Beantwoord

Verstopplekje sperma na aftrekken


  • Anonymous
  • 0 reacties
misschien is dit een rare vraag, maar ik heb af en toe in de nacht zin om te trekken, maar ik weet niet waar ik mijn.... ja... sperm zou moeten verbergen. Een sok zeggen ze, maar waar zou ik die sok kunnen verstoppen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 May 2019, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

20 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Waarom zou je sperma moeten verbergen?! Als 2 mensen sex hébben dan ligt het gewoon op de laken! Kan me nog iets voorstellen als je het doet bij iemand anders huis maar dan nog kun je een natte droom spontaan krijgen.
Ik spuit mijn zaad gewoon in bed op de laken of kussen.
Badge

.

ik ruim het nooit op, doe dat ook!!! tip van de sluis!!!!!!!! #lol

Ik deed het ook weleens in de sok..... Ik gebruikte dan gewoon de sok die ik de vorige dag gedragen had en die dan toch de wasmand inmoet. Het beste is om je sok wel even binnenstebuiten te doen, en nadat je gekomen bent weer normaal doen, dan vallen de vlekken minder op voor je moeder haha.....
En neem anders gewoon een doos tissues, maar zorg ervoor dat straks niet je hele kamer volligt met dubieze volgespoten tissuepropjes. Dus spoel ze door het toilet na gebruik, of als je daar geen zin in hebt midden in de nacht, ruim het dan meteen op de volgende ochtend.
Reputatie 1
Badge +1
hii!

ik ben een meisje en heb er weinig verstand van... maar in tissues lijkt mij het beste idee haha

succes!
Reputatie 1
Badge

Ik ga snel naar de wc. Doe ik het daar in. Je kan het ook gewoon in je onderbroek doen. Moet je er even een nieuwe aantrekken als je dat hebt gedaan. 

Badge

probeer op jezelf klaar te komen, vingers, lul, buik… nadien masseer je je lul met je sperma of wrijf je over je buik, te zien naar de hoeveelheid natuurlijk maar zelfs bij een grote hoeveelheid is het wel al na 3min weg wanneer je het uitsmeert of over je lul masseert, je kan ook gewoon naakt blijven zitten en wachten tot het opgedroogd is, maarja als je er niet met speelt kan het wel tot 30 min duren voor het weg is, de beste manier je je lul met je sperma masseren dan is het na 3min weg, je kan het ook een keertje proberen oplikken misschien vind je het wel lekker

Wat mij bederft hoef jij je sperma niet te verstoppen 

Waarom zou je sperma moeten verbergen?! Als 2 mensen sex hébben dan ligt het gewoon op de laken! Kan me nog iets voorstellen als je het doet bij iemand anders huis maar dan nog kun je een natte droom spontaan krijgen.
Ik spuit mijn zaad gewoon in bed op de laken of kussen.

ja doe ik ook altijd
Maar je beddegoed zal waarschijnlijk niet iedere dag verschoond worden, en dan wordt het natuurlijk wel een beetje ranzig met al die kwakjes in het bed.... Een natte droom daar doe je weinig tegen, maar als je dagelijks rukt in bed is het een kleine moeite om het op te ruimen.... en wel zo fris!
Badge

Hoi, je kan ook gewoon klaarkomen in de wc als niemand daar is. Dan spoel je dat door en is het weg!

Badge

ik snap je probleem maar je kunt beter tissues gebruiken om je sperm op te ruimen, verstopplaats voor sok: in de was of onder je bed

Reputatie 5
Badge +5

hoi, ik kom zelf altijd klaar op me onderbroek ofzo en dan gooi ik hem in de ochtend in de was

Badge

-onnodige quote verwijderd-

 Je kan die sok gw opruimen maar je kan ook klaarkomen op de grond en dan schoonmaken met een doekje of een oud tshirt ofzo!

Badge +1

te zien welke kleur je sperma heeft, bij mij is het niet zo wit, als ik op mijn trui of tshirt kom, even laten opdrogen, en na 20 min zie je er niets meer van :p

 

een kameraad van mij had zo een klein coca cola frigotje waar hij zijn sperma wc papiertjes in verstopte, maarja of dat zo een goed idee is weet ik niet

 

een andere optie is je sperma oplikken? dan is ook alles weg :)

 

of tegen je ouders zeggen dat je oud genoeg bent om eens een wasmachine aan te zetten, en dat je voortaan zelf je kleren in de wasmachine stopt

 

 

Zakdoek. Of wc papier of spuit je veel
Badge
Als je een witte onderbroek draagt kan je het daar gewoon in doen en anders in een doekje ofzo, ik las ook ergens dat je het in een handdoek kan doen

Je kunt klaarkomen in een zakdoek maar inderdaad wel niet in een met een donkere stof . 

 

Als je een witte zakdoek volspuit dan zie je praktisch geen verschil en een zakdoek wordt zowiezo stijf als je erin snottert dus de beste manier om je sperma mee op te ruimen na het spuiten 

Dit topic is gesloten door De Kindertelefoon. De Topic starter heeft in 2019 al ‘het best antwoord’ gekregen.

Anne  / De Kindertelefoon

Hey

Ik gebruik een doekje soms een sok  hahahaha