” zou hebben willen typen, maar toen zag ik ook dat de “j” vlak onder de “u” zit op het toetsenbord en ik gok er dus op dat je “uren” wilde typen.

Groetjes,
M&M’s

PS ik ga aan je denken
Bedankt voor je goede-vakantie-wensen. Je bent goed in aardige dingen zeggen en das altijd een goede eigenschap
Mm.
Ze begint niet gelijk ocer het cadeautje. Normaal doet ze dat wel.

Lastig weer.
Dit is waarachijnlijk een bust. Ik sprak net ren collega over dat cadeautje. Dir zei dat ze het alleen voor de aandacht doet. En dat ze nog wel een vriend heeft.

Dus ik kan straks nog vragen. Waarom ze een valentijnacadeatje wilt als ze een vriend heeft.
Als dat zo is en dat ze nog een vriend heeft, dan zou ik het echt een naai-streek vinden.

Het beste vraag je het aan haar en hopelijk valt het antwoord mee.
Ik help het je hopen.

Als ze dan (eindelijk wel) eerlijk is, zou ik vragen waarom ze dit doet en dat je teleurgesteld bent in haar. Want dit is echt niet grappig.
Dit zijn geen dingen waar je grappen nee naakt. Je kunt het wel één keertje zeggen, maar als dit waar is, is zij veel te ver gegaan
Zij had alle kans om op een gegeven moment te zeggen, dat het een grapje van haar was, maar dan wel een hele slechte.

Als het allemaal fake is van haar, dan hoef je jezelf niets te verwijten.
Jij bent altijd eerlijk tegen haar geweest, dus ik sta aan jouw kant,
Dit zegt dan meer over hoe zij in elkaar zit, dan jij.

Neem je verlies als een man, houd de eer aan jezelf en probeer niet te gaan schelden. Hoewel je daar alle reden voor hebt. Je kunt wel zeggen dat ze je echt gekwetst heeft dan.

Maar goed, nu nog er eerst achter komen hoe het precies zit.

Groetjes en sterkte,
M&M’s
Ja ik zal zeggen als we naar de auto lopen. Als ze een vriend heeft waarom ik dan een valentijns cadeatje moest kopen.
En ik zal nog de chocola geven en daarbij zeggen na vorige week dacht ik dat je geen vriend meer had. Als je die niet meer had had ik je mee uitgevraagt.
Hi,

Ja, precies.
Goed plan.

Sterkte.
Ik ben benieuwd wat ze er over te zeggen heeft.

Groetjes,
M&M’s
Nou ik heb gevraagd of dat cadeautje alleen was voor het cadeautje of dat er iets achter zat.

Ze zei het een grapje was. En was verbaast dat ik iets gekocht had
Toevoeging op vorige post. Ze gaf wel een knuffel omdat in wel iets gekocht had.

Alleen ja geen idee wat flirten is dus. Of zij dat deed of niet
Hi,

Het is wel een beetje anders gelopen dan ik gedacht had. Jij had al een beetje twijfels als ik het goed begrepen heb, maar het valt toch een beetje tegen, denk ik of was ze wel aardig en probeerde ze het soort van goed te maken?

Hebben jullie er nog wel een beetje over gepraat? Dat je een ander idee had bij hoe zij geïnteresseerd in jou was.

Gaat het wel goed tussen jullie nu. Ik bedoel zijn jullie nog wel gewoon “vrienden” zoals hiervoor?

Het leek mij ook wel een beetje op flirten. Jou aandacht geven, je aanraken en om een cadeautjes vragen, maar het blijkt maar weer eens dat ik meisjes dus niet goed begrijp.

Jongens zijn duidelijker, tenminste als ik een jongen leuk vind, dan laat ik dat ook merken door aardig te zijn en belangstellend en hem een knuffel geven ofzo. Als ik merk dat hij mij ook wel soort van leuk vind door aardig tegen me te doen en me per ongeluk expres eens aanraakt dan vraag ik of hij me echt leuk vindt en dan is het wel duidelijk.

Jammer dat het zo gelopen is, maar we hebben wel soort van “droog” geoefend, dus ik hoop dat je daar een volgende keer misschien nog iets aan hebt?

Wat gaan “we” nu doen met die chocolade? Zelf opeten? Of heb je haar toch de cadeautjes gegeven?

Groetjes,
M&M’s
Ik heb de chocola gegeven aan iemand die weggaat. Ik denk wel dat we gewoon samen kunnen werken.

Tussen de middag zei ik tegen haar of haar vriend geen cadeatje had gegeven. Toen zei ze dat ze een stomme vriend heeft die ook liegt.

