Beantwoord

Pesten door Fortnite

  • 6 September 2019
  • 36 reacties
  • 1906 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo my name is jeff. Ik word gepest omdat ik een no skin ben in Fortnite en omdat ik geen solo wins kan krijgen 😫 Kan iemand mij een solo win fixxen? Want ik wil graag dat ik niet meer gepest word. Ze slaan me en dan zeggen ze no skinner 😫 En dan zeggen ze je bent te noob om een solo win te halen. Want dat kan ik ook echt niet. En mijn ouders willen daardoor ook niet meer dat ik game want ik ben te slecht erin zeggen ze dus nu moet ik op voetbal wat is super niet leuk vind 😫Ik durf niet meer naar school want dan slaan ze me in elkaar ze zeggen dat ze pas stoppen als ik een skin en solo win krijg 😫. Pls iemand help mij ik wil niet meer gepest worden en ik wil ook niet op voetbal me ouders geven me nog 6 dagen en 44 minuten om een solo win te halen en dan kopen ze een skin voor mij EN DAN WORD IK NIET MEER GEPEST YEEY PLS IEMAND HELPPPPPPPPP
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 September 2019, 09:25

Bekijk origineel

36 reacties

Het lijkt mij verstandig om dit pestgedrag te melden bij iemand zoals jouw mentor.
Mijn mentor doet er niks aan zij is stom 😞
Ik heb de solo win niet gehaald en word nog steeds gepest iemand help pliesssa
Hey Dehelper100

Wat vervelend dat je gepest wordt. Zoals MensPersoon zei, is het verstandig om pestgedrag te melden bij iemand. Als je het gevoel hebt dat je mentor geen actie onderneemt, kan je gerust naar een andere docent toe. Is er een leraar waar je je wel gehoord bij voelt?

Hoewel ik nauwelijks games speel, lijkt gamen me iets dat je voor de fun doet. Dat je ouders willen dat je stopt met gamen omdat je er niet goed in zou zijn, vind ik jammer. Je dwingen om een sport te beoefenen die je niet ligt lijkt me ook geen goed plan.

Ik stel voor dat je probeert tot een compromis te komen met je ouders. Je zou voetbal bijvoorbeeld een kans kunnen geven door zeven keer naar een training te gaan. Vind je het na zeven keer nog steeds niks, mag je ermee stoppen, en eventueel op zoek gaan naar een andere hobby. Ook zou je met je ouders kunnen afspreken dat je per dag een uurtje mag gamen, zodat je die hobby kan voortzetten.

Is Fortnite een spel dat je anoniem zou kunnen spelen? Als het pesten niet lijkt te stoppen, zou je ervoor kunnen kiezen om opnieuw te beginnen op een anoniem account. Op die manier kan je zonder druk van je medeleerlingen gamen.

Groetjes
Kenshin
Super erg bedankt voor deze reactie. Inmiddels mag ik al niet meer gamen en ga ik naar voetbal 🙄
Dit gaat niet goed want iedereen vind me slecht in voetbal en schoppen me neer als ik naar huis fiets. Fortnite mag ik niet meer spelen helaas want de solo win kon ik maar niet halen als ik het wel speel gaan mijn ouders mijn computer kapot maken 😥
Wat naar dat je bij voetbal in elkaar geslagen wordt. Niet ok dat je afgerekend wordt op je niveau qua voetbal, terwijl je nog maar net begonnen bent. Het is heel normaal dat het nog even zal duren tot je meer ervaren wordt met voetballen.

Weten je ouders van het schoppen van je teamgenoten? Ik stel voor dat je het geweld bij je trainer meldt, zodat deze in kan grijpen. Lijkt dat niet te werken, zou je eventueel op zoek kunnen gaan naar een andere club of hobby.

Niet fijn dat je geen Fortnite meer mag spelen. Stonden je ouders niet open voor een compromis? Zou het bijvoorbeeld ok zijn als jij enkel nog in het weekend gamet?

Gr. Kenshin
Mijn ouders willen geen fortnite meer zien ik vraag het elke dag of ik het weer mag spelen maar het mag niet 😞
En mijn ouders zeggen dat ik er sterker van word als ik geslagen en geschopt word na de voetbal trainingen en dat ik me er aan moet wennen 😞 De trainer vond het niet kunnen en heeft tegen de jongens gezegt dat ze het niet meer mogen doen. Maar toen gingen ze juist erger slaan en schoppen en ze zeiden als je het tegen iemand zegt slaan we je nog harder 😞
Reputatie 3
Badge +3
Misschien lijkt het erger dan het is maar wat voor ouders heb jij?
Misschien is het nuttig om de Fortnite-zaak even te laten rusten. Over enkele weken, wanneer je ouders eventueel al wat gekalmeerd zijn, zou je er weer over kunnen beginnen. Regelmatig blijven zagen over eenzelfde iets heeft namelijk vaak een averechts effect.

