Skip to main content
Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?

Toon eerste bericht

1362 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 93 reacties
  • 23 februari 2025

Hoi kindertelefoon, ik heb perongeluk mijn echte naam gebruikt, zouden jullie die kunnen veranderen naar mijn nickname die ik gebruik op de forum, dus naar zeepsopje. Heel erg bedankt. 

Groetjes zeepsopje

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1533 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi ​@Zeepsopje ,

ik zie dat je nog geen antwoord had gehad, sorry daarvoor. Ik heb even gekeken maar zie nergens dat je je eigen naam hebt gebruikt. Misschien is het dus al opgelost maar heeft de collega moderator er hier geen antwoord op gegeven.

Als het nog niet opgelost is, zou je dan een mail willen sturen naar forum@kindertelefoon.nl en daarin zetten in welk topic je je echte naam hebt gebruikt? Dan kan de community manager het voor je weghalen.

Groetjes, Marieke

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 26 februari 2025

Ik zag dat het na 2 dagen nog niet opgelost was, dus ik had het gereport en toen is het gefixt 

Groetjes Lupus 

Robbin_
Forum|alt.badge.img+1
  • Community Manager
  • 30 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@Cantaloupe ,

Krijg je inmiddels (na het checken van je instellingen) wel weer een mail als iemand een reactie heeft geplaatst in een topic waarin jij ook een reactie hebt geplaatst?

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon) 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 530 reacties
  • 27 februari 2025

Ik krijg dat ook niet meer eigelijk, maarja heb het wel vaker met m'n telefoon dat ik geen melding krijg van een mail..

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 1 maart 2025

Hai ​@Robbin_ ,

ik heb 1x een mail gehad dat er een nieuwe reactie was maar verder niet..

Groetjes 🙂

Robbin_
Forum|alt.badge.img+1
  • Community Manager
  • 30 reacties
  • 4 maart 2025

Hi ​@Cantaloupe ,

Vervelend! Heb je hier alleen last van met je telefoon of ook met je laptop (als je die hebt)? En zou je voor je zekerheid je spam mailbox kunnen checken?

Groetjes,

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 4 maart 2025

Hallo! Ik ben eens nieuwsgierig 😊 kan de moderator real time zien wat we aan het typen zijn? Soms gaat het plaatsen zo super snel 💪👍 dan denk ik dat u al kon lezen wat ik aan het typen ben haha. Wel cool hoor als het zo snel gaat dus ik bedoel dit positief! XD

Liefs, Tover xxx

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 99 reacties
  • 4 maart 2025

Hi ​@Tover01 ,

Wat een goede vraag! Nee wij als moderators kunnen niet zien wat je aan het typen bent, wij zien alleen de berichten wanneer jullie ze hebben verstuurd :). Fijn om te horen dat het soms zo snel geplaatst wordt. We proberen dit namelijk ook zo snel mogelijk te doen :).

Veel plezier nog op het forum!

Groetjes,

Fleur 

De Kindertelefoon

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 4 maart 2025

Haii ​@Robbin_ ,

ik had ook nog op mijn laptop en spambox gekregen maar daar zie ik het ook niet..  ik had net wel aangezet dat topics waar ik op reageer automatisch aan de favorieten worden toevoegd dus misschien lost dat het op🙂

Groetjes.

Robbin_
Forum|alt.badge.img+1
  • Community Manager
  • 30 reacties
  • 10 maart 2025

Hi ​@Cantaloupe ,

Goed idee, hopelijk lost dit het inderdaad op! Mocht het niet zo zijn, laat het dan vooral weten 😊. 

Groetjes,

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 10 maart 2025

Haii ​@Robbin_ ,

het werkt nu weer hoor..😊

Groetjes.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen