Vraag

verliefd op meerdere personen

  • 28 March 2020
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben een meisje van 14 en ben verliefd op 2 mensen. Om he tmezelf nog moeilijker te maken is da 1 jongen en 1 meisje. Als ze bij mij in de buurt komen of gwn 1 van de 2 dan flip ik helemaal. Ik probeer ze te vergeten maar het gaat niet. En oja ik werf gepest door die ene jongen dus dat maakt het nog lastiger en ze hebben allebij een relatie. Wat moet ik doen? Kan iemand me helpem?? Xx


2 reacties

Hey,

ik ben een meisje van 16 en ik toen ik jouw leeftijd had, was ik verliefd op wel 4 personen! Hoe ik het toen heb aangepakt? Er met andere mensen over gepraat, zij zeiden me dat ik gewoon aan het zoeken ben naar de balans tussen vriendschap en verliefdheid. Ik heb toen het onderscheid gemaakt tussen een crush en een verliefdheid. Het is zeker niet om jezelf moeilijker te maken dat je op een jongen en een meisje bent, sterker nog het is helemaal normaal! Als je ze probeert te vergeten, dan gaat het zeker niet gaan. Of dat zeiden mijn vrienden toen toch. Ik ben dan maar close met die 4 personen gaan worden, zodat ik hun veel beter zou leren kennen en misschien toch nog zou zien dat ze eigenlijk niet bij mij passen. Dat ze allebei een relatie hebben maakt het inderdaad niet makkelijker maar niets houdt je tegen om (dichte) vrienden te worden!  

Ik duim voor je!

Zon

Reputatie 1
Badge

hoi Fource,

het is natuurlijk heel moeilijk als je op meerdere mensen verliefd bent. als ik jou was zou ik een voor- en nadelen lijstje maken van alle 2 de personen. wie de meeste voordelen heeft en de minste nadelen heeft gewonnen. als ik niet weet of ik iemand leuk vind dan bedenk ik me: zou ik met diegene willen zoenen. zo ja, dan ben je echt verliefd en zo niet dan vind je diegene gewoon heel aardig als vrienden.

succes, groetjes a.xxxx

Reageer