Skip to main content

Hoi iedereen! 
 

ik heb een aantal weken geleden mezelf gesneden, aangezien ik een getinte huidskleur heb zijn mijn littekens dus wit geworden omdat het zonder melantonine is genezen. Het zit op mijn pols en het is heel duidelijk te zien. 
 

Nou wil ik dus vragen of iemand tips heeft hoe ik het kan verbergen en of het nog donkerder word na een paar jaar. 
 

Alvast bedankt! xx

Allereerst wil ik zeggen dat je dit echt moet vertellen aan iemand. Misschien aan een van je ouders of mentor? Of een tante of oom waar je een goede klik mee hebt. Zo kan je hulp krijgen, geloof me je wilt niet dat je straks met de ambulance mee moet omdat het te diep is gegaan.

Wat bedoel je precies met melatontine? Ik dacht dat pillen zijn om beter te gaan slapen. Die slik ik namelijk. Dus dat snap ik even niet.

Wat ook een voordeel is als het vertelt tegen iemand, dat je het voor diegene niet meer geheim moet houden.

Als je weer de drang hebt kun je op die link allemaal dingen zien, die zorgen dat je niet weer jezelf snijdt.

 Alternatieven zelfbeschadiging

 

Je kan dit!


Hey! 
 

ik kom er nu pas achter dat melantonine een typ fout is, ik bedoel melanine!

ik heb tegen mn ouders gezegd dat het door een straatkat komt, best wel een slecht excuus eigenlijk..


Reageer