Vraag

Zelfmoord

  • 17 August 2018
  • 42 reacties
  • 668 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen ik word al sinds me 5de gepest omdat ik lelijk ben en dik en lijk op een jongen niemand mag me of wil me iedereen laat me vallen en me ouders ook ik snij me zelf elke dag heel diep ik word gek van mezelf ik heb heel veel zelfmoord pogingen gedaan maar het lukt maar niet ik wou dat het stop kunnen jullie me helpen

42 reacties

ik kan je helpen.
Dankje mr.s naar alsnog regels zijn regels en ik.heb me er niet aan gehouden, in principe ben ik geen speciaal geval waardoor ik het wel mag dus lijkt mij minimaal een waarschuwing op zijn plek, dit gaat me er niet van weerhouden om te reageren op topics, ik weet dat ik fout zit dus ik snap het ook van KT en andere
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Bericht is verwijderd i.v.m. anonimiteit
Naja KT dan bedankt en ik wacht wel op het mailtje, lijkt me wel zo terecht, regels zijn er niet voor niets (ja het was misschien dom van me)
Reputatie 3
Badge +8
@Future, Jeez tijdje terug enorm veel moeite gedaan om enkel een korte reactie te sturen maar “er is geen emailadres”.

@Ronald2001, Ik heb niets veranderd, maar kreeg een mailtje dat het geanonimiseerd was. Je zal er ongetwijfeld nog wat over horen. Gelukkig gaat het oké met haar.
Naja het maakt me niet heek veel uit maar ondanks dat het nu verwijderd is heb ik het alsnog verkeerd gedaan dus vind ik het wel zo terecht om die waarschuwing te krijgen of misschien iets anders
Ts betekent Topicstarter toch? En waarschijnlijk Ronald krijg je morgen een mail over de KT hierover of ze snappen de ernst ervan en houden het stil? In iedergeval is de KT nu dicht of gesloten dus zullen er geen mensen van de KT hier zijn of heel weinig, maar dat weet ik natuurlijk ook niet

^
Future
Hey daan bedankt voor het veranderen ondanks dat het nu weg is vind ik nogsteeds dat KT een waarschuwing of meer op me profiel moet zetten aangezien ik gewoon tegen de regels inging...
@daan bedoel je met ts kimberly2222 dan is het antwoord ja en volgens min gaat het redelijk
Daan en Asy Silivana,

Oh die stond gewoon bij de sub categorie over de KT.
En daar las ik gister het bericht van Mr. S en daar reageert de KT op met als je nog wilt mailen ofso iets dan kan je dat doen op landelijkbureau@kindertelefoon.nl
Dus zo weet ik dat

^
Future
Reputatie 3
Badge +8
Ben je nu in contact met TS? Zo ja, hoe gaat het nu met haar?
@asy ty voor het zeggen ik had mijn eigen bericht al aangepast ervoor maar wist niet sat die quote er stond
Ik vind je situatie heel erg. En ik vind dat je geen zelfmoord moet plegen het is een permanente ontsnapping voor een tijdelijk probleem.
De rest heeft je al verteld wat je moet doen om het op te lossen, maar het heeft jammer genoeg niet gelukt, maar sinds je zij dat je er lelijk uitziet en dik ben denk ik dat ik je daarmee kan helpen. Eerst begin ik met de simpele dingen.

Ademen: adem altijd en ook altijd door je neus. Als je door je mond ademt gaat je tong rusten op de onderkant waardoor je een zwakke kin krijg. je neus gaat er ook groter uitzien ook krijg je minder zuurstof naar je brein.

link voor foto's: https://www.google.nl/search?q=mouth+breather&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwie-dKPhPXcAhWQKVAKHbOLA4gQ_AUICigB&biw=1884&bih=878

Kauwgom: als je kauwgom kauwt krijg je een beter gezicht struktuur.

Recht opstaan
Link met foto's met een goed postuur: https://www.google.nl/search?q=good+posture&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwib--WVjvXcAhWQY1AKHWqjD4UQ_AUICigB&biw=1884&bih=878#imgrc=C0EqIhtfoDybAM:

Goed slapen

Nu de lastigere dingen maar makkelijk om te raden en dat is fitness. Squats, sit ups, push ups etc. alles 5 keer per dag kan denk ik wel wat effect hebben.

Wat je moet weten Is dat je positief moet blijven en je emoties je niet over laten nemen, dat is wat ze willen.
Hii,
Ik heb weinig toe te voegen.

@Kt kunnen jullie Daans bericht verwijderen/ aanpassen waardoor ronalds email niet meer zichtbaar is?

