Vraag

String gaan dragen

  • 10 February 2021
  • 14 reacties
  • 878 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik zou heel graag willen beginnen met het dragen van strings. Ze lijken mij heel lekker zitten en al mijn vriendinnen dragen ze ook, dus zou het ook graag willen gaan dragen. Hebben jullie tips bij het dragen van strings, welke zijn fijn en hoe draag je ze? Hebben jullie ook tips over hoe je het tegen je moeder moet vertellen?

Groetjes Sofie


14 reacties

Ik heb niet heel veel ervaring met strings, maar ik hoop dat ik je toch een beetje kan helpen.
Ik heb vaak gelezen en gehoord dat katoenen strings het beste en het fijnst zijn. Ze zijn lekker zacht, comfortabel en het aller belangrijkste: ademend. Door middel van katoenen stof kan het ‘daar beneden’ luchten en ademen. Dit is ontzettend belangrijk voor goede hygiëne. Deze kun je voor een mooie kwaliteit en prijs bijvoorbeeld bij de H&M kopen (klik hier). Je kunt ze ook bij de Hunkemöller, Zeeman, Hema etc. krijgen. Doe wat research en je zult ze ongetwijfeld vinden.

Ik wil nog wel iets belangrijks vermelden. Waarschijnlijk wist je dit al, maar ik zeg het maar even voor de zekerheid; strings zitten strak. Het is daarom heel belangrijk dat je ze niet 24/7 draagt. Je kan ze naar school dragen, tijdens het shoppen, naar feestjes, enzovoort. Maar wanneer je thuis komt is het belangrijk om weer een normale, losse ondergoed aan te doen zodat het ‘daar beneden’ even kan rusten. Ondanks dat de katoenen strings ademend zijn, is het toch belangrijk om af te wisselen met losse onderbroeken. Al helemaal wanneer je gaat slapen. Maar zoals ik al zei wist je dit hoogstwaarschijnlijk al ;-)