Kan dit plannetje werken om mijn vriendje  💞Lev 💕 weer voor mij terug te winnen? Tips zijn welkom 🙃

  • 23 April 2023
  • 44 reacties
  • 1065 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

Ik heb iets goed te maken met mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) en het was de bedoeling om dit gisteren al te doen, maar dat lukte niet door redenen waar wij geen invloed op hadden. Dus, niet mijn schuld en zeker ook niet de schuld van Lev.

Vandaag is een nieuwe dag, dus nieuwe kansen, toch?

Eén probleempje, Lev moet vanmiddag en morgenmiddag/avond werken, dus het wordt op z’n vroegst dinsdag of anders woensdag, want ik wil liefst wel zo snel mogelijk. Voordeel van woensdag is we de volgende dag, op Koningsdag, sws vrij zijn. Dus, als het laat zou worden is dat geen probleem.

Positief blijven. Dat is alles wat ik kan doen.

Wat ik goed te maken heb kun je lezen in een ander topic van mij

 

 

Het plan is om Lev de inhoud van de brief die ik voor hem heb geschreven te vertellen. Dat doe ik liever dan die brief voorlezen of alleen afgeven aan hem. Hij krijgt de brief na afloop natuurlijk, zodat ie ‘m zelf nog eens kan lezen.

 

Ik denk dat het ‘beter’ werkt als ik vertel wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is en wat ik niet goed heb gedaan en hopelijk komen we er dan samen uit. Dus dat.

 

Ik ga afspreken met Lev op een plek waar we rustig kunnen praten, dus niet bij mij thuis of bij hem.

Niet bij mij omdat ik het liever op neutraal terrein doe. Hij moet niet het idee krijgen dat ie even bij mij langs moet komen om te horen hoe ik denk dat het zit. Misschien leg ik het een beetje ongelukkig uit, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Niet bij Lev thuis, omdat Lev thuis nog niet alles over ‘ons’ verteld heeft. Bij hem thuis denken ze dat ik een nieuwe vakkenvuller ben op zijn werk bij de ‘appie’ en dat we gewoon vrienden zijn.

Zijn familie heeft mij al verschillende keren gezien, dus ze kennen me wel, maar Lev en ik zijn meestal bij mij thuis, omdat iedereen daar weet dat we verliefd zijn op elkaar. We kunnen gewoon onszelf zijn en als we met elkaar willen kussen kan dat gewoon als we op de bank zitten of tijdens het eten, spaghetti ofzo

https://www.youtube.com/watch?v=Ea0bW52GQuw

Lady en de Vagebond

en van die dingen.

 

Dat weten ze bij Lev thuis alleen nog niet en ook niet dat Lev op jongens valt en eentje in het bijzonder, yeah that’s me….Zijn moeder heeft wel eens zoiets gezegd als ‘dat hij goed is zoals hij is en dat ze er altijd voor hem zullen zijn’. Ouders weten ook niet hoe ze het allemaal het beste aan kunnen pakken, dus die doen ook hun best, maar ja. Dat is dus voor of van? later zorg.

Het zou daarom dus ‘onhandig’ zijn om bij hem thuis af te spreken, omdat we dan misschien niet vrijuit kunnen praten. Natuurlijk kunnen we op zijn kamer praten, maar ik denk dat er wel wat emotie bij ons gesprek komt en als we (Lev en ik) gaan zitten huilen op zijn kamer, dan zullen ze wel denken ‘wat is er aan de hand’ en dat kunnen we beter voorkomen. Nou ja, dat heb ik dan bedacht en Lev is het daar wel mee eens. We praten nog wel af en toe met elkaar, maar verder staat alles de laatste paar weken op een laag pitje qua relatie.

 

Lev wil binnenkort wel thuis vertellen hierover (dat ie op jongens valt) maar voor nu is het ff teveel in één keer en Lev en ik weten ook nog niet wat er uit ons gesprek komt, ook al hebben we het beste met elkaar voor.

Het is dus best wel ingewikkeld en spannend voor ons.

Dit is dus de situatie.

We praten het liefst ergens buiten met elkaar, een bankje in een park of langs het water ergens, misschien op het strand, zoiets. We weten zelf ook nog niet precies waar, maar dat komt wel goed, denk ik.

Het is alleen de vraag of het droog blijft, dus we moeten eigenlijk wel een plan B hebben en we denken aan het cafetaria in het ziekenhuis ofzo of in de sporthal, daar kun je toch zo binnen lopen, maar ja, liever buiten dus.

