Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 85 reacties
  • 1506 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik wilde dus graag een topic maken voor alle forummers die zijn weggegaan. Ik wil voor veel respect brengen, omdat ze ons geholpen hebben.

Ik hoop ook stiekem dat sommige weer terug komen.

Ik maak dit topic ook deels omdat ik graag een beetje op de hoogte word gehouden van wie gaat en weer terug komt.

 

Liefs,

      M.


85 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Jesse08 klopt idd🙂

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @ItsJustMe 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik mis  @Tartan14  de laatste tijd😊.  Ik hoop dat alles goed met je gaat! En  @Banaantjeeee  mis ik ook 😊 maar misschien zijn jullie erg druk en komen jullie gewoon af en toe. In elk geval hoop ik dat we jullie blijven zien hier! 😘 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

Ik hoop dat er niets met @MickeyMouse is gebeurt!

Ik heb in zijn topics gelezen dat hij best wel onhandig is

Reputatie 7
Badge +17

@Wees Jezelf Bij Noah Ja, dat klopt. @MickeyMouse heeft wel eens een ongelukje gehad. Hij wordt wel gemist hier. Hoop echt dat alles goed met hem gaat.

Voor @Tartan14 hoop ik hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +10

@tim16 

Ja klopt, ik ben al bang dat hij niet meer leeft! ☹️

Ik maak me letterlijk overal zorgen over he?

 

Ik hoop ook dat @Tartan14 oke is.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

@Wees Jezelf Bij Noah , hij was al een tijdje inactief omdat hij het druk had met zijn leven. Waarschijnlijk is dat nu weer

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieverds ! Ik ben er nog wel hoor, alleen ook ik ben druk, en merkte de laatste tijd dat ik wat in de knoop zat met mijn stemmingen soms. Beetje verdrietig en af en toe spontaan tranen en brok in de keel. Piekeren en somber zijn. Maar volgens mij kom ik er weer uit nu. Het is soms een korte periode, en ik hoop maar dat het kort blijft :).  Ik blijf zeker komen hoor want jullie zijn elke keer weer een warm bad. En zo ontzettend lief dat jij  @Tover01  opmerkt dat je mij mist, en @tim16  ook net als @Wees Jezelf Bij Noah  in dit topic . Lief van jullie !  Ik ben dus nu wel wat minder actief maar ik laat dit niet los hoor. Ik was eerlijk  gezegd ook een beetje bang dat ik, in mijn somberheid of depressie-achtige buien, misschien heel droevige of sombere reacties zou plaatsen, dus dan maar even niet doen ;) . Aan de andere kant zijn jullie altijd een steun en een licht in de duisternis, vind ik echt, dus nee , lang weg blijven lukt me toch niet 😉 Ik hoop dat ik jullie en anderen dus ook weer kan helpen en een beetje liefs mag geven.  

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

P.S. en inderdaad, wat is het toch jammer dat @MickeyMouse al tijden niet meer op het forum actief is.  Het is zo lastig dat we dan nooit weten wat en hoe en waarom. Maar in elk geval mocht je dit lezen, jou missen we ook !!  💝

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Fijn dat je er nog bent en dat je weer een beetje uit de sombere gevoelens komt. Ik wist wel dat je hier niet weg te krijgen bent. 😉 Logisch dat je even aan jezelf denkt.

Dat we niet weten wat er met verdwenen forummers als @MickeyMouse is gebeurt is jammer en ik mis zijn reacties ook heel erg, maar ja, dat hoort er bij. Hij is volgens mij wel vaker heel lang weg geweest maar dat was nog voordat ik hier actief was.

@Mij_niet_gezien mis ik ook wel. Zij heeft ook al maanden niet gereageerd.  En ik moest ff denken aan iemand waar ik een kleine ‘ruzie’ mee heb gehad toen ik hier net was (maar het ook weer mee goed heb gemaakt). @Lucky Luke, ik hoop dat alles goed je gaat.

Reputatie 7
Badge +7

Waar ik ook blij mee ben is dat @Maiskolfje weer terug is. Ik had nog niet veel van haar gezien maar ik hoop dat dat nu wel gaat gebeuren 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal 

Wat mij ook opvalt is dat @Monkeyboy08 er lang niet meer is. Hij was toch wel mijn maatje🥹😂

Ik hoop dat hij iets van zich laat weten!

Wil sowieso zeggen dat iedereen uitstekend bezig is, ook om hoeveel er word gegeven om elkaar is zo mooi om te zien! Toppers, ook alle moderators respect naar jullie allen!

liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItzJustin 

Volgens mij is @Monkeyboy08 er nog wel, dat heb ik gezien doordat hij klavertjes vier heeft gegeven.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +5

Ja, dat viel mij ook op @ItzJustin ! :(

Ik denk dat hij nog wel een keer terug komt hoor, maar ja het is wel jammer dat hij nog maar zo weinig op het forum is... Hij is super aardig:) 

Ik hoop dat het goed met hem gaat en hij snel wat van zich laat horen 🙂

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil even zeggen dat ik heel even offline ga. Dus ik ga niet meer reageren. Ik weet nog niet voor hoelang 

Reputatie 7
Badge +10

Jammer @Anoniemxv 

Hopelijk zien we je snel terug!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik heb ook besloten dat ik voorlopig het forum even ga verlaten, ik denk dat ik ergens in de meivakantie of anders er na weer terug kom. Ik zal nog 1 update geven op mijn laatste topic inclusief de reden want anders gaat het off-topic.

Tot snel, en ga voorlopig zo door, toppers😘

Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniemxv @ItzJustin  Jammer dat jullie even offline gaan. Hopelijk tot snel

Reputatie 7
Badge +10

Jammer @ItzJustin dat je gaat.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, @Anoniemxv  en  @ItzJustin dat is heel jammer, respect natuurlijk voor jullie besluit hoor. Maar het zal een gemis zijn. Ik hoop dat jullie terug komen want jullie inbreng is echt goed en waardevol!  😘 Met liefde en groetjes, Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Ik blijf waarschijnlijk nog wel een tijdje weg, want er is iets (voor mij) heel erg emotioneels gebeurt maar ik maak wel ff een apart topic zodat ik niet off topic ga

Reputatie 7
Badge +4

hoii ik wou even vertellen dat ik @TikTak erg mis volgensmij waren we allebei tegelijk begonnen hier op het forum, (toen ik Tinker.fan heette) 

 

groetjes smokey

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal

Ik kom vanaf vandaag weer terug. Ik voel me stukken beter dan 8 dagen geleden haha

Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Moet je nog wel je beschrijving veranderen he😉

Reputatie 7
Badge +10

Welcome back!

@ItzJustin 

Misschien handig om een topic aan te maken hoe het met je gaat?
​​​​​​@Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer