Kan dit plannetje werken om mijn vriendje  💞Lev 💕 weer voor mij terug te winnen? Tips zijn welkom 🙃

  • 23 April 2023
  • 44 reacties
  • 1078 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

Ik heb iets goed te maken met mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) en het was de bedoeling om dit gisteren al te doen, maar dat lukte niet door redenen waar wij geen invloed op hadden. Dus, niet mijn schuld en zeker ook niet de schuld van Lev.

Vandaag is een nieuwe dag, dus nieuwe kansen, toch?

Eén probleempje, Lev moet vanmiddag en morgenmiddag/avond werken, dus het wordt op z’n vroegst dinsdag of anders woensdag, want ik wil liefst wel zo snel mogelijk. Voordeel van woensdag is we de volgende dag, op Koningsdag, sws vrij zijn. Dus, als het laat zou worden is dat geen probleem.

Positief blijven. Dat is alles wat ik kan doen.

Wat ik goed te maken heb kun je lezen in een ander topic van mij

 

 

Het plan is om Lev de inhoud van de brief die ik voor hem heb geschreven te vertellen. Dat doe ik liever dan die brief voorlezen of alleen afgeven aan hem. Hij krijgt de brief na afloop natuurlijk, zodat ie ‘m zelf nog eens kan lezen.

 

Ik denk dat het ‘beter’ werkt als ik vertel wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is en wat ik niet goed heb gedaan en hopelijk komen we er dan samen uit. Dus dat.

 

Ik ga afspreken met Lev op een plek waar we rustig kunnen praten, dus niet bij mij thuis of bij hem.

Niet bij mij omdat ik het liever op neutraal terrein doe. Hij moet niet het idee krijgen dat ie even bij mij langs moet komen om te horen hoe ik denk dat het zit. Misschien leg ik het een beetje ongelukkig uit, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Niet bij Lev thuis, omdat Lev thuis nog niet alles over ‘ons’ verteld heeft. Bij hem thuis denken ze dat ik een nieuwe vakkenvuller ben op zijn werk bij de ‘appie’ en dat we gewoon vrienden zijn.

Zijn familie heeft mij al verschillende keren gezien, dus ze kennen me wel, maar Lev en ik zijn meestal bij mij thuis, omdat iedereen daar weet dat we verliefd zijn op elkaar. We kunnen gewoon onszelf zijn en als we met elkaar willen kussen kan dat gewoon als we op de bank zitten of tijdens het eten, spaghetti ofzo

https://www.youtube.com/watch?v=Ea0bW52GQuw

Lady en de Vagebond

en van die dingen.

 

Dat weten ze bij Lev thuis alleen nog niet en ook niet dat Lev op jongens valt en eentje in het bijzonder, yeah that’s me….Zijn moeder heeft wel eens zoiets gezegd als ‘dat hij goed is zoals hij is en dat ze er altijd voor hem zullen zijn’. Ouders weten ook niet hoe ze het allemaal het beste aan kunnen pakken, dus die doen ook hun best, maar ja. Dat is dus voor of van? later zorg.

Het zou daarom dus ‘onhandig’ zijn om bij hem thuis af te spreken, omdat we dan misschien niet vrijuit kunnen praten. Natuurlijk kunnen we op zijn kamer praten, maar ik denk dat er wel wat emotie bij ons gesprek komt en als we (Lev en ik) gaan zitten huilen op zijn kamer, dan zullen ze wel denken ‘wat is er aan de hand’ en dat kunnen we beter voorkomen. Nou ja, dat heb ik dan bedacht en Lev is het daar wel mee eens. We praten nog wel af en toe met elkaar, maar verder staat alles de laatste paar weken op een laag pitje qua relatie.

 

Lev wil binnenkort wel thuis vertellen hierover (dat ie op jongens valt) maar voor nu is het ff teveel in één keer en Lev en ik weten ook nog niet wat er uit ons gesprek komt, ook al hebben we het beste met elkaar voor.