Verder wil ik om het niet zo ‘zwaar’ te maken ook nog iets ‘leuks’ doen, dat we ff na het gesprek het even over andere dingen kunnen hebben en het gesprek dan even ‘parkeren’ ofzo, dat Lev en ik daar later dan nog, als we weer alleen zijn thuis, over na kunnen denken. Zoiets. Ik bedenk ook maar wat.

Dus, eerst het gesprek over alles wat ik in die brief heb gezet. Die brief kunnen jullie ook lezen in dat topic wat ik al noemde, alleen heb ik daar natuurlijk niet zijn echte naam gebruik en een paar kleine dingetjes ook weg gelaten die een beetje te persoonlijk zijn en die onze anonimiteit in ‘gevaar’ zou kunnen brengen.

Daarna had ik, samen met mijn broers, want die helpen mij altijd goed en die hebben altijd wel goede ideeën, bedacht dat ik met Lev ergens ga eten. Niet in een restaurant, want we hoeven geen pottenkijkers.

We gaan ‘romantisch’ haha eten in een vakantiehuisje van opa (niet mijn opa, want mijn opa’s en oma’s zijn al allemaal dood). Hij is één van de opa’s van mijn broers en ik mag die ook opa noemen en dat vind ik wel fijn.

Mijn broers gaan het huisje gezellig maken met kaarsjes en gedekte tafel enzo en die zorgen ook voor het eten. Nou ja, ik heb het zelf gisteren al gekocht en het zit nu in de diepvries en zij maken het dan warm geloof ik of misschien moeten Lev en ik zelf nog ff op het knopje van de magnetron drukken 😂

Ik doe mijn best, maar ik kan natuurlijk geen 3 sterren restaurant betalen.

Ik heb een kilo nasi en 2 bakjes babi pangang gekocht bij de appie en een doos perenijsjes bij de Lidl, dus ik was een tientje kwijt en de jongens zorgen voor wat blikjes drinken voor ons.

Lev en ik vinden die babi pangang enzo gewoon lekker, dus daarom heb ik dat gekocht voor ons. Of moet ik spaghetti doen vanwege dat hondenfilmpje ….

Ik heb ook al muziek uitgezocht en die ga ik hieronder zetten. De belangrijkste liedjes voor Lev en mij zijn van Bars & Melody.

 

https://www.youtube.com/watch?v=SOtnICPJ1Hk

Bars and Melody - Lighthouse

I wanna swim across the waters just to see your face
Like a lighthouse in the distance
I need you to come and guide my way
I'm coming home to you
I'm coming home to you

volledige songtekst https://genius.com/Bars-and-melody-lighthouse-lyrics

en

https://www.youtube.com/watch?v=aLibWXsYqO0

Bars and Melody - Thousand Years

We share the moon, we share the stars
We taste the tears, we bare the scars
A thousand years, I'd run to you
There's not a thing I wouldn't do
I know this pain won't last
We can leave it all in the past
I would give my life for you
Just for another chance

A thousand years, a thousand miles
Across the world just to see you smile
You've been away for way too long
I need your love just to keep me strong (whoa)

volledige songtekst https://genius.com/Bars-and-melody-thousand-years-lyrics

Misschien vinden jullie het kl*te muziek, jammer dan 😄, maar daar ga ik niks aan veranderen 😁. Lev en ik vinden die 2 jongens leuk met elkaar en we worden soms met Chardre (Charlie (Lev) & Leondre (ik)) vergeleken door vrienden en we hebben ook goede herinneringen aan die liedjes en de tekst is ook wel van toepassing. Dus, over de muziek is geen discussie mogelijk, nou ja, over andere liedjes natuurlijk wel, dus als iemand nog een ander leuk liedje weet is dat goed.

We lopen natuurlijk niet gewoon naar dat huisje om te gaan eten. Dat kan spannender. Ik heb met mijn broers afgesproken om Lev na ons gesprek te ‘ontvoeren’. Ik ga hem dus blinddoeken en dan pas komen mijn broers met de auto en we gaan een beetje kris kras rondjes rijden, dus 3 keer over de rotonde en dan weer terug enzo, zodat ie niet meer weet waar hij is. Dan naar dat huisje en dan neem ik hem geblinddoekt mee naar binnen en dan ben ik ook weer alleen met Lev en kan het ‘feest’ beginnen. Nou ja, ik hoop dat we het leuk hebben.

Er is ook een sauna en een jacuzzi in dat huisje dus na het eten kunnen we dat doen of iets anders……. we zien wel hoe het allemaal loopt.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou dit werken? Wat kunnen we anders doen of er nog bij doen?

Alles is welkom.

