Beantwoord
Verstopplekje sperma na aftrekken
misschien is dit een rare vraag, maar ik heb af en toe in de nacht zin om te trekken, maar ik weet niet waar ik mijn.... ja... sperm zou moeten verbergen. Een sok zeggen ze, maar waar zou ik die sok kunnen verstoppen?
Beste antwoord door Anonymous
Ik deed het ook weleens in de sok..... Ik gebruikte dan gewoon de sok die ik de vorige dag gedragen had en die dan toch de wasmand inmoet. Het beste is om je sok wel even binnenstebuiten te doen, en nadat je gekomen bent weer normaal doen, dan vallen de vlekken minder op voor je moeder haha.....
En neem anders gewoon een doos tissues, maar zorg ervoor dat straks niet je hele kamer volligt met dubieze volgespoten tissuepropjes. Dus spoel ze door het toilet na gebruik, of als je daar geen zin in hebt midden in de nacht, ruim het dan meteen op de volgende ochtend.
Bekijk origineelEn neem anders gewoon een doos tissues, maar zorg ervoor dat straks niet je hele kamer volligt met dubieze volgespoten tissuepropjes. Dus spoel ze door het toilet na gebruik, of als je daar geen zin in hebt midden in de nacht, ruim het dan meteen op de volgende ochtend.
Dit topic is gesloten
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.