Beantwoord

Pesten door Fortnite

  • 6 September 2019
  • 36 reacties
  • 1932 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Heeft hij veel trofeeën?

je kan een foto maken van iemand (een vriend op youtuber) die wel een solo win heeft gemaakt en die in de groeps app laten zien.

En natuurlijk blijven oefenen

ps: jij heb weer anderen dingen die zij niet kunnen waar jij super goed in bent. Als je daar maar aan blijft denken 

Ik heb het de trainer alweer verteld en hij heeft de jongens er heftig op aangesproken en toen gingen de jongens mij schoppen waar de trainer bij was en toen zijn ze tijdelijk van de club afgestuurd 🙂 maar nu zoeken ze me op als ik klaar ben met voetballen en naar huis fiets dan proberen ze me weer te pakken maar ik kan heel snel fietsen dus ze pakken met niet zo snel. Maar heb nog wel last van ze.
Reputatie 3
Badge +3
Hmmmm, dat is vervelend. Kan je met iemand samenfietsen?
Het was goed van je om de trainer hier weer op aan te spreken. Echter naar dat je ook na de training lastiggevallen wordt. Zoals Ik Wil Een Meisje Worden zei, kan het nuttig zijn om samen met iemand naar huis te fietsen. Ook zou je je ouders kunnen vragen of ze je zouden kunnen ophalen.

Op je eentje naar huis fietsen raad ik je ten strengste af. Degenen die je lastig vallen zouden je maar eens in handen krijgen. Als je niemand vindt die je kan vergezellen op weg naar de training, lijkt het me verstandig om thuis te blijven, of op z'n minst enkel op drukkere plekken te fietsen, zodat je niet alleen bent.

Gr. Kenshin
Ik ga die jongens helemaal in elkaar slaan!
'Ik ga die jongens helemaal in elkaar slaan!'
Als dat je plannen zijn, heb ik spijt dat ik je een gevechtssport heb aangeraden. Het was m'n bedoeling dat je zou leren om op een gezonde manier met agressie om te gaan. Iemand in elkaar slaan is daar vrijwel het tegenovergestelde van.

Als je vermoedt dat je moeite zal hebben met zelfbeheersing, stel ik voor dat je een gevechtssport opneemt waar eerder gefocust wordt op verdediging en beheersing, bijvoorbeeld aikido en kendo.

Gr. Kenshin
Die jongens vallen ook andere kinderen aan. Dus die durven ook niet met mij te fietsen 😞 Maar ik heb een nieuwe route naar huis gevonden maar ben bang dat ze daar ook achter komen 😞
Ik heb de solo win niet gehaald en word nog steeds gepest iemand help pliesssa
Zouden je ouders je kunnen brengen? Gezien deze je verplichten op voetbal te gaan, zouden ze mee in mogen staan voor je veiligheid rond deze voetbalclub.

Gr. Kenshin
Badge

Mijn mentor doet er niks aan zij is stom 😞

Hahahha 

Reageer