 

Alvast bedankt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


44 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Klinkt op zich wel als een goed plan. Alleen dat ‘ontvoeren’ is misschien wat teveel van het goede. Ik bedoel, het belangrijkst is dat jullie het weer goedmaken. Na het gesprek gaan eten en zo is prima, en als er dan verder nog wat gebeurd ook natuurlijk, maar ik zou het verder niet te geforceerd maken. Ik zou het gewoon simpel houden en dat ‘ontvoer’ plan voor een andere keer bewaren.

iig heel veel succes

Groetjes,

@tim16 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

dankjewel Tim.

Dat ‘ontvoeren’ klinkt misschien heftiger dan dat ik het bedoel. Het is niet de bedoeling dat Lev schrikt of bang wordt, maar het moet meer een verrassing zijn van waar we naartoe gaan. Omdat het zo dicht bij is (beetje afhankelijk van waar we gaan afspreken zal het hooguit 500 meter verderop zijn ) wil ik de spanning iets opbouwen en dat hij dan denkt dat het best een eindje weg is.

Mijn broers gaan hem niet echt ontvoeren en met bivakmutsen op hem afstormen en een zak over zijn hoofd trekken.

Het is meer dat ik zeg, we gaan ergens naartoe en het is een verrassing waar naartoe en daarom moet jij een blinddoek om en hij weet ook dat mijn broers in de auto rijden. Pas als hij binnen in dat huisje is mag hij de blinddoek af doen. Dan heeft hij dus geen idee hoe ver hij weg is. Hij mag niet stiekem op zijn telefoon kijken natuurlijk naar zijn locatie...nou ja, maakt ook niet uit, als hij het echt wil weten mag dat natuurlijk wel, maar lijkt me ook wel grappig als ie er pas achter komt als we weer weg gaan uit dat huisje.

Ik weet dat Lev wel van spelletjes houdt want een week of 6 geleden hadden we een escaperoom gedaan en dat was ook met spannende en leuke dingen.

 

Een ‘echte ontvoering’ zou idd een beetje té zijn.

 

Het lijkt mij leuk of vinden je/jullie het toch te ver gaan?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik bedoel meer dat ik na zo’n gesprek zelf niet zo zou sturen op een ‘spannende’ avond zeg maar. Ik zou dus wat gaan eten en wat er dan verder gebeurd zien we wel. Maar misschien zie ik het allemaal wat te zwaar, idk. 😄

Als je denkt dat Lev het leuk vindt moet je het gewoon doen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik ben wel blij met alles wat jij schrijft, want dan ga ik er nog extra over nadenken…..en dat doe ik nu…...vandaar die puntjes 😂

uhm, ik kan het ook van het moment af laten hangen wat ik doe...wel of geen blinddoek….

Ik ga schrijven wat ik NU denk (en dat kan nog veranderen hè): ik denk als we dat gesprek hebben gehad en we zouden dan binnen een paar minuutjes in dat huisje zitten dat we misschien nog teveel in de sfeer van het gesprek zitten.

Niet dat we er niet meer over na mogen denken of praten, maar ik denk dat erover nadenken later, bijvoorbeeld de volgende dag ook nog kan en misschien zelfs beter is. Nachtje erover laten gaan, dat hij mijn brief dan nog eens leest en dan nog eens denkt aan wat we besproken hebben en dan misschien tot een conclusie komt.

Ik weet natuurlijk niet wat en hoe hij denkt, het is dus wat ik denk dat het 'beste’ is en ik denk dat ff die break tussen ons gesprek en dat we in dat huisje aankomen voor een andere, misschien frisse sfeer kan zorgen.  Dat we even ergens anders gaan denken. Waar we nu naartoe rijden. Zoiets.

Ik kan het ook niet precies uitleggen en voordat jij jouw laatste reactie stuurde had ik er ook nog niet echt over nagedacht. Ik denk dat ik het toen gewoon op gevoel heb geschreven en bedacht.

Nu ik erover nadenk (door jouw reactie), heb ik ook een soort onderbouwing (voor mezelf), maar ik ga er zeker nog eens over nadenken. Ik heb nog ff, dus nadenken kan nooit kwaad.

Ik denk dat een soort break goed is en dan lekker eten en muziek luisteren en dan kijken welke kant we op gaan. Als Lev wil praten dan doen we dat en als hij ook een beetje ontspanning wil kan dat ook. Misschien wil hij na het eten naar huis. Ook goed. Ik denk dat ik het laat afhangen van wat Lev wil. Niks moet.

Misschien is het ook wel goed om na het eten allebei naar huis te gaan. Idk.

Het hangt van veel dingen die ik nu nog niet weet af om er iets zinnigs over te zeggen hoe het uiteindelijk zal lopen.