Het is dus best wel ingewikkeld en spannend voor ons.

Dit is dus de situatie.

We praten het liefst ergens buiten met elkaar, een bankje in een park of langs het water ergens, misschien op het strand, zoiets. We weten zelf ook nog niet precies waar, maar dat komt wel goed, denk ik.

Het is alleen de vraag of het droog blijft, dus we moeten eigenlijk wel een plan B hebben en we denken aan het cafetaria in het ziekenhuis ofzo of in de sporthal, daar kun je toch zo binnen lopen, maar ja, liever buiten dus.

Verder wil ik om het niet zo ‘zwaar’ te maken ook nog iets ‘leuks’ doen, dat we ff na het gesprek het even over andere dingen kunnen hebben en het gesprek dan even ‘parkeren’ ofzo, dat Lev en ik daar later dan nog, als we weer alleen zijn thuis, over na kunnen denken. Zoiets. Ik bedenk ook maar wat.

Dus, eerst het gesprek over alles wat ik in die brief heb gezet. Die brief kunnen jullie ook lezen in dat topic wat ik al noemde, alleen heb ik daar natuurlijk niet zijn echte naam gebruik en een paar kleine dingetjes ook weg gelaten die een beetje te persoonlijk zijn en die onze anonimiteit in ‘gevaar’ zou kunnen brengen.

Daarna had ik, samen met mijn broers, want die helpen mij altijd goed en die hebben altijd wel goede ideeën, bedacht dat ik met Lev ergens ga eten. Niet in een restaurant, want we hoeven geen pottenkijkers.

We gaan ‘romantisch’ haha eten in een vakantiehuisje van opa (niet mijn opa, want mijn opa’s en oma’s zijn al allemaal dood). Hij is één van de opa’s van mijn broers en ik mag die ook opa noemen en dat vind ik wel fijn.

Mijn broers gaan het huisje gezellig maken met kaarsjes en gedekte tafel enzo en die zorgen ook voor het eten. Nou ja, ik heb het zelf gisteren al gekocht en het zit nu in de diepvries en zij maken het dan warm geloof ik of misschien moeten Lev en ik zelf nog ff op het knopje van de magnetron drukken 😂

Ik doe mijn best, maar ik kan natuurlijk geen 3 sterren restaurant betalen.

Ik heb een kilo nasi en 2 bakjes babi pangang gekocht bij de appie en een doos perenijsjes bij de Lidl, dus ik was een tientje kwijt en de jongens zorgen voor wat blikjes drinken voor ons.

Lev en ik vinden die babi pangang enzo gewoon lekker, dus daarom heb ik dat gekocht voor ons. Of moet ik spaghetti doen vanwege dat hondenfilmpje ….

Ik heb ook al muziek uitgezocht en die ga ik hieronder zetten. De belangrijkste liedjes voor Lev en mij zijn van Bars & Melody.

 

https://www.youtube.com/watch?v=SOtnICPJ1Hk

Bars and Melody - Lighthouse

I wanna swim across the waters just to see your face
Like a lighthouse in the distance
I need you to come and guide my way
I'm coming home to you
I'm coming home to you

volledige songtekst https://genius.com/Bars-and-melody-lighthouse-lyrics

en

https://www.youtube.com/watch?v=aLibWXsYqO0

Bars and Melody - Thousand Years

We share the moon, we share the stars
We taste the tears, we bare the scars
A thousand years, I'd run to you
There's not a thing I wouldn't do
I know this pain won't last
We can leave it all in the past
I would give my life for you
Just for another chance

A thousand years, a thousand miles
Across the world just to see you smile
You've been away for way too long
I need your love just to keep me strong (whoa)

volledige songtekst https://genius.com/Bars-and-melody-thousand-years-lyrics

Misschien vinden jullie het kl*te muziek, jammer dan 😄, maar daar ga ik niks aan veranderen 😁. Lev en ik vinden die 2 jongens leuk met elkaar en we worden soms met Chardre (Charlie (Lev) & Leondre (ik)) vergeleken door vrienden en we hebben ook goede herinneringen aan die liedjes en de tekst is ook wel van toepassing. Dus, over de muziek is geen discussie mogelijk, nou ja, over andere liedjes natuurlijk wel, dus als iemand nog een ander leuk liedje weet is dat goed.

