Hallo my name is jeff. Ik word gepest omdat ik een no skin ben in Fortnite en omdat ik geen solo wins kan krijgen

Kan iemand mij een solo win fixxen? Want ik wil graag dat ik niet meer gepest word. Ze slaan me en dan zeggen ze no skinner

En dan zeggen ze je bent te noob om een solo win te halen. Want dat kan ik ook echt niet. En mijn ouders willen daardoor ook niet meer dat ik game want ik ben te slecht erin zeggen ze dus nu moet ik op voetbal wat is super niet leuk vind

Ik durf niet meer naar school want dan slaan ze me in elkaar ze zeggen dat ze pas stoppen als ik een skin en solo win krijg

. Pls iemand help mij ik wil niet meer gepest worden en ik wil ook niet op voetbal me ouders geven me nog 6 dagen en 44 minuten om een solo win te halen en dan kopen ze een skin voor mij EN DAN WORD IK NIET MEER GEPEST YEEY PLS IEMAND HELPPPPPPPPP
Misschien is het nuttig om de Fortnite-zaak even te laten rusten. Over enkele weken, wanneer je ouders eventueel al wat gekalmeerd zijn, zou je er weer over kunnen beginnen. Regelmatig blijven zagen over eenzelfde iets heeft namelijk vaak een averechts effect.
Wat naar dat je ouders het slaan en schoppen als iets constructiefs zien. Goed dat de trainer wel ingreep. Denk je dat je bij hem aan durft te geven dat het slagen en schoppen verergerd is? Zou je eventueel naar een andere voetbalclub kunnen?
Gr. Kenshin
Ik heb het de trainer alweer verteld en hij heeft de jongens er heftig op aangesproken en toen gingen de jongens mij schoppen waar de trainer bij was en toen zijn ze tijdelijk van de club afgestuurd 🙂 maar nu zoeken ze me op als ik klaar ben met voetballen en naar huis fiets dan proberen ze me weer te pakken maar ik kan heel snel fietsen dus ze pakken met niet zo snel. Maar heb nog wel last van ze.
Hmmmm, dat is vervelend. Kan je met iemand samenfietsen?
Denk je dat je ouders je een andere sport zouden laten uitkiezen? Een gevechtssport bijvoorbeeld? Bij het beoefenen van een gevechtssport leer je hoe je je op een verstandige manier kan verdedigen. Daarbij wordt er vaak hoge waarde gehecht aan respect en dergelijke.
Het zou fijn zijn moest je een hobby hebben waarbij je je geen zorgen hoeft te maken over het lastiggevallen worden. Zou je graag een andere sport proberen?
Gr. Kenshin
Die jongens vallen ook andere kinderen aan. Dus die durven ook niet met mij te fietsen 😞 Maar ik heb een nieuwe route naar huis gevonden maar ben bang dat ze daar ook achter komen 😞
Zouden je ouders je kunnen brengen? Gezien deze je verplichten op voetbal te gaan, zouden ze mee in mogen staan voor je veiligheid rond deze voetbalclub.
Gr. Kenshin
Mijn ouders boeien het niks ze zeggen dat ik gewoon moet opassen 😞
@Dehelper100
Ik zou je in elk geval wel een skin kunnen bezorgen volgens mij. Mijn broertje heeft playstation plus.
Wat jammer dat je ouders weinig begrip opbrengen. Zou je eventueel naar een andere voetbalclub mogen?
Gr. Kenshin
Als ik dat doe moet ik heel ver fietsen 😞
@Ik Wil Een Meisje Worden Super lief maar ik mag toch geen fortnite meer spelen 😞