Skip to main content

Blunders met crush

• November 23, 2025
  • 11 reacties
  • 202 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hallo, weer een topic hierover. 😁 Ik vroeg me af hebben jullie nog grappige blunders die met je crush te maken hebben? Ik heb er genoeg hihi 🫢🫣

1. Mijn crush en vrienden waren aan het voetballen in het speeltuintje. De bal kwam recht op mij af. Ik (deed een poging) schopte hem terug. 😶 hij ging zo scheef en kwam dus echt niet in de buurt. Crush zei wel netjes bedankt 🤭

2. Ik dacht: "Nu ga ik hoi zeggen tegen mijn crush." Liep er zelfverzekerd op af 😎 Crush was verdwenen 🤔 en kwam toen om een hoekje vandaan met vrienden. Ik liep bijna recht tegen ze aan. Ik zei hoi en zij renden net weg om te belletje trekken 😂 Hadden mij niet door.

3. Crush en vriend waren aan het basketballen. Ik moest erlangs met mijn fiets. Ik onhandig doen waardoor ik midden op de weg fiets en zij aan de kant moeten 😶 daarna wel steeds de bal teruggegeven ☺️

Ik heb er denk ik nog wel wat, daar kom ik nu even niet op 🫢 en jullie? 

Liefs Yusa 😘

11 reacties

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Dit is misschien niet echt een blunder ofzo, maar ik zat ooit naast mijn vriendin en legde mijn hand op haar been. Blijkt dat dus iets seksueel getints te zijn ofzo.😬 Ik had echt geen idee dat dat zo'n lading had (ik heb ook autisme dus vandaar misschien). Het nare was dat mijn vriendin echt niet voor zichzelf kan opkomen, dus ze zei er niks over, en pas achteraf kreeg ik van haar vriendin te horen dat ze dat niet fijn vond. Ik schaamde me rot!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 23, 2025

@PietPirat oh ja dat is naar 🙁 ik zou dat ook niet perse als seksueel zien. Maar nu is het toch hopelijk wel weer goed met jullie?

(En het hoeft ook niet echt perse een blunder te zijn, zoiets mag ook hoor )

Liefs Yusa 😘

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Hey 

Ik denk wel dat goed komt 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 24, 2025

Hoi! Leuke vraag. Ik zal wat dingen opnoemen van toen mijn vriendin nog mijn crush was 🫣 ik had al een tijdje een oogje op haar en dan probeer je natuurlijk de aandacht te krijgen 😊..  we hadden een of ander project in groep 8 en we waren ingedeeld in groepjes. Ik zat in een heel ander groepje dan zij maar ging gewoon bij haar groepje zitten alsof ik niet beter wist. En we waren al een tijdje bezig met knutselen en overleggen toen de juf kwam en zich afvroeg waarom ik niet bij mijn groep zat. Ik stamelde wat over dat ik dacht dat....en daarna moest ik spullen pakken en bij mijn eigen groepje gaan meedoen. Ik rood ☺️ viel ook helemaal niet op 🫣

In een pauze, ook in 8, waren we met een paar kinderen in ons lokaal (wat niet mocht) en ik ging onze juf imiteren met een aanwijsstok. Mijn crush moest er eerst nog om lachen dus ik er een schepje bovenop 😚 (ze zei al een paar keer pas nou maar op!) en ik raak per ongeluk een mooie oude topografische kaart met de punt. Dikke scheur er in 🫣 onder andere mijn crush kijkt me aan, wat nu? Weinig keus natuurlijk. Toen moest ik dat uiteraard opbiechten bij juf en ik moest het plakken, wat maar half lukte en vervolgens zat ik de rest van de middag aan een apart tafeltje (terecht) een straf reflectie te schrijven. Ouders zijn gebeld, verzekering is ingeschakeld, kaart hersteld. Duurde even. En toen die terug kwam en weer neer werd gezet bedacht de klas de 'Tartan zone' oftwel ik mocht nooit dichter dan 2 meter ofzo bij de kaart in de buurt komen 😥 😄

De klassieker: voor haar ogen in de hoek staan bij gym in de brugklas. Ik was echt wereldkampioen blozen daar denk ik. 

Een cadeau kopen voor haar verjaardag, we waren toen nog steeds goede dikke vrienden, en ik had per ongeluk de jongens variant van een bad setje meegebracht. Inclusief scheercrème en mesjes. Totaal niet op gelet haha. Die heb ik toen maar zelf gehouden en met haar samen een andere gekocht. Mooie reden om weer met haar op stap te gaan. 

