Vraag

Vraagjes aan de moderators :)

  • 15 October 2023
  • 52 reacties
  • 862 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve beste allemaal, ik ben gewoon eens benieuwd naar “wie” de moderators zijn van dit forum. Ik bedoel dan natuurlijk niet de echte namen, privé dingen enzo, maar gewoon, hoe oud was u ten u kennismaakte met de KT, waarom zijn jullie dit gaan doen, wat vinden jullie van “ons” en bijvoorbeeld hoe lang doet u dit al en is het leuk om te doen? En we zijn best kritisch geweest maar ik denk dat alle deelnemers hier wel vinden dat jullie goed werk doen!  Dus dat compliment mag ook wel eens worden gegeven! Ik begrijp het anonieme hoor, maar gewoon het lijkt me leuk om een beetje een beeld te hebben van wie ons begeleidt hier zeg maar :)

Liefs, Tover xxx


52 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Tover01 

Ten eerste dankjewel voor het compliment! Het is logisch dat het voor jullie ook even wennen is, nu het een en ander is aangepast. Maar fijn dat jullie zien dat we echt ons best doen om het voor jullie zo fijn en veilig mogelijk te maken!

 

Ten tweede,

Ik kan heel goed begrijpen dat je nieuwsgierig bent naar ons. Misschien leeft deze vraag ook onder meerdere gebruikers op dit forum. 
Ik kan alleen namens mijzelf spreken en niet voor mijn collega moderators, maar wij hebben aankomende week toevallig overleg gepland staan. 
Ik zal jouw vraag in de groep gooien zodat we onderling kunnen overleggen hoe iedereen erin staat en of we hier iets mee kunnen.

Een van ons komt er in de loop van volgende week op terug goed?

 

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +12

@Fem_  ja hartstikke top! Lijkt me leuk! En zoals ik zei het gaat natuurlijk niet om privé maar om waarom het leuk is en waarom u en collega’s dit zijn gaan doen enzo. En hoe ze kennis maakten met de KT, dat soort dingen :) Dankuwel voor het antwoord!
Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Leuk idee @Tover01 !! 

En ik sluit me aan bij je complimenten!

😘 Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal eens met de complimenten.

Een soort who’s who zou wel leuk zijn idd. Als de mods het willen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben er ook mee eens, maar wel een tip, zet het in je agenda ofzo zodat je niet vergeet om te checken voor een andwoord

 

Groetjes @Anoniemxv

Eens @Tover01 !

En leuk idee, ik ben ook wel benieuwd.

Reputatie 7
Badge +3

@Tover01 , @Tartan14@Anoniemxv@tim16 en @Jesse_6567 ,

 

Wat leuk dat jullie benieuwd zijn naar wie wij zijn. We hebben dit besproken en ons idee is om een soort vragenlijst te maken die moderatoren (als ze dat willen) invullen. Dat doen we dan in een apart topic. 

 

Als jullie dat ook leuk lijkt, dan hebben wij daar natuurlijk vragen voor nodig. Wat zouden jullie graag willen weten? Uiteraard is het ook voor moderatoren zo dat ze anoniem zijn, dus vragen naar herleidbare zaken kunnen niet. We zijn benieuwd naar jullie vragen, als het er heel veel zijn dan kiezen wij er een aantal uit.  Mijn plan is om  (eind) volgende week de vragenlijst te maken.

 

Groet,

Luuk

 

Reputatie 7
Badge +7

Vraag: Hoelang werken jullie al bij de Kindertelefoon?

Reputatie 7
Badge +11

Vraag: Heb je huisdieren?

Hoe lang werk je bij de kindertelefoon?

Waarom ben je bij de kindertelefoon gegaan?

Reputatie 7
Badge +9

heb je wel eens gehad dat je dacht: ik wil stoppen met hier werken?

wat is het leukste wat iemand heeft verteld?

heb je zelf ook kinderen?

