Vraag

turnwedstrijd en self harm

  • 23 June 2023
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Badge

Heyy, ik doe aan turnen, en dan moeten we bij de wedstrijd een pakje aan. Daar heb ik normaal echt geen probleem mee, maar nu heb ik een aantal sh wondjes op m’n heup, dus dat vind ik best vervelend. Iemand tips?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heee!

Dat betekent dat je moet stoppen met selfharm toch;)? Maar effe serieus: Ik zou er echt mee stoppen. Hier heb je wat tips: Klik hier voor een topic met heel veel goeie tips

De littekens kan je misschien verbergen met concealer, maar de beste is ermee stoppen:)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 1
Badge

Heyy ik zit ook op turnen en ben nu een weekje clean, het is erg lastig om je wondjes te verbergen. En je kan er het beste gewoon mee stoppen natuurlijk. Maar als het bij je heup zit kan je gewoon een broekje aan waar geen merk etc. opstaat. (je kent de regels vast wel) Maar goed je kan er het beste mee stoppen, maar je kan bijvoorbeeld concealer of dus een broekje er overheen doen of een huidkleurige pleister of tape. Maar ik adviseer een broekje.

Ik hoop dat het snel wat beter gaat:)

Liefss B

Reputatie 3
Badge +1

cover het met make-up. Heb ik ook gedaan. Of probeer er een kledingstuk overheen te stoppen.

Reageer