Ik vind het wel mooi dat jij me aan het denken zet, dus dankjewel daarvoor.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben het eens met tim, heeft zoiezo niet veel nut om iemand 500 meter geblindoekt te houden. Als ie een beetje goede intuitie heeft onthoudt hij dat hij 3 keer om de rotonde heen is gereden, is wel leuk idee geen probleem. Maar zou eerder gewoon duidelijk zijn. Als ik me in lev zou voorbeelden zou ik me gare vragen gaan stellen maat.

 

"Tf brengt hij me naartoe" "waarom mag ik het niet weten, was vandaag toch om het goed te maken".

 

Tuurlijk is dat voor iedereen anders maar je snapt waarschijnlijk wat ik bedoel.

Is wel een leuk idee. En na dat gesprek kan je ook nog iets van minigolfen of bowlen of zo iets leuk, maar misschien is dat te veel planning.

 

Stja zoek maar zelf uit wat het beste is. Hoop dat het uitwerkt

Reputatie 7
Badge +17

Je hoeft het ook niet allemaal heel erg te plannen. Ga het eerst goed met Lev uitpraten, dat is het belangrijkst. Wat er daarna gebeurt zie je dan wel weer.

Wat je ook gaat doen., iig heel veel succes. Ik hoop echt dat het goed komt.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

dankjewel voor je reactie

 

Ik ben het eens met tim, heeft zoiezo niet veel nut om iemand 500 meter geblindoekt te houden.

 

klopt, maar zo bedoel ik het ook niet. Sorry, als ik het niet goed uitgelegd heb

 

Als ie een beetje goede intuitie heeft onthoudt hij dat hij 3 keer om de rotonde heen is gereden…..

 

ja, is zo. Ik bedoel juist dat, omdat het zo dichtbij is, dat ik er niet gelijk naartoe wil rijden of lopen, om ff uit de sfeer van ons gesprek te komen. Even wat lucht en afleiding door wat langer kris kras met de auto te rijden  voor een paar kilometer ofzo en dan praat ik in de auto gewoon tegen Lev en dan kan ie toch niet onthouden hoe we precies rijden en waar we uitkomen. Voordat we gaan rijden en dat hij de blinddoek om krijgt ga ik natuurlijk wel zeggen dat ik nog een kleine verrassing voor hem heb en vragen of hij dat leuk vindt…

 

...is wel leuk idee geen probleem. Maar zou eerder gewoon duidelijk zijn.

 

het lijkt mij wel duidelijk voor hem, Lev vindt verrassingen altijd wel leuk,  maar misschien heb ik het niet duidelijk genoeg opgeschreven, dus sorry daarvoor

 

Als ik me in lev zou voorbeelden zou ik me gare vragen gaan stellen maat.

 

ik ken Lev natuurlijk beter dan jullie en ik weet dat Lev zo niet in elkaar zit. Kijk als Lev geen zin heeft om na ons gesprek nog iets te gaan doen en liever naar huis wil, dan vind ik het ook goed en dan gaan we allebei naar huis en spreken we wel af hoe of wat voor daarna, of we appen of bellen of afspreken ofzo. Daarom vraag ik ook van tevoren of hij nog zin heeft in een kleine verrassing….

 

"Tf brengt hij me naartoe" "waarom mag ik het niet weten, was vandaag toch om het goed te maken".

ik kan me voorstellen dat sommigen zo zouden reageren, maar ik denk niet dat Lev dat zou doen. Ik check eerst wel of ie nog mee wil ergens naartoe en als ie er oké mee is gaat ie niet zo denken. Ik ga hem niet dwingen, want dan zou het anders zijn. ‘Dwingen’ is nooit slim

 

Tuurlijk is dat voor iedereen anders maar je snapt waarschijnlijk wat ik bedoel.

 

nou, ik begreep het gisteren eerst niet goed , denk ik, want je bedoelt het goed, maar ik las het een beetje verkeerd en ik had ook van alles andere dingen aan mijn hoofd en daarom heb ik toen maar niet gelijk gereageerd, omdat ik bang was om iets verkeerds te typen. Ik was een beetje in de stress geschoten en dacht dat ik alles verkeerd deed, nou ja, het lag aan mij dat ik het zo voelde, dus sorry

 

Is wel een leuk idee.

 

ok, thnx

 

En na dat gesprek kan je ook nog iets van minigolfen of bowlen of zo iets leuk, maar misschien is dat te veel planning.

 

is zeker ook leuk, maar ik dacht dat we beter niet gelijk van alles zouden plannen als dat wat je schrijft. Ik wilde na het gesprek ergens rustig kunnen zitten en even wat eten en muziek ofzo en dan zien wat Lev verder wil.