We lopen natuurlijk niet gewoon naar dat huisje om te gaan eten. Dat kan spannender. Ik heb met mijn broers afgesproken om Lev na ons gesprek te ‘ontvoeren’. Ik ga hem dus blinddoeken en dan pas komen mijn broers met de auto en we gaan een beetje kris kras rondjes rijden, dus 3 keer over de rotonde en dan weer terug enzo, zodat ie niet meer weet waar hij is. Dan naar dat huisje en dan neem ik hem geblinddoekt mee naar binnen en dan ben ik ook weer alleen met Lev en kan het ‘feest’ beginnen. Nou ja, ik hoop dat we het leuk hebben.

Er is ook een sauna en een jacuzzi in dat huisje dus na het eten kunnen we dat doen of iets anders……. we zien wel hoe het allemaal loopt.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou dit werken? Wat kunnen we anders doen of er nog bij doen?

Alles is welkom.

 

Alvast bedankt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


44 reacties

Reputatie 7
Badge +9

 

Ik las net in ander topic waar jij gereageerd had dat je het had over een break up song. Jij en lev zijn toch niet uit elkaar? Of is er iets anders aan de hand tussen jullie, je kan altijd hier op het forum met ons/mij praten.

 

Ik denk niet dat dat zo is hoor, kun je anders het topic eff doorsturen?

Reputatie 7
Badge +17

@benebird Gaat om dit topic denk ik

Daar heeft hij het over een breakup song die Lev hem stuurde. Dat hoeft idd niet te betekenen dat ze uit elkaar zijn. Hoop het niet voor ze iig.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe en @Ann0,

 

alles ik oké tussen Lev en mij…..

 

oh, breakup song, ja die had ik zopas gepost in een ander topic, maar dat had Lev gestuurd toen we in maart ofzo uit elkaar waren of iig niet echt lekker gingen, maar dat hebben we opgelost. Daar gaat dit topic over. Nou ja, over hoe ik dat ging aanpakken.

 

FF denken...oh ja, ik wilde er toen nog een vervolg op schrijven, heb ik hierboven ergens geschreven, maar toen ging er iets anders mis met mijn gezondheid begin mei  (BDE)  en daar wilde ik ook iets over schrijven, maar dat is ook nog niet echt gelukt…

Even kijken wat ik bij dat liedjestopic heb geschreven dan….

Oh, ik zie het al, er is een stukje tekst weggevallen met het knippen en plakken…

Nu staat er:

Het was de breakup song die Lev me stuurde…..

en er had moeten staan:

Het was de breakup song die Lev me stuurde…..in maart toen we ff uit elkaar waren

 

Sorry voor dit misverstand.

We waren vanmiddag nog bij elkaar en Lev is nu naar een feestje bij vrienden die ik niet echt goed ken en hij komt hier wel slapen als het niet te laat wordt

 

Stom van mij, sorry dat ik jullie heb laten schrikken.

Het voelt ergens wel goed dat jullie om mij en Lev geven, maar ik had iets beter op moeten letten wat ik precies post. Ik hoop dat jullie dit nog lezen voor het slapen gaan, want ik vind het sws al vervelend dat ik voor een misverstand heb gezorgd, maar ik zou het nog vervelender vinden als er iemand van wakker ligt straks.

 

Gr. MickeyMouse 💕

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Gelukkig man. Ik schrok ook wel ff. 😅 Fijn dat alles nog goed is tussen jullie.