Ik zei alleen namelijk was het alleen voor het cadeau of zat er meer achter. Zij weet dus misschien wel misschien niet dat ik haar leuk vind.

Toen ze zei dat het een grapje was pakte ik die mcdonalds bonnen uit mijn jas. Ze zei heel erg aardig van je maar die kan ik niet aannemen. Toen gaf ze nog wel een knuffel.

Maarja geen idee waarom ze dan heeft lopen flirten.
En nog toevoegend.
Ik ontmoet buiten werk nooit meisjes
Hi,

Oké, wel goed dat je het zo aangepakt hebt. Wel lief dat je die chocolade aan iemand die weggaat hebt gegeven. Ook wel knap van je, want ik zou op dat moment wel een beetje teleurgesteld zijn geweest, denk ik.

Ook wel weer eerlijk van haar om te zeggen dat ze de cadeaubonnen niet aan kon nemen. Dat geeft ook wel aan dat ze het niet voor het geld ofzo doet. Ze had het niet zo bedoeld en was zich kennelijk niet bewust dat ze een beetje aan het flirten was. Ik noem het maar flirten, maar in haar ogen was het gewoon jou een beetje uitlokken of je iets zou willen kopen voor haar en dus meer grappig bedoeld.

Best ingewikkeld allemaal.

Het lijkt er idd wel op dat jullie nog gewoon goed met elkaar om kunnen gaan.

Ik denk dat ze zich wel op haar gemak bij jou voelt, anders had ze die dingen ook niet gedaan. Maar ik durf bijna niks meer te zeggen, omdat ik er zopas ook naast zat met dat ze meer van jou wilde.

Waarom dumpt ze die vriend van haar niet, als hij stom is en liegt.

Weer iets wat ik niet begrijp. Snap jij dat wel of ook niet.

Misschien is het een ideetje om gewoon een keertje gezellig met haar te kletsen, dus van tevoren zeggen gewoon zonder bijbedoelingen, omdat jullie het wel goed met elkaar kunnen vinden.

En dan gewoon kletsen over dingen in het algemeen, dus hoe meisjes laten merken als ze iemand leuk vinden enzo en of ze tips heeft voor jongens wat ze dan moeten of kunnen doen.

Gewoon omdat je wel een leuke vriendin wilt, maar niet precies de signalen snapt ofzo. Of is dat een (heel) slecht idee?

Ze lijkt me toch wel aardig.

Ik help je niet echt met deze vage verhalen en adviezen, geloof ik. Maar ja, ik wil toch iets voor je doen.

Misschien vind je een sport of hobby leuk, waar je meisjes tegen kan komen of gewoon bij het uitgaan?
Ga je wel eens uit met vrienden ofzo?

Groetjes,
M&M’s
Nee ik snap niet waarom ze het niet uitmaakt. Ze is ook zeker aardig.

Knuffel had ik ook niet verwacht ookal hoefde ze het cadeautje niet.
Dusja ik blijf haar gewoon normaal aanspreken. En als ze toch iets wilt moet ze maar een move maken
Hi,

Ja, maar dan moet ze wel duidelijk zijn als ze een move maakt.

Ik zou niet weten hoe ze dat dan zou gaan doen. Beter zegt ze dan, dat ze het uit heeft gemaakt en jou zo leuk vindt dat ze wel eens iets met je wilt gaan drinken en daarna kijken hoe verder.
Maar meisjes hebben daar weer een soort geheimtaal voor die ik iig niet begrijp.

Maar ja, gewoon leuk met elkaar om blijven gaan kan sws nooit kwaad.

Ga je wel eens uit met vrienden ofzo. Naar een kroeg of een festival of kermis of pretpark?

Misschien kennen jouw vrienden andere meisjes die dan mee zouden willen. In eerste instantie gewoon voor een gezellige dag/middag/avond ofzo.
Wie weet wie er mee gaan en wat er uit komt.

Groetjes,
M&M’s
Hi.
Ik ga 1x per maand ongeveer uit. Ik heb maar 1-2 vrienden waar ik dan mee ga poolen. Niet echt naar een kroeg ofzo. Enja ik zie mezelf daar nou niet echt op meisjes afstappen
En nogmaals bedankt voor je antwoorden. Ik hoop dat als ik nog meer vragen heb jij ook reageert.
Hi,

Geen dank, graag gedaan.
Ik zag dat je een nieuw topic had gestart en daar ga ik ff naar kijken als ik weer terug ben.

We gaan zo eerst even op “expeditie”, maar das een verhaal apart, kun je hier ook wel ergens lezen, als je dat interesseert.

Tot later.

Groetjes,
M&M’s

Reageer