Wat naar dat je ouders het slaan en schoppen als iets constructiefs zien. Goed dat de trainer wel ingreep. Denk je dat je bij hem aan durft te geven dat het slagen en schoppen verergerd is? Zou je eventueel naar een andere voetbalclub kunnen?

Gr. Kenshin
Ik heb het de trainer alweer verteld en hij heeft de jongens er heftig op aangesproken en toen gingen de jongens mij schoppen waar de trainer bij was en toen zijn ze tijdelijk van de club afgestuurd 🙂 maar nu zoeken ze me op als ik klaar ben met voetballen en naar huis fiets dan proberen ze me weer te pakken maar ik kan heel snel fietsen dus ze pakken met niet zo snel. Maar heb nog wel last van ze.
Reputatie 3
Badge +3
Hmmmm, dat is vervelend. Kan je met iemand samenfietsen?
Het was goed van je om de trainer hier weer op aan te spreken. Echter naar dat je ook na de training lastiggevallen wordt. Zoals Ik Wil Een Meisje Worden zei, kan het nuttig zijn om samen met iemand naar huis te fietsen. Ook zou je je ouders kunnen vragen of ze je zouden kunnen ophalen.

Op je eentje naar huis fietsen raad ik je ten strengste af. Degenen die je lastig vallen zouden je maar eens in handen krijgen. Als je niemand vindt die je kan vergezellen op weg naar de training, lijkt het me verstandig om thuis te blijven, of op z'n minst enkel op drukkere plekken te fietsen, zodat je niet alleen bent.

Gr. Kenshin
Die jongens vallen ook andere kinderen aan. Dus die durven ook niet met mij te fietsen 😞 Maar ik heb een nieuwe route naar huis gevonden maar ben bang dat ze daar ook achter komen 😞
Zouden je ouders je kunnen brengen? Gezien deze je verplichten op voetbal te gaan, zouden ze mee in mogen staan voor je veiligheid rond deze voetbalclub.

Gr. Kenshin
Mijn ouders boeien het niks ze zeggen dat ik gewoon moet opassen 😞
Reputatie 3
Badge +3
@Dehelper100

Ik zou je in elk geval wel een skin kunnen bezorgen volgens mij. Mijn broertje heeft playstation plus.
Wat jammer dat je ouders weinig begrip opbrengen. Zou je eventueel naar een andere voetbalclub mogen?

Gr. Kenshin
Als ik dat doe moet ik heel ver fietsen 😞
@Ik Wil Een Meisje Worden Super lief maar ik mag toch geen fortnite meer spelen 😞
Denk je dat je ouders je een andere sport zouden laten uitkiezen? Een gevechtssport bijvoorbeeld? Bij het beoefenen van een gevechtssport leer je hoe je je op een verstandige manier kan verdedigen. Daarbij wordt er vaak hoge waarde gehecht aan respect en dergelijke.

Het zou fijn zijn moest je een hobby hebben waarbij je je geen zorgen hoeft te maken over het lastiggevallen worden. Zou je graag een andere sport proberen?

Gr. Kenshin
Reputatie 3
Badge +3
Dat is echt een heel goed idee van @Kenshin! Zou je dat leuk vinden?
Ik heb het gevraagd en dat mocht. Dankje wel voor het advies.
Fijn dat je over mag schakelen naar een andere hobby. Heb je een sport in gedachten?

Gr. Kenshin
Ik ga op boksen zodat ik leer incasseren en hard slaan 😎
Leren omgaan met agressie is zeker een pluspunt, maar houd er rekening mee dat het bij gevechtssporten ook om controle en respect gaat. Wanneer jouw boksleraar merkt dat je van plan bent om wat je bij het boksen leert op een onverstandige manier te gebruiken, is de kans groot dat je niet toegestaan zal worden deel te nemen aan les.

Houd er met andere woorden rekening mee dat je geen geweld hoort te gebruiken. Leer gerust hoe je te verdedigen en dergelijke, maar onthoud dat je door zinloos geweld in de problemen kan komen.

Gr. Kenshin

Reageer