Tenslotte nog een lieve blunder, we waren al wat meer dan bff, en ik had een oefen tekst met " ik houd al een tijdje heel veel van jou" en " als ik met jou samen mag zijn ben ik de gelukkigste jongen op de wereld"  per ongeluk niet in de mail concepten gezet maar echt verzonden. We fietsten de volgende dag naar scouting en ik kwam niet uit mijn woorden toen ze het vertelde. Gelukkig vond ze het heel lief en we stopten onderweg even en ik kreeg de mooiste en belangrijkste 🫂 van mijn leven 🥰🤭

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 24, 2025

Hey lieve ​@Yusa  ik heb er te veel om op te noemen hoor haha 😉 hier zijn er wat waar zij zeker bij was: 

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/wat-is-het-meest-awkward-moment-dat-je-ooit-hebt-meegemaakt-100059?postid=645587#post64558

En blunders die echt speciaal met haar en mij van doen hebben zal ik nog even over nadenken. In ieder geval de manier waarop zij  definitief verliefd op mij werd kwam wel door een blunder 🤭maar dat heb ik al vaak verteld. Misschien ook nog:  dat ik een keer had afgesproken om een  waardebon voor haar mee te nemen naar de stad, en die vergeten was (2e keer) 🫣 toen speciaal ben teruggefietst 10 km om hem op te halen terwijl zij dan maar ging shoppen met vriendinnen. En ik had vorig jaar een x strafregels gekregen en ik had gevraagd of ik die bij haar kon komen schrijven (iets gezelliger) en terwijl ik daar zat te schrijven kreeg zij onverwacht 2 vriendinnen langs om wat testers en een of andere gel te brengen. Zij dus gezellig met elkaar aan het giechelen en uitproberen en ik maar schrijven, hun af en toe kijken hoe ver ik was enzo 🫣 mn vriendin voelde zich super schuldig terwijl ze er niks aan kon doen haha, zo lief. Ik werd wel verwend met thee en koekjes door hun hoor! 

En bij het samen  hardlopen gleed ik van de rivierdijk af en lag op de rug in de modder en slijk of hoe heet dat. Stinken! Dus terug naar haar huis en buiten uitkleden, en haar vader stopte alles in de wasmachine. En ik intussen een sportbroek van hem en een badjas van haar aan want verder paste mij niks haha. 

Nouja dat dus 😊😊 liefs, Tover xxxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 24, 2025

@Merelgeil wat denk je dat goed komt? Ik begrijp het geloof ik niet 😶

@Tartan16 jij hebt ook veel blunders 🤭 Ik mag natuurlijk niks zeggen met mn briljante acties😂

Ik heb er trouwens nog 1 van de zomer. Mijn crush heeft een opblaas kano ding, en kwam net terug van het water daarmee. En ging die kano afspoelen met de tuinslang. In zwemkleding. Ik ging eropaf om even hallo te zeggen, en ja ik vond het ook wel leuk om mijn crush in zwemkleding te zien 🫢☺️ Ja en toen zei ik dus "Hoi" tegen mijn crush en de moeder van mijn crush. En toen dacht ik: "eh wat moet ik dan nu? Weer weggaan?" En toen liep ik weg. Ik ging dus iets van 10 meter lopen, hoi zeggen en weer 10 meter terug 😂  

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 24, 2025

@Tover01 jouw reactie had ik nog niet gezien. Die was toen nog niet door de check 😶 Maar dat zijn er ook wel veel😁... En dat van de modder, deed dat ook pijn? Het klinkt wel pijnlijk 🫣 kan mij trouwens ook gebeuren. Ik viel eens bijna van mijn fiets toen ik mijn crush zag ☺️  

Trouwens van mezelf weet ik er nog wel 1 : Mijn crush legde mij eens uit hoe je moet basketballen en hoe die in de basket gaat als je m tegen dat bord gooit en ik ging ook wat dingen proberen en ik miste echt steeds. Best beschamend  🫣 maarja mijn crush vond dat niet erg hoor. Niet te merken iig 🤭 

Liefs Yusa 😘😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

Hoi, haha wat schattig allemaal! ♥️ ​@PietPirat ik zou dat zelf niet meteen seksueel vinden, ligt er ook aan waar op mijn been. Maar zo bij mijn knieën in de buurt mag wel hoor. En haha schattig wat ​@Tartan16  en ​@Tover01 vertellen 🤣🥰 ik vind zulke jongens echt de leukste.  Wel zielig dat jij moest schrijven en die meisjes lol hadden Tover 😘 ​@Yusa jij vertelt ook heel leuk en wat jij beleeft. Super lief! ♥️

Ik heb zelf er 2.  De eerste was dat de jongen die mijn crush is een keer voor de klas moest komen bij de juf en ik bij het zien van zijn uitdrukking (heel verlegen zeg maar) erg aan het giechelen ging echt zo:🤭 en misschien leek dat gemeen. Maar zo bedoelde ik dat niet.  En ik probeerde op het schoolplein een keer zijn aandacht te trekken en doordat ik heel hard stond te praten werd bijna iedereen in mijn buurt stil en had ik aandacht van alle kinderen daar 🫣had ik alle ogen op mij. Beetje het gevoel van Tartan in de hoek. Iedereen kijkt. Gelukkig moest crush er wel om lachen. 😊🥰

Tjempie xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

@Tjempie trouwens bedankt voor het reageren 🙂🙂

Liefs Yusa 😘😘 (miss komt er nog een uitgebreidere reactie) 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

@Yusa 

Hey bedoel meer je hebben contact samen jullie doen leuke dingen  samen 

Ik denk wel dat goed komt jullie samen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 30, 2025

@Merelgeil ik hoop het zeker ☺️☺️ maar daar heb ik nog een ander topic over namelijk die van mn liefdesbrief.  

Liefs Yusa😘