We kunnen, als alles de goede kant op gaat altijd nog afspreken voor zoiets, eerst dat gesprek maar.

 

Nogmaals, dankjewel en sorry dat het even duurde voor mijn antwoord, maar anders had je vast een k*t antwoord gekregen en ik hoop dat ik nu alles beter uitgelegd heb.

 

Stja zoek maar zelf uit wat het beste is. Hoop dat het uitwerkt

Thnx 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird,

 

dankjewel voor je reactie

 

Ik ben het eens met tim, heeft zoiezo niet veel nut om iemand 500 meter geblindoekt te houden.

 

klopt, maar zo bedoel ik het ook niet. Sorry, als ik het niet goed uitgelegd heb

 

 

nah man je hebt het prima uitgelegd. Ik denk alleen op een kritische manier. Zit de laatste tijd met veel dingen aan mn hoofd dus mood swings kan je verwachten.

ben zelf een rechstreeks persoon, dus dat ik dan meer vrijdenkender kan denken kan ik wel in gedachte houden voor de volgende keer.

 

Als ie een beetje goede intuitie heeft onthoudt hij dat hij 3 keer om de rotonde heen is gereden…..

 

ja, is zo. Ik bedoel juist dat, omdat het zo dichtbij is, dat ik er niet gelijk naartoe wil rijden of lopen, om ff uit de sfeer van ons gesprek te komen. Even wat lucht en afleiding door wat langer kris kras met de auto te rijden  voor een paar kilometer ofzo en dan praat ik in de auto gewoon tegen Lev en dan kan ie toch niet onthouden hoe we precies rijden en waar we uitkomen. Voordat we gaan rijden en dat hij de blinddoek om krijgt ga ik natuurlijk wel zeggen dat ik nog een kleine verrassing voor hem heb en vragen of hij dat leuk vindt…

 

Ohhh, ja nu snap ik hem helemaal. Als je tegen hem praat en dat vraagt dan kan ik het nog wel iets zien worden.

...is wel leuk idee geen probleem. Maar zou eerder gewoon duidelijk zijn.

 

het lijkt mij wel duidelijk voor hem, Lev vindt verrassingen altijd wel leuk,  maar misschien heb ik het niet duidelijk genoeg opgeschreven, dus sorry daarvoor

Ik vind verassingen nooit fijn (met eerdere ervaringen) bijna alles dat volledig ongepland is eigenlijk. Maar ik zou me kunnen voorstellen mensen dat leuk vinden.

 

Als ik me in lev zou voorbeelden zou ik me gare vragen gaan stellen maat.

 

ik ken Lev natuurlijk beter dan jullie en ik weet dat Lev zo niet in elkaar zit. Kijk als Lev geen zin heeft om na ons gesprek nog iets te gaan doen en liever naar huis wil, dan vind ik het ook goed en dan gaan we allebei naar huis en spreken we wel af hoe of wat voor daarna, of we appen of bellen of afspreken ofzo. Daarom vraag ik ook van tevoren of hij nog zin heeft in een kleine verrassing….

dat is wel een opluchting, en inderdaad kennen wij lev niet. Behalve dat hij van verassingen houdt🤣

"Tf brengt hij me naartoe" "waarom mag ik het niet weten, was vandaag toch om het goed te maken".

ik kan me voorstellen dat sommigen zo zouden reageren, maar ik denk niet dat Lev dat zou doen. Ik check eerst wel of ie nog mee wil ergens naartoe en als ie er oké mee is gaat ie niet zo denken. Ik ga hem niet dwingen, want dan zou het anders zijn. ‘Dwingen’ is nooit slim

ja oké had dit misschien anders kunnen verwoorden. Ja ik ben zon persoon die zo gaat denken. Zoiezo denk ik altijd. Letterlijk altijd, dus het is niets nieuws dat ik zo zou reageren. Maarja iedereen is anders 

Tuurlijk is dat voor iedereen anders maar je snapt waarschijnlijk wat ik bedoel.

 

nou, ik begreep het gisteren eerst niet goed , denk ik, want je bedoelt het goed, maar ik las het een beetje verkeerd en ik had ook van alles andere dingen aan mijn hoofd en daarom heb ik toen maar niet gelijk gereageerd, omdat ik bang was om iets verkeerds te typen. Ik was een beetje in de stress geschoten en dacht dat ik alles verkeerd deed, nou ja, het lag aan mij dat ik het zo voelde, dus sorry

shit man sorry dat ik gelijk zo typte ik wil niet dreigend over komen. En tegen mij kan je niet echt iets verkeerd zeggen. Behalve wanneer het natuurlijk racistisch, homofobisch ofzo iets is.

