Vraag

String gaan dragen

  • 10 February 2021
  • 14 reacties
  • 878 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik zou heel graag willen beginnen met het dragen van strings. Ze lijken mij heel lekker zitten en al mijn vriendinnen dragen ze ook, dus zou het ook graag willen gaan dragen. Hebben jullie tips bij het dragen van strings, welke zijn fijn en hoe draag je ze? Hebben jullie ook tips over hoe je het tegen je moeder moet vertellen?

Groetjes Sofie


14 reacties

Ik heb niet heel veel ervaring met strings, maar ik hoop dat ik je toch een beetje kan helpen.
Ik heb vaak gelezen en gehoord dat katoenen strings het beste en het fijnst zijn. Ze zijn lekker zacht, comfortabel en het aller belangrijkste: ademend. Door middel van katoenen stof kan het ‘daar beneden’ luchten en ademen. Dit is ontzettend belangrijk voor goede hygiëne. Deze kun je voor een mooie kwaliteit en prijs bijvoorbeeld bij de H&M kopen (klik hier). Je kunt ze ook bij de Hunkemöller, Zeeman, Hema etc. krijgen. Doe wat research en je zult ze ongetwijfeld vinden.

Ik wil nog wel iets belangrijks vermelden. Waarschijnlijk wist je dit al, maar ik zeg het maar even voor de zekerheid; strings zitten strak. Het is daarom heel belangrijk dat je ze niet 24/7 draagt. Je kan ze naar school dragen, tijdens het shoppen, naar feestjes, enzovoort. Maar wanneer je thuis komt is het belangrijk om weer een normale, losse ondergoed aan te doen zodat het ‘daar beneden’ even kan rusten. Ondanks dat de katoenen strings ademend zijn, is het toch belangrijk om af te wisselen met losse onderbroeken. Al helemaal wanneer je gaat slapen. Maar zoals ik al zei wist je dit hoogstwaarschijnlijk al ;-)

Hoe je dit aan je moeder moet vertellen is simpel. Je legt haar gewoon uit dat je strings wil kopen. Natuurlijk is dit spannend en ook een beetje ongemakkelijk. Maar je moeder heeft dezelfde levensfase meegemaakt. En jij groeit op gewoon en dat moet ze accepteren. Misschien heeft ze nog wel tips of advies. Je moet er in iedere geval geen groot ding van maken. Als jij het normaal en makkelijk vraagt zal jou moeder hier ook normaal en makkelijk op reageren. Je zou het ook kunnen vragen wanneer jullie met zijn 2tjes zijn. Dan hoeft niemand mee te luisteren en kunnen jullie rustig praten.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en dat je hier iets aan hebt. Veel succes!

soyeonx ♡

Bedankt voor het reageren. Jammer dat je zelf niet veel ervaring hebt met het dragen van strings. Ik zou graag namelijk willen weten met welke zaken je rekening moet houden en hoe je een string precies draagt. Welke soorten fijn zijn en of het normaal is dat je op 16 jarige leeftijd een string draagt. 

Groetjes Sofie

Ik zei dat ik niet heel veel ervaring heb, maar ik heb wel wat ervaring.

“Ik zou graag namelijk willen weten met welke zaken je rekening moet houden en hoe je een string precies draagt. Welke soorten fijn zijn en of het normaal is dat je op 16 jarige leeftijd een string draagt.”

In mijn bericht heb ik uitgelegd dat je rekening moet houden dat je een katoenen string draagt en dat je regelmatig moet afwisselen met een losse onderbroek. Verder kan je een string op een normale manier dragen. Het is gewoon een normale onderbroek, maar het heeft gewoon een dunnere onderkant. Niet veel spannends aan.
De fijnste soorten vind ik dus de katoenen strings. Ze zitten heel comfortabel en het kan ‘daar beneden’ luchten.

Het is heel normaal dat je op je 16e een string wil gaan dragen. Sommige meiden beginnen op hun 13e al met strings en slipjes. Het ligt er maar net aan of je er behoefte aan hebt en of je je er klaar voor voelt.
Hoop dat ik je nu wel genoeg heb kunnen informeren :-)

soyeonx ♡

Nogmaals weer bedankt voor je reactie. Is een string erg wennen? 

Het zal in het begin even raar aanvoelen want het is nieuw, maar na een korte tijd voel je het al niet meer. Het zit comfortabeler dan je zou denken. Maar je moet er inderdaad even aan wennen.