Reputatie 7
Badge +8

Nog wat vraagjes: 

Wat is het beste aan bij de kindertelefoon werken?

Wat is je favoriete eten?

Wat vinden je van politiek? 

Is het patat of friet (of iets anders) ?

Vind je bellen, chatten of het forum leuker om aan te werken? 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , wat leuk dit!  Pluim voor jou @Tover01  dat je dit bedacht hebt! En voor de Kindertelefoon dat jullie dit willen doen! Xd

Ik zou wel willen weten:

Hoe had je zelf van de Kindertelefoon gehoord, hoe kwam je ermee in aanraking?

als je een gesprek hebt gehad en dat was emotioneel, hoe ga je daarmee om? 

En: heb je vaak een goede uitkomst van een gesprek, oftewel kun je kinderen vaak goed helpen, en komt het ook voor dat dat echt niet lukt? Wat doe je in zo'n geval? 

Heb je wel eens politie of een andere instantie ingeschakeld n.a.v.  gesprekken? 

Heb je zelf wel eens iets aan tips of adviezen die je leest van de forum deelnemers, dat je denkt ' hey dat is een goeie!' ? 

Nou dat waren een paar vraagjes die ik wel zou willen stellen 😊 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Wat vet dat u dit wil doen! 

Ik zie de meeste vragen die ik had al 😄 maar deze kunnen ook:

moeten jullie ook wel eens heel erg lachen om sommige verhalen hier? Kijk je anders tegen jongeren aan dan voor dat je dit werk ging doen? En, heb je wel eens gedacht dat je iemand herkende of echt kende en dat je dat niet mocht laten merken? (Zonder details natuurlijk 😊) en als laatste een grappige vraag, heb je zelf vroeger wel eens leuke kattekwaad uitgehaald? 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Hoi.  Ik vind dit een super leuk idee. En nog wat vragen voor in de lijst.

Wat vind je leuke muziek?

Wat vind je lekker eten?

Ben je ooit zo erg ontroerd van iemands verhaal geweest dat je moest huilen?

Ben je zelf ook door lastige tijden gegaan en hoe ben je er boven op gekomen?

 

Dankjewel allemaal voor het helpen van onze problemen en stress en onzekerheid. Respect naar jullie❤️♥️.

Groetjes ik…

 

Reputatie 7
Badge +7

Nog een vraagje: heb je vroeger weleens met de Kindertelefoon gebeld?

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey !  Dag moderators !  Ik ben heel benieuwd naar de antwoorden !  😍 Lijkt me leuk!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hoi kindertelefoon, 

Wanneer komt de vragenlijst voor moderators? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden daarop!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

ik ben blij dat ik niet de enige ben die de antwoorden nog niet heeft gezien.

ik dacht dat ik gewoon blind was. goed dat ik weet dat ze er gewoon nog niet zijn nu kan ik stoppen met zoeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

 

ik zal het nog even onder de aandacht brengen ;-)

Echt een leuk idee en ik zag al heel wat mooie vragen voorbij komen.

 

Groetjes Marieke

Reputatie 5
Badge +1

Heb 1 vraag voor de monitor,  hebben jullie ooit zelfmoord gedachtens gehad . 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Marieke  dat is top!  Fijn ook dat u nog even een reminder rond doet :) Ik ben nu ook heel benieuwd ! XD

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi moderators,

Ik wil niet te ongeduldig overkomen maar wanneer komt die vragenlijst? Ik ben benieuwd!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ik ben nog steeds benieuwd !  :)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

@Tover01 

Hoi allemaal ,

We begrijpen dat jullie benieuwd zijn naar de vragen en antwoorden. Ikzelf eigenlijk ook wel! Er is een opzet van een vragenlijst. Ik geef het door aan de communitymanager. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over de voortgang.

 

Groetjes. Mariska 

Reputatie 7
Badge +12

Dankuwel @Mariska H , lijkt me echt super leuk! 

Liefs Tover xxx

Reageer