Is wel echt knap dat je niet had gereageert man. Ik weet hoe moeilijk zoiets kan zijn.

licht niet echt aan jou want ik was degene die terug had getikt op mn telefoon. Of ni dan🤣

Is wel een leuk idee.

 

ok, thnx

 

En na dat gesprek kan je ook nog iets van minigolfen of bowlen of zo iets leuk, maar misschien is dat te veel planning.

 

is zeker ook leuk, maar ik dacht dat we beter niet gelijk van alles zouden plannen als dat wat je schrijft. Ik wilde na het gesprek ergens rustig kunnen zitten en even wat eten en muziek ofzo en dan zien wat Lev verder wil.

ja zo zou ik dat ook aanpakken, ik gaf gewoon inspiratie misschien kon je een idee oppikken ofzo iets

 

We kunnen, als alles de goede kant op gaat altijd nog afspreken voor zoiets, eerst dat gesprek maar.

zeker, voor een gezonde relatie is communicatie prioriteit een. En natuurlijk respect maar dat komt met communicatie vaak vanzelf

Nogmaals, dankjewel en sorry dat het even duurde voor mijn antwoord, maar anders had je vast een k*t antwoord gekregen en ik hoop dat ik nu alles beter uitgelegd heb.

nee man geen probleem. Je hebt mij zeker laten denken en dat kunnen niet veel mensen.

 

En dat het even duurde merkte ik geeneens🤣

Stja zoek maar zelf uit wat het beste is. Hoop dat het uitwerkt

Thnx 😉

no enkele problemone 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

@benebird 

Reputatie 7
Badge +17

Common @benebird W 😉

Zoals jij het aanpakt gaat vast allemaal wel goed komen @MickeyMouse. Heb er alle vertrouwen in.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

dankjewel voor je reactie

 

Je hoeft het ook niet allemaal heel erg te plannen.

 

ja, weet ik. Ik laat het ook afhangen van wat Lev fijn vindt om te doen, maar ik moet wel rekening houden met dingen, zoals een plek waar we naartoe kunnen, want ik wil niet bij mij thuis en bij Lev is sws onhandig. Nou ja, dat heb ik al eerder uitgelegd. Ik wil ook niet naar een restaurant of ergens met andere mensen zitten. Ik wil gewoon een rustige plek, dus ik moet wel regelen dat ik die heb.

Net als met het eten. Ik moet het wel hebben, anders hebben we niks te eten.

Niks moet van mij, maar ik moet er toch over nadenken en het hoeft ook niet zoals ik bedenk. Als Lev met een idee komt dan vind ik dat ook goed en leuk en laat ik me verrassen. Ik vertrouw Lev dat hij ook het beste wil dan. Ik wil alleen een backup plan hebben...dat we het leuk kunnen hebben…

Lev doet ook vaak (kleine) verrassingen voor mij, zoals dat ik mijn ogen dicht moet doen en hij dan bijvoorbeeld een nieuw t-shirt staat te showen of iets lekkers of liefs voor mij heeft, zoals een leuk briefje of een leuke foto van ons samen, ja, sorry, we zijn nogal klef en kinderachtig misschien, maar dat zijn wij. 

We houden dus allebei wel van verrassingen, dus ik denk dat als ik het vraag en hij zegt 'ja’ dat de verrassing op zich wel goed komt en hij geen 'rare’ dingen gaat denken

 

Ga het eerst goed met Lev uitpraten, dat is het belangrijkst.

 

ja, weet ik en wil ik ook doen

 

Wat er daarna gebeurt zie je dan wel weer.

ja, is goed

 

Wat je ook gaat doen., iig heel veel succes. Ik hoop echt dat het goed komt.

lief en dankjewel

Ik vind het wel spannend en steeds spannender worden

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ay bro. Misschien lees je dit niet, maar zou godverdomme mooi zijn als dit gaat lukken. En het gaat lukken. 100% heb er alle vertrouwen in.

 

 fijne dag nog verder.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

nah man je hebt het prima uitgelegd. Ik denk alleen op een kritische manier. Zit de laatste tijd met veel dingen aan mn hoofd dus mood swings kan je verwachten.

ben zelf een rechstreeks persoon, dus dat ik dan meer vrijdenkender kan denken kan ik wel in gedachte houden voor de volgende keer.

geen probleem, ik houd er wel van als iemand direct en eerlijk is. Daar heb ik meer aan dan als iedereen het altijd overal mee eens is. Je mag best kritisch zijn. Het enige is dat als je iemand iets alleen ziet schrijven en niet zeggen dat ik soms niet weet hoe je het precies bedoelt.

