strings kopen

  • 19 August 2021
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy iedereen

Even tussen ons haha

Ik heb eigenlijk echt een soort van nieuwsgierigheid naar strings. Ik weet niet waarom. Het zou me ontzettend helpen om meer zelfvertrouwen te hebben enz. niet dat ik geen zelfvertrouwen heb over hoe ik eruit zie en ik mijn lichaam niet mooi vind ofzo, gewoon om me nog mooier te voelen, haha. Ik word 17 in oktober en vind van mezelf dat dit een goede leeftijd ervoor is. Mijn moeder denkt daar volgens mij anders over. Ze begrijpt dat denk ik niet, waarom ik dat wil dragen. Mijn zusje van 13 bemoeit zich dan ook nog eens met alles, en die vind het vies dat ik dat wil en snapt dat ook niet, in haar geval begrijp ik het. Ze is nog best jong. Ze zit nog in een fase volgens mij dat ze seksualiteit enz “vies” vind. Of ze doet gewoon alsof ik zou het niet weten.

 

Ik heb al enkele keren overwogen om voor mezelf strings te kopen of online te bestellen, maar ik ben bang dat mijn moeder direct denkt dat ik een vriendje heb enz. Als ik ga zeggen dat ik het voor mezelf doe zal ze me nogsteeds raar bekijken maarja.  Zou ik op een dag het toch gewoon eens overwegen?

Weten jullie misschien goede winkels/websites waar je er kan kopen/bestellen. Voor een goede prijs is misschien ook wel fijn, haha.  Is er iets waarop ik moet letten? bijv.  het materiaal of iets?

alvast bedankt xx


2 reacties

Heyy

 

Als je graag een keertje strings wilt kopen / proberen is daar wat mij betreft niks mis mee en dan kan je die stap best wel zetten als je dat graag wilt!

 

Er zijn genoeg andere meiden die strings dragen en er is niks raars aan vind ik. Als je moeder er over valt kan je ook best vertellen dat je het gewoon wilt proberen omdat je nieuwsgierig bent en ze zal het dan vast wel accepteren denk ik:slight_smile:

 

Ik heb niet echt verstand van welke merken / materialen het prettigst zijn voor strings, maar als je op internet een beetje onderzoek doet vind je vast wel iets wat je mooi lijkt!

En misschien heb je nog iets aan dit topic die ook over dit onderwerp gaat.

 

Succes!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey @NaamNietBekend 

bedankt voor je reactie :)) 

Ik ga de topic eens rustig bekijken

 

groetjes

Lolasoraya

Reageer