Vraag

Zelfmoord

  • 17 August 2018
  • 42 reacties
  • 670 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

@asy ty voor het zeggen ik had mijn eigen bericht al aangepast ervoor maar wist niet sat die quote er stond
Hey daan bedankt voor het veranderen ondanks dat het nu weg is vind ik nogsteeds dat KT een waarschuwing of meer op me profiel moet zetten aangezien ik gewoon tegen de regels inging...
@daan bedoel je met ts kimberly2222 dan is het antwoord ja en volgens min gaat het redelijk
Naja het maakt me niet heek veel uit maar ondanks dat het nu verwijderd is heb ik het alsnog verkeerd gedaan dus vind ik het wel zo terecht om die waarschuwing te krijgen of misschien iets anders
Naja KT dan bedankt en ik wacht wel op het mailtje, lijkt me wel zo terecht, regels zijn er niet voor niets (ja het was misschien dom van me)
Dankje mr.s naar alsnog regels zijn regels en ik.heb me er niet aan gehouden, in principe ben ik geen speciaal geval waardoor ik het wel mag dus lijkt mij minimaal een waarschuwing op zijn plek, dit gaat me er niet van weerhouden om te reageren op topics, ik weet dat ik fout zit dus ik snap het ook van KT en andere
Ik vind je situatie heel erg. En ik vind dat je geen zelfmoord moet plegen het is een permanente ontsnapping voor een tijdelijk probleem.
De rest heeft je al verteld wat je moet doen om het op te lossen, maar het heeft jammer genoeg niet gelukt, maar sinds je zij dat je er lelijk uitziet en dik ben denk ik dat ik je daarmee kan helpen. Eerst begin ik met de simpele dingen.

Ademen: adem altijd en ook altijd door je neus. Als je door je mond ademt gaat je tong rusten op de onderkant waardoor je een zwakke kin krijg. je neus gaat er ook groter uitzien ook krijg je minder zuurstof naar je brein.

link voor foto's: https://www.google.nl/search?q=mouth+breather&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwie-dKPhPXcAhWQKVAKHbOLA4gQ_AUICigB&biw=1884&bih=878

Kauwgom: als je kauwgom kauwt krijg je een beter gezicht struktuur.

Recht opstaan
Link met foto's met een goed postuur: https://www.google.nl/search?q=good+posture&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwib--WVjvXcAhWQY1AKHWqjD4UQ_AUICigB&biw=1884&bih=878#imgrc=C0EqIhtfoDybAM:

Goed slapen

Nu de lastigere dingen maar makkelijk om te raden en dat is fitness. Squats, sit ups, push ups etc. alles 5 keer per dag kan denk ik wel wat effect hebben.

Wat je moet weten Is dat je positief moet blijven en je emoties je niet over laten nemen, dat is wat ze willen.
Me littekens zijn tot aan me bot maar vooral me ouders en de rest ik werd geboren met allemaal ziektes en moest dus tot me 5 de in het ziekenhuis liggen ik was zo blij dat ik naar huis mocht maar het werd een hel me ouders sloegen me alleen maar en deden me pijn me vader heeft me meerdere keren verkracht en ik was zo bang dat ik niet eens meer durfde te praten ik kwam heel vaak in het ziekenhuis omdat me ouders me mishandelde en verkrachten en sinds dien ben ik al klaar met me leven een vriendje heb ik niet omdat ik lelijk ben niemand wil me of mag me ?????
Ik vind me lelijk en anderen ook school heb ik niet echt gehad omdat ik werd gepest dus ging altijd verdrietig naar huis maar dat was nog niet zo erg toen ik thuis kwam had me vader me bij me keel gepakt en naar zolder gesleept ik werd vastgebonden en kreeg een doek om me hoofd ik had nooit een dag waarvan ik kon zeggen die wil ik over doen ik werd iedere dag opgesloten en kreeg alleen maar droog brood ik ben er gwn klaar mee
Heb ik al maar ze zeggen we moeten bewijs hebben het heeft allemaal geen zin meer ik pleeg nu wel gwn zelfmoord
Ik ken je niet maar ik wil je wel leren kennen hoe kan ik je bereiken je lijkt me echt aardig ik heb nu tenminste 1 iemand die me steunt en daar ben ik blij mee
Oke
Reactie aangepast want in strijd met forumregel 7 app me maar eventjes
Heb binnen zie je daar
Snap je niet
ik kan je helpen.

Reageer