Ik weet hoe jij schrijft, want ik lees meer reacties van jou dan alleen die op mijn eigen topics en daarom weet ik dat je dingen altijd met de beste bedoelingen schrijft. Alleen zie ik dan niet de body language en jij de mijne niet, wat misschien voor twijfel / misverstanden kan leiden. Vandaar dat ik het even checkte en volgens mij zijn we helemaal ok en begrijpen we elkaar nu beter 🙃

 

Ohhh, ja nu snap ik hem helemaal. Als je tegen hem praat en dat vraagt dan kan ik het nog wel iets zien worden.

top

 

Ik vind verassingen nooit fijn (met eerdere ervaringen) bijna alles dat volledig ongepland is eigenlijk. Maar ik zou me kunnen voorstellen mensen dat leuk vinden.

 

jammer dat je er slechte ervaringen mee hebt gehad. Dat is nooit leuk

 

dat is wel een opluchting, en inderdaad kennen wij lev niet. Behalve dat hij van verassingen houdt🤣

😂

 

ja oké had dit misschien anders kunnen verwoorden. Ja ik ben zon persoon die zo gaat denken. Zoiezo denk ik altijd. Letterlijk altijd, dus het is niets nieuws dat ik zo zou reageren. Maarja iedereen is anders 

zo is dat, iedereen heeft zo zijn eigen dingen en fijn dat je de moeite heb genomen om dat uit te leggen aan mij

 

shit man sorry dat ik gelijk zo typte ik wil niet dreigend over komen.

 

het was eerder verwarrend voor mij, niet echt dreigend…. ik weet dat je het opbouwend bedoelt, maar in mijn hoofd matchte het gevoel niet met wat je schreef, zoiets, dus vandaar dat ik er nog even wat langer over nadacht en het even checkte, door jou ook wat meer uitleg te geven. 

Ik heb soms dingen in mijn hoofd en dan ga ik er voor het gemak maar vanuit dat iedereen wel snapt wat ik bedoel, terwijl ik de helft soms maar uitleg, dus ja, daar gaan dingen bij mij dan fout…

Ik ben wel blij dat we allebei ons zegje erover hebben kunnen doen en wat mij betreft zijn we helemaal ok 😉

 

En tegen mij kan je niet echt iets verkeerd zeggen. Behalve wanneer het natuurlijk racistisch, homofobisch ofzo iets is.

ik ben half Colombiaans en heb een beetje een 'kleurtje’ zeg maar en ik val op jongens, dus ik weet hoe het is en vind het zelf ook vervelend als mensen daar onaardige dingen over zeggen

 

Is wel echt knap dat je niet had gereageert man. Ik weet hoe moeilijk zoiets kan zijn.

licht niet echt aan jou want ik was degene die terug had getikt op mn telefoon. Of ni dan🤣

thnx, maar jij kan er ook wat van als het om excuses maken / toelichting geven gaat en ik bedank je daarvoor 😀

 

 

ja zo zou ik dat ook aanpakken, ik gaf gewoon inspiratie misschien kon je een idee oppikken ofzo iets

minigolf en bowlen zijn zeker leuk en het is een goede tip. Ik heb het allebei met Lev nog niet gedaan, maar die staan zeker op ons lijstje

 

zeker, voor een gezonde relatie is communicatie prioriteit een. En natuurlijk respect maar dat komt met communicatie vaak vanzelf

je hebt gelijk

 

nee man geen probleem. Je hebt mij zeker laten denken en dat kunnen niet veel mensen.

 

jij hebt mijn ogen ook geopend 🙂

 

En dat het even duurde merkte ik geeneens🤣

 

haha

 

Ik ben heel blij met jouw reactie en volgens begrijpen we elkaar echt wel goed nu en hebben we er allebei wel wat van opgestoken. Dankjewel @benebird 

 

Ik ga gelijk ook maar even reageren op jouw laatste post

Ay bro. Misschien lees je dit niet….

 

ik heb het 'stiekem’ wel gelezen...🤣

is dat erg 😂

 

 ...maar zou godverdomme mooi zijn als dit gaat lukken. En het gaat lukken. 100% heb er alle vertrouwen in.

 

zeker en dat jij er vertrouwen in hebt doet mij zeker goed, dus dankjewel

 

 fijne dag nog verder.

jij ook en we komen elkaar vast nog wel tegen 

 

Liefs,

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik kwam er net achter dat jij gisteren, boven mijn lange reactie op een vorige post van jou, ook nog een berichtje had gestuurd.

