Één triple strijd in mijn hart

  • 15 June 2021
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

 

Ik heb een groot probleem. Ik heb drie vriendinnen die ik S, À en F ga noemen en mijn hart en hoofd weten niet welke van de drie ik moet kiezen. Telkens als 1 in buurt is slaat mijn hart voor haar maar kan dat na een uur al voor de volgende zijn.

Ik heb geen idee wat te doen, want dit brengt eigenlijk stress mee. Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken? 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoii,

 

Tja… Dat is een lastige situatie. Je kan er natuurlijk altijd voor kiezen om geen van die 3 mensen te kiezen, maar ik weet niet of dat is wat je wilt. Bij wie voel je je het meest vertrouwd? Wie laat je altijd extra hard lachen. Ik zou mezelf zulke dingen gaan afvragen.

Ik hoop dat je eruit komt!

 

Groet,

PersoonMens

-onnodige quotes verwijderd- 

@PersoonMens dat is het ding ik ken 1 al 11 jaar de andere twee al 5 jaar, maar naar mijn gevoel ken ik ze alle drie even goed en qua lachen, wel geen 1 van de drie heeft da al kunnen doen, want ik maak hun altijd aan het lachen (ik ben gewoon lomp). en qua vertrouwen, wel elk vertrouwd ik ze met iets waar we het vaak over hebben. en hoe graag ik me ook van die drie wil afzetten lukt dat maar niet. ik denk dat je dat al wel hebt gezien in films dat de hoofdrol met een ander meisje is dan zijn jeugd crush terug ziet en zegt ik ben erover terwijl hij er niet over is. wel dat ben ik dus in real life

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd- 

 

@Anonymously 5 oke, wat ik nu ga zeggen gaat misschien heel erg dom klinken, maar volg je hart. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik hoop dat iemand anders ook nog gaat reageren...

dat hoop ik ook @PersoonMens . plus dat was indd wel wa dom om te zegge

Reputatie 2
Badge +1

dat hoop ik ook

Eem, nou dat is blijkbaar niet gebeurd, maar ik ben er weer hoor :D

 

dat was indd wel wa dom om te zegge

Ik ben natuurlijk dan ook geweldig in advies geven over relaties *kuch kuch*

 

Oke, maar eventjes naar het topic.

Sinds ik zelf niet zoiets heb meegemaakt kan ik ook een beetje moeilijk advies geven… Daarom ga ik een paar topics neerzetten van andere mensen. Ik hoop dat je daar wat aan gaat hebben!

 

De topics:

 

In het laatste topic staat dit in de reacties: (misschien heb je er wat aan)

Hey,

ik ben een meisje van 16 en ik toen ik jouw leeftijd had, was ik verliefd op wel 4 personen! Hoe ik het toen heb aangepakt? Er met andere mensen over gepraat, zij zeiden me dat ik gewoon aan het zoeken ben naar de balans tussen vriendschap en verliefdheid. Ik heb toen het onderscheid gemaakt tussen een crush en een verliefdheid. Het is zeker niet om jezelf moeilijker te maken dat je op een jongen en een meisje bent, sterker nog het is helemaal normaal! Als je ze probeert te vergeten, dan gaat het zeker niet gaan. Of dat zeiden mijn vrienden toen toch. Ik ben dan maar close met die 4 personen gaan worden, zodat ik hun veel beter zou leren kennen en misschien toch nog zou zien dat ze eigenlijk niet bij mij passen. Dat ze allebei een relatie hebben maakt het inderdaad niet makkelijker maar niets houdt je tegen om (dichte) vrienden te worden!  

Ik duim voor je!

Zon

 

Als je op dit linkje drukt krijg je misschien nog meer resultaten.

 

Ik hoop echt voor je dat je eruit komt!

 

Groetjes,

PersoonMens

Je kan proberen er achter te komen of er een (of meerdere) jou ook leuk vinden. Dit zou ik niet letterlijk vragen maar gewoon een beetje aftasten. Als je namelijk het aan 1 vraagt en die wil niet en vervolgens ga je met een ander denkt ze ook dat je haar direct al vergeet en maar gewoon iedereen vraagt. Dus wees ook een beetje voorzichtig. Je kan ze ook alle 3 te vriend houden zonder verdere stappen te nemen…

Groetjes, 

Lucas

Reageer