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @tim16 ,

 

@MickeyMouse wtf? Breakup song? Zijn jij en Lev uit elkaar dan? Hoop het toch niet. Nou ja, we horen het wel als je er over wilt vertellen.

nope, ik heb net iets gepost met uitleg…..my bad😕

 

Ik denk niet dat dat zo is hoor, kun je anders het topic eff doorsturen?

oeps, nee gelukkig niet

ik had ff een knip en plak foutje gemaakt in dat topic

Ik was bezig met een topic/verhaal over Lev en mij en toen kwam ik dat liedje ook weer tegen en op zich is het een heel mooi liedje en het gaf ook wel aan hoe Lev zich voelde en dat was best kut en dat kwam door mij. Meau zou zeggen 'dat kwam door jou’ ….ook een mooi liedje.

 

@MickeyMouseGelukkig man. Ik schrok ook wel ff. 😅 Fijn dat alles nog goed is tussen jullie.

ja sorry, ‘ik was een beetje dom’

Wow, ik zou er niet aan moeten denken, maar ja, alles kan natuurlijk.

Nee, het goed echt heel goed tussen ons, gelukkig.

 

Ik ben bezig een topic te schrijven over hoe Lev en ik uit de kast zijn gekomen bij hem thuis/zijn ouders. Ik hoop dat ik die snel klaar heb, maar ik moet ook nog zo veel andere dingen beantwoorden en schrijven…

en dan heb ik ook nog zoiets als school…..🙃...gelukkig bijna vakantie

 

Ik zag in dat liedjes topic dat er eigenlijk niet over mijn breakup of iig vragen daarover geschreven mogen worden, maar het zou wel handig zijn als daar staat dat we nu geen breakup hebben, maar dat dit in maart even zo was….

Maar ik heb geen zin in een waarschuwing voor off-topic gaan daar, dus...idk wat ik moet doen

 

Nou ja, nogmaals sorry iedereen en slaap lekker voor straks 🙂

Ik blijf nog wel even wakker, misschien wacht ik op Lev, maar idk, ik merk het wel als hij er is.

 

Gr. MickeyMouse 💕

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Gelukkig! Voel je niet rot, want je hebt het nu toch weer gefixt? Fijn dat het goed gaat tussen jou en Lev. Ik hoop dat hij een leuk feestje heeft gehad. Ben benieuwd naar je topic.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Gelukkig is alles goed, iedereen kan fouten maken we zijn tenslotte allemaal mensen.

Hopelijk vond lev die verjaardag leuk, ik denk dat hij nu ook wel moe zou zijn als hij zolaat (eigenlijk vroeg) thuis komt.

Ik heb zin om je nieuwe topic te lezen, ik kan niet wachten.

Love to you and lev

Doe de groetjes aan hem.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ,

 

Gelukkig! Voel je niet rot, want je hebt het nu toch weer gefixt?

 

je hebt gelijk, maar ik vind 't stom van mij. Ik wilde niemand laten schrikken. Wel superlief dat je gelijk vroeg wat er was 💕

 

Fijn dat het goed gaat tussen jou en Lev.

 

het voelt echt goed met hem en we zijn super verliefd en doen veel leuke dingen en maken veel lol

 

Ik hoop dat hij een leuk feestje heeft gehad.

 

ik denk het wel, maar ik nog niet echt met hem gepraat...alleen hoi gezegd  toen ie 'thuis’ kwam  en dat ik blij was dat ie er weer was en we hebben elkaar welterusten gezegd en een kus gegeven en zijn in slaap gevallen. Ik laat 'm nog maar even slapen....

 

Ben benieuwd naar je topic

ow, leuk

 

 

Hoi @Ann0 ,

 

Gelukkig is alles goed, iedereen kan fouten maken we zijn tenslotte allemaal mensen.

thnx, maar ja, was wel stom van mij

 

Hopelijk vond lev die verjaardag leuk, ik denk dat hij nu ook wel moe zou zijn als hij zolaat (eigenlijk vroeg) thuis komt.

het enige dat ie zei was dat het leuk was en de rest hoor ik strakjes wel. Ja, was wel laat, dus ik laat 'm nog maar lekker liggen. Hij is zo mooi als ie slaapt 🙂

 

Ik heb zin om je nieuwe topic te lezen, ik kan niet wachten.

 

ik ga zo snel mogelijk proberen, maar nog even geduld

 

Love to you and lev

Doe de groetjes aan hem.

 

dankjewel en lief dat je wat stuurde om te vragen hoe het is.

Ik heb de groetjes net gedaan...ik heb met een stift op zijn voet geschreven: 💗 Ann0, dan ziet ie het wel als ie wakker wordt 😂 en dan hoor ik vast wel wanneer ie wakker is

 

Gr. MickeyMouse 💕

@MickeyMouse 

 

Reputatie 2
Badge

Hiii @MickeyMouse 

ik zat dus net de hele tijd alles te lezen ook over hoe je die brief voor hem had geschreven en ik was echt nieuwsgierig sinds ik niet kon vinden hoe hij op de brief reageerde?

ik weet dat ik een beetje random ben om na volgens mij 4 maanden nog zomaar te reageren op deze topic en mischien ga je dit niet eens zien maar ik denk dat dat niet zo erg is voor mij.

en ik hoop dat alles nu goed gaat met je!

 

groetjes,

gaysian (is een beetje rare naam maar het is gwn wat ik ben)

Reputatie 7
Badge +17

Hey @MickeyMouse  ik moest toevallig ff aan je denken. Je bent hier al een tijdje niet meer geweest en je wordt gemist (door mij iig wel). Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Lev. Als je zin hebt of tijd (en als je dit überhaupt leest natuurlijk) laat ff wat van je horen. Stiekem maak ik me altijd een beetje zorgen als je hier langere tijd niet reageert (misschien raar, zorgen maken om iemand die je verder niet kent, maar goed).

groetjes,

tim

Reputatie 7
Badge +17

Zo jammer dat we niks meer van je horen @MickeyMouse 

Ik was best wel ‘invested’ in het hele verhaal met jou en Lev en ik moest daar vandaag ff heel random aan denken. 😅 Ik ben heel nieuwsgierig of alles nog goed gaat tussen jullie.

Reputatie 7
Badge +5

Ja, ik ook @tim16 !

Wat mij trouwens  opvalt is dat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer echt bijna hetzelfde schrijft als @MickeyMouse 😅  Ik moest toen even aan hem denken:) 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Haha, ja. Dat viel mij ook op idd. Vandaar dat het me ook te binnen schoot.

Reputatie 7
Badge +10

Misschien zijn ze wel dezelfde persoon 🤔

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. 🤣

Reputatie 7
Badge +17

@Wees Jezelf Bij Noah Tja, ik ga er maar vanuit dat het toeval is.

Reputatie 7
Badge +10

@tim16 

Ik denk het niet, want @MickeyMouse heeft geen ouders die nog leven en @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer wel.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

@Wees Jezelf Bij Noah Ja, dat bedoel ik. Dan kan het dus niet dezelfde persoon zijn.

Reputatie 6

Ik vond MickyMouse's comments wel mooi, deed me denken aan @M&M's die ondertussen al 1-2 jaar weg is? En dan ga ik weer in dat konijnenholletje i.v.m. alle mensen die van het begin dat ik er was tot nu ook bijna mijn eind er waren. 

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +17

@VragenVragen  M&M’s ken ik niet. Toen was ik nog niet actief hier. Ik vond MickeyMouse’s posts ook altijd heel erg goed.

Ik bedoel dit niet lullig naar @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer trouwens. Blijf vooral lekker posten. 
Maar goed, we gaan nogal offtopic denk ik 😅

 

Reageer