Vraag

zie het nut van leven helemaal niet meer



Toon eerste bericht

62 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey,

Ik zit er trouwens ook over na te denken om van het forum te gaan…( dat ligt vooral aan mezelf).

Maar dan laat ik het nog wel weten denk ik..

 

Doeidoeii 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tinkerbell ,

Wat jammer:( Maar waarom eig? 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Jesse08 ,

Ik merk dat ik me steeds slechter begin te voelen ( met flashbacks enzo) en op veel topics pas later reageer of helemaal niet, omdat ik geen idee heb hoe ik iemand kan helpen als ik mezelf niet eens meer  kan helpen op het moment... en tegelijkertijd vind ik dat ook heel lastig en ga ik steeds dieper in een negatieve spiraal zitten... dat ik mezelf eigenlijk steeds meer begin te haten en van mezelf begin te walgen. Maar goed… :( 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Tinkerbell . Ik geloof niet maar voor jou steek ik een kaars aan en vraag ik om steun voor je. Ik kan wel allemaal mooie woorden gaan typen maar ik hoop vooral dat je toch hulp en steun krijgt en dat je op het forum kunt blijven ( je reacties zijn echt super!).  Maar vooral dat het met jou iets beter mag gaan. Echt waar we leven met je mee en willen je graag helpen als dat kan!! 

Liefs en lieve gedachten voor jou, Tover xxx♥️

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga morgen reageren, ik ben nu even te moe om helder na te denken...

Reputatie 7
Badge +2

Hey lieve @Tover01 ,

Dat is lief hoor❤! ..., maar ik heb eigenlijk geen idee tot hoelang ik dit nog allemaal wil, kan en ga trekken. Ik denk gewoon niet dat ik dit kan, als er steeds weer wat bij komt... alles om me heen lijkt weggevaagd te zijn en ja... dan begin ik me wel meer af te vragen wat ik nog eigenlijk doe ...😖

Doeii.... 😣

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Tinkerbell

Ik hoop echt dat je de juiste hulp en steun gaat vinden voor je struggles want dat verdien je echt! En ik hoop dat je toch op het forum kunt en wilt blijven je bent echt heel lief en je reacties zijn echt super goed! Je krijgt een dikke knuffel van mij en wij steunen je hier allemaal!❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Tinkerbell ,

Je reacties zijn echt heel goed hoor! Het maakt niet zoveel uit als je laat (heb je zelf gezegd toen ik ook laat op jou reageerde😉) of niet reageert, het is al heel fijn dat je uberhaupt reageert! En als je reactie een keer niet helpend is, is dat ook niet erg, dat je iemands verhaal hebt gelezen en hebt gereageerd kan dat degene ook al een beetje helpen:) 

En ik hoop dat het met jezelf wel echt beter zal gaan! Ik snap dat het misschien lastig is, maar probeer het toch wel kwijt te kunnen, hier of aan iemand anders, want dat is wel echt belangrijk. Maar je kan niet alles zelf oplossen en wij ook niet voor jou:( Dus ik hoop dat je toch wel gaat nadenken of je nog hulp van bv een psycholoog of een ander soort therapie wil, want het is echt niet overal slecht hoor:) 

Reputatie 7
Badge +2

Hey iedereen,

Ik weet niet hoe en wat allemaal, maar het lukt niet om dit bericht te sturen... Dit wordt nu poging 5:(. Als het nu niet geplaatst wordt laat ik het eerst maar zo…

 

Ik wilde dus even zeggen dat ik gister bij de dokter was ( voor hulp 🙄) en nou ja, omdat ik voorlopig moeite heb met een psycholoog is er gekeken naar iets wat misschien beter bij mij past en waar ik enigszins wel iets gemotiveerd van wordt, ook aangezien dat het lichamelijk niet lukt om te gaan paardrijden... Is voor nu dat ik voor de depressie, gedachten en flashbacks hulp krijg van een paardencoach:) Wel is het zo, omdat ik me steeds slechter begin te voelen dat ik maandag de eerste "sessie " heb en ik dit sowieso 4 dagen in de week krijg… en heb vandaag te horen gekregen dat het mogelijk is op de manege waar ik zit en wat ik echt fijn vind is dat het met mijn eigen paard mogelijk is. Dus hoop dat dit een keer gaat werken...

 

Ps: Heb besloten om voorlopig nog wel hier op het forum te blijven:)

 

Doeidoeii 

Reputatie 7
Badge +2

Mochten mijn berichten  nu wel zichtbaar worden, dan sorry voor het "spammen"! 😬🙈

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Tinkerbell  dat is toch goed nieuws!! Knap dat je dit bent gaan doen! Ik vind dat heel positief!! En ook super fijn dat je op het forum blijft!!  Ik hoop echt dat dit je een stukje helpt en je goed doet! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Hoi lieve @Tinkerbell ,

Wat fijn dat je nu toch hulp krijgt, en op het forum blijft!:slight_smile:

Als je wil/kan, houd ons dan op de hoogte hoe het gaat!

Reageer