Vraag

Vraagjes aan de moderators :)

  • 15 October 2023
  • 52 reacties
  • 865 Bekeken


Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoe staat het ervoor?

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 4
Badge +2

Hallo,

 

 

 

Wt goed dat deze vraag wordt gesteld stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

 

 

Groet,

 

Yasmin

Reputatie 7
Badge +12

Is er al een vragenlijst? @Luuk zei dat het (eind) volgende week zou komen, maar we zijn nu al een maand verder...

Reputatie 7
Badge +14

Ik hoop er toch nog op 😊 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik ook @Tover01 . Het zou echt leuk zijn en natuurlijk is het even werk, maar het komt vast!  :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

zodra die vragenlijst online staat, komt die dan hier (dit topic) of een aparte topic te staan?

als die ergens anders komt te staan, is er dan iemand die de link naar het topic wil sturen?

ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en ik snel een vraag (ik wil geen druk geven). komt de vragenlijst nog voor volgend jaar online?

Reputatie 7
Badge +11

@ikweethetnietmeer2009,

Die vragenlijst komt in een nieuw topic te staan. Ik hoop dat ze hem eens een keer plaatsen, want het duurt best lang vind ik.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Dag @Kindertelefoon,

ik heb het gevoel dat dit er helaas niet meer van komt. Topic mag dan wel sluiten. Jammer, maar het zal wel niet lukken denk ik, Ik had het wel heel leuk gevonden.  😊

Liefs Tover xxx

Hoi, dit is nu precies waarom ik er al een hele tijd niet meer ben hier. Wij moeten als kids aan allerlei regels voldoen en krijgen best snel correcties en op de kop, en beloftes en afspraken vanuit de KT zelf zijn, zo blijkt maar weer, niets waard. Ik vind het heel lullig en zielig. tegenover jou,  Tover01 En dat jij het nog zo lief brengt zegt veel over hoe een schatje  jij bent. Ik zou heel boos zijn, ben ik nu al.  Telkens vraagt iedereen vol geduld of er nog wat komt en hoe het gaat, en steeds een ontwijkend en nietszeggend antwoord. Ik vind het nergens op slaan. Dit wordt denk ik mijn laatste post hier. Het ga iedereen goed en jullie, forummers , zijn schatten. Ik begrijp absoluut niet waarom de KT Tover zo aan het lijntje houd en er niks gebeurt en nooit eens een belofte nagekomen wordt. Of op z'n minst iets wordt uigelegd. Zelfs dat is al te veel. Niet voor het eerst trouwens!

Lieve groet aan alle kids hier!   Kus en hug!

Asky xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Aahw lieve @Tover01  het was/is een heel leuk en origineel idee van je hoor! Ik snap dat je een beetje teleurgesteld bent 😘 begrijpelijk, maar misschien komt het nog wel. Het duurt idd wel lang. Ik had het ook leuk gevonden! Wie weet :)  kan iemand van de Kindertelefoon al een update geven? 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

 

het duurt inderdaad al lang. De vraag staat uit bij de community managers, zij zijn degenen die hier uiteindelijk over gaan. Ik zal hen er nog eens aan herinneren.

Groetjes, Marieke

 

Reputatie 7
Badge +14

Dag @Marieke Dankuwel!  Het zou heel leuk zijn! 😊 Lieve groetjes Tover 

Reputatie 7
Badge +17

Wel jammer dat het zo lang moet duren idd. Zo’n heel ingewikkeld verzoek is dit toch ook niet? @Luuk was wel enthousiast over het idee vlgns mij. Het komt, met alle respect, ook wel een beetje lullig over. Het is dat sommigen hier steeds om updates vragen ander hadden we er waarschijnlijk niks meer van gehoord lijkt het.

Reputatie 7
Badge +11

Hey!!!

Misschien kan een forummer de vragenlijst maken? Dan gaat het misschien sneller.

Ik geef me hier eventueel voor op.

 

Liefs,

      M.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal, 

 

Duizend x excuses voor de traagheid. Ik  ben op dit moment bezig om de vragenlijst te maken. Die ga ik dan morgen nog wel even met een collega bespreken om te kijken of ik niet iets over het hoofd zie qua privacy of dat de moderatoren herkend kunnen worden. 

 

Dan komt hij uiterlijk woensdagochtend 13 december online! Vanaf dan kunnen moderatoren de lijst invullen

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +4

@Luuk yess wat leuk! :)

En ik snap helemaal dat het wat langer duurde hoor. Ook met de checks enzo hebben jullie het sws ook al druk en t moet natuurlijk wel echt kunnen door privacy enzo. Ik ben heel erg benieuwd nr die vragenlijst en jullie antwoorden

Xx

Reputatie 7
Badge +14

Super leuk! Ik ben heel benieuwd! Top! XD

Liefs Tover xxx

@Luuk

Dan komt hij online! Vanaf dan kunnen moderatoren de lijst invullen

 

Reputatie 7
Badge +17

@Luuk  Leuk. Ik ben benieuwd

Reputatie 7
Badge +11

@Luuk, fijn dat de vragenlijst binnen 2 dagen komt (hopelijk)

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

staat de vragenlijst al online?

ben erg benieuwd

Reputatie 7
Badge +11

@ikweethetnietmeer2009, nog niet, ik hoop wel dat die echt vandaag komt want anders houdt de kindertelefoon weer niet aan hun afspraken

Reputatie 7
Badge +3

Ha allemaal, 

 

De vragenlijst staat online! (op de valreep van de ochtend).  Je kan de lijst hier vinden.

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben blij dat het zover gekomen is en dat het toch gelukt is. En Tover01 leuk idee.

Groetjes @SadLightbulb 

Reputatie 7
Badge +14

Vet! Het is gelukt! Ik vind het geweldig en ben er echt blij mee!  🤭 Super bedankt!

Liefs Tover xxxx

Reageer