 

Ik ga die dus hier maar even beantwoorden

Common @benebird W 😉

mee eens oftewel common W u2 🙃

 

Zoals jij het aanpakt gaat vast allemaal wel goed komen @MickeyMouse. Heb er alle vertrouwen in.

dankjewel lieve Tim, fingers crossed

 

@benebird ,

ik had net hiervoor een reactie op jouw lieve, uitgebreide reactie gestuurd, maar die moet eerst ff door de check en dan komt ie hierboven te staan

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij  is het allemaal weer goedgekomen of niet? Zo lijkt het tenminste, zoals je over Lev schrijft in andere topics.

Zo zie je maar weer dat je nooit hoop moet verliezen.

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse weer een week vermist. Je hebt toch niet weer een ongeluk gehad hoop ik? 😉

Reputatie 7
Badge +9

@MickeyMouseweer een week vermist. Je hebt toch niet weer een ongeluk gehad hoop ik? 😉

Inderdaad😂

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouseweer een week vermist. Je hebt toch niet weer een ongeluk gehad hoop ik? 😉

Ok, deze post klonk misschien wat lullig maar als @MickeyMouse een week niet post ben ik oprecht wat bezorgd. Je bent inmiddels weer online gelukkig.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

is niet lullig, er was serieus iets aan de hand (BDE). Ik had daar een topic over gemaakt, maar ze vonden het te heftig en door de gegeven info misschien herleidbaar naar mij en dan zou mijn anonimiteit in gevaar kunnen zijn, dus hebben ze het niet geplaatst, wat ik ergens ook wel weer kan begrijpen. Ik wilde het graag delen om er zelf een beetje beter mee om te kunnen gaan. Ik had gewoon geschreven zoals het is, maar ja. Ik zit nu te denken hoe ik het wel kan vertellen…

Dus ja, ik ben online, maar niet alles is goed. Ik ben gelukkig nu wel weer thuis en Lev is zoveel mogelijk bij me. Dat helpt wel, want ‘s nachts alleen red ik het niet en durf ik niet te gaan slapen…..

Thnx voor aan me te denken, dat voelt altijd goed 💕

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

-onnodige quotes verwijderd-

Ja ik dacht al, kut voor je. Maar jij komt er wel boven op😌

En dat gedoe met anoniemiteit klopt wel. Met medische gegevens, eigenlijk alle gegevens van je kan iedereen of alles en iedereen jou achter halen (nederland is niet zo groot als je denkt😆)

 

Dat is wel kut van deze tijd. Maar daar moeten we maar mee leven. Hoop dat je er boven op komt

 

Reputatie 7
Badge +17

Ow, ja daar was ik al bang voor, dat er dus echt wat gebeurd was. Misschien kun je het zo opschrijven dat het niet naar jou te herleiden is?

Wel fijn dat Lev er voor je is. Ik denk ook aan je.

Heel veel sterkte

Reputatie 7
Badge +17

Hey @MickeyMouse   offtopic i know maar net ff opgezocht wat BDE eigenlijk is (wist dat niet, nu wel🤦🏻) en ja, dat is best heftig. Ik kan me voorstellen dat je nu ff geen zin hebt in het forum. Ik hoop wel dat je toch op de een of andere manier je verhaal hier kwijt kunt. Ook wens ik dat je eindelijk een keer wat mazzel hebt ipv al die pech steeds. Dat verdien je ook.

Anyways, dat wilde ik ff zeggen

CU

Groetjes,

@tim16 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik ga binnenkort wel een topic over BDE maken….als er niks tussen komt

 

….. Ook wens ik dat je eindelijk een keer wat mazzel hebt ipv al die pech steeds. Dat verdien je ook.

ja, dat zou wel lekker zijn...alleen ben ik vandaag naar de crematie geweest van de vader van een vriend van mij die heel onverwachts vorige week op 48 jarige leeftijd is overleden en de vader van een andere vriend moet bestraald worden nadat ie een jaar of 8 geleden geopereerd was aan kanker en nu lijkt het terug te zijn, dus echt lekker gaat het nog niet…

 

Dankjewel iig voor je steun en ik ga ook nog wel een vervolgtopic over Lev maken, omdat het in dit topic anders off topic is

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoe gaat het nu? Heb je al een kans gehad om met Lev te zitten en erover te praten?

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse 

Ik las net in ander topic waar jij gereageerd had dat je het had over een break up song. Jij en lev zijn toch niet uit elkaar? Of is er iets anders aan de hand tussen jullie, je kan altijd hier op het forum met ons/mij praten.

LTY

Groetjes, 

@Ann0 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse  wtf? Breakup song? Zijn jij en Lev uit elkaar dan? Hoop het toch niet. Nou ja, we horen het wel als je er over wilt vertellen.

Reageer