@future WAAR HEB JE DAT EMAIL ADRES VAN DE KT GEVONDEN??
Reputatie 3
Badge +8
Nog als toevoeging op bovenstaande tips; ik wijs je graag op de website van 113. Bezoek hen eens of bel/chat ze wanneer je in een kritieke toestand zit (zoals nu dus). Je kunt ze 24/7 bereiken en ze staan altijd klaar voor je. Net zoals de medewerkers bij de Kindertelefoon overigens (binnen de openingstijden dan). Bij 113 kom je in gesprek met een getrainde vrijwilliger die je ongetwijfeld even kunt helpen.

@Future, hoe in de ******* kom je aan dat email adres..?
Heb even nagekeken over de mail.
Het is landelijkbureau@kindertelefoon.nl

Mijn excuses

^
Future
Ik vergooi mijn anonimiteit hier voor 1 persoon de rest heb nogsteeds een email adress zonder iets met eeen dom nummer en fake name...
Maar bedankt voor het complimenr en ik snap waarom jullie dit dom vinden van mij, ik heb deze keuze misschien te snel gemaakt maar ik accepteer de gevolgen want ik zit hier fout dus ik accepteer ook de straf ervan
Je kan een mail sturen naar landelijk@kindertelefoon.nl. Ik weet niet 100% zeker of ik het goed heb opgeschreven. Maar kijk zo wel even.

Waarschijnlijk krijg je alleen een waarschuwing omdat je een regel hebt overtreden.

Daarnaast snap ik aan de ene kant dat je echt graag wilt helpen Ronald, maar ga je nu voor iedereen dan een mail aanmaken om ze te helpen? Er zijn vele mensen die ook ongeveer met dezelfde problemen te maken hebben.?

Ik ben het met @Daan eens dat je goed bezig was. En niet alleen op het forum zich zelf maar ook hier. Je biedt Kimberly vele opties die ze kan nemen. En dat is ook het enigste wat we zouden kunnen doen.

Nou ja, Daan was al duidelijk. Wel wil ik nog zeggen dat je nu wel je anonimiteit hebt weggegooid. Maar ik hoop dat het "waard" is.

Over Kimberly.
Ik hoop dat "Ronald" je kan helpen. Of dat je steun vind bij hem. Maar als je dit nog is overkomt of nog steeds weet dan dat je gewoon 112 kan bellen. Zorg er ook voor dat het nu stopt. En dat kan als je met 112 belt. Of zoals Ronald eerst goed zei. Praat met familie, vrienden, kennis, mentor, etc. Iemand in je eigen omgeving ten minste.

En "Ronald" woont neem ik aan vast niet in het zelfde dorp of stad. Dus of die jou dan per direct hulp kan geven? I don't think so.

Ik vind het geen goeie keuze die je nu neemt. Maar daar kan ik weinig aan doen. Ik blijf zeggen BEL 112.

Doe het en je bent van dit alles af!

^
Future
Reputatie 3
Badge +8
Je hebt 134 reacties en die zijn zeker niet allemaal onder je eigen topics geplaatst. Ik vond dat je positief aanwezig was en behulpzaam probeerde te zijn. Het was enkel een compliment..
Goed bezig? Ik hielp niet echt mensen ik kwam alleen maar met problemen en ik denk dat ij dan op een subforum t uitlef
Reputatie 3
Badge +8
Dat je goed bezig was. Ik weet verder ook niet wat er gaat gebeuren, maar dat het geen verstandige zet was. Ik kan je wel vertellen dat je niet direct met een moderator zal kunnen spreken. Je kan enkel in het subforum van KT je verhaal kwijt (openbaar dus) aangezien er geen andere optie is.
Hoe bedoel je zo lekker bezig?... en ja ik weet het die regels zijn er met redenen, alleen waarom ik dit heb gedaan heeft ook vele redenen die ik niet even snel op t forum kan delen en het wel graag tegeb een moderator wil vertellen, als dit een verwijdering van me account betekent tja dat snap ik compleet aangezien ik ook tegen de regels jn ben gegaan
Reputatie 3
Badge +8
Ik bedoel meer voor je account op dit forum. Je was net zo lekker bezig.
Regels zijn er niet voor niets. Die situatie met je vriendin geeft jou geen vrijstelling tot deze regel..
Ik doe niet vervelend, vind het gewoon jammer.
Snap je niet
Daan ik weet dat het niet slim is daarom is dit ook een 2de mail adres waar ik bijna nooit opzit dus al zou iemand me nu onder willen spammen heb diegene er niks aan en daarnaast heb ik heek veel redenen om t te doen en heb dit ook afgewogen
Heb binnen zie je daar

Reageer