Skip to main content
Vraag

Wat is het meest awkward moment dat je ooit hebt meegemaakt?

• October 21, 2025
  • 10 reacties
  • 190 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Iedereen heeft wel zo’n moment gehad waarbij je gewoon de grond in wilde zakken van schaamte. Of het nou een blunder was in de klas, iets gênants tijdens een date, of je gewoon per ongeluk iets heel stoms zei tegen iemand… 

Wat is het meest awkward moment dat jij ooit hebt meegemaakt?

* Ben je ooit per ongeluk tegen iemand aangelopen die je niet kende en dacht je dat het een vriend was? 
* Heb je ooit iets super gênants gezegd tegen iemand die je leuk vindt? :
* Of heb je je ooit zo erg vergist in een situatie dat je niet meer wist wat je moest doen? 

xx liefs Wolf 🐺

10 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 21, 2025

Hoi ​@Wolf  haha nou waar beginnen we? 🫣 Nee grapje hoor. Ik wil er kort 3 opnoemen. 

- op een tas met verse koekjes gaan zitten in de kantine, keurig nog in de verpakking en volgens mij bedoeld voor de verkoop of thuis bij iemand.🤭 Ik was druk aan het praten en zag die tas niet, schuif de stoel nog wat naar achter en krrrtsj 🔥(<-ik)  2023  dacht ik

- de Golden Oldie, sorry: in de hoek staan in de sporthal voor 80 kids 🫣🔥(<- ik)  2022 brugklas 

- gezellig even met mezelf bezig, afdrogen na een douche, in mijn slaapkamer met niks aan het lijf, en de deur gaat open: " surpiiiiise!!" .  Mijn vriendin die onverwachts langs kwam 🤭🫣.  Next level blozen was dat. Vorig jaar vlgs mij..

Groetjes liefs Tartan X 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

@Tartan16 Was je zeg maar “bezig” bezig toen je vriendin binnenkwam? You know…✊🏻🍆 Dat lijkt me echt super awkward. 

Ik moest een keer op m’n werk een volle vuilniszak verslepen. Scheurt dus die zak open, staan klanten je leuk aan te kijken. Zo beschamend 😂

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 21, 2025

Ik was dus met de tv verbonden via airplay maar ik speelde af, en dat was van mij die samen met een mijn vriendin een raar gesprek en nou ja… gewoon rare dingen en mijn familie had dat niet mogen zien. Het was echt heel gênant. 
maar dat was niet alles. Ik scrolde toen zo snel mogelijk door mijn foto’s naar het goede filmpje maar ondertussen hebben ze dus mijn halve gallerij gezien 🫣 waaronder rare foto’s van mezelf, vriendinnen en pride vlaggen en artiesten met pride vlaggen… ik was nog niet out en dat was ik voorlopig nog niet van plan 😫😫

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Hey! Haha leuke verhalen! XD

Ik heb er een paar:

koffie willen zetten, afgeleid worden door de kat en het water precies achter i.p.v.  in het koffiezetapparaat gieten 🫣 aanrecht én stekkerdoos kliedernat ⚡  

Shirt binnenste buiten aan bij gym 

2 verschillende kleuren kniekousen aan bij gym 

Skort in plaats van voetbal broekje in de tas voor de wedstrijd 

Douche cabine thuis "schoonmaken" met vette cockpit spray voor in de auto 

Groep 8, strafwerk 5 pagina 's overschrijven maar uit het compleet verkeerde boek met grotere letters. Opnieuw! 

Een legpuzzel weg willen leggen en daardoor opnieuw mogen beginnen.....

Ook in de hoek staan 

Een wandeling uitzetten en hem daarna zelf verkeerd lopen 

Met een kortingscode van een dieren voermerk trots thuis komen met een grote doos hondenvoer (we hebben katten 🫣) niet goed gekeken.…

Totaal verkeerde kant op reizen met de trein en het volgende station is 20 minuten verderop…

Nou zo kan die wel even weer hihi 🤭

Liefs, Tover xxxx

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Oh nee... Waar zullen we beginnen?…

Ten eerste heb ik vaak genoeg opmerkingen in bijv. de klas gemaakt die OF verkeerd vielen OF dirty werden gemaakt OF gewoon idioot zijn. Die momenten wil je echt in de grond zakken..

In groep 8 toen mijn juffen mijn hele freaky verhaal (vol scheldwoorsen) over een p3do genaamd Henk lazen en mij, mijn ouders en de directeur ermee confronteerde. (WAS EEN CHRISTELIJKE SCHOOL OK)

En vorig jaar toen ik bepaalde dingen met mijn knuffel deed dat er iemand binnenkwam ofzo…

(Ik heb echt super vaak genante momenten dit zijn er echt een paar ofzo😭)

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

Pfff het ergste nog wel missen voor open goal bij zaalvoetbal met denk ik wel 100 mensen in die zaal 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 22, 2025

Ik heb soms van die momenten dat al mijn akward situaties ooit plotseling door mijn hoofd schieten, dus ik weet dat ik er veel heb, maar ik kan me ze nu op de een of andere manier niet herinneren. Misschien heb ik ze te goed weg willen drukken.😂

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Samen willen masturberen bij elkaar maar mijn vriend wou niet en had zijn piemel al vast. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 1, 2025

@ja_ppie  🫣🤭🤫

😉 Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Er zijn er veel maar het ergste was toch toen mijn ouders ontdekten dat ik begonnen was met roken , ik kon wel door de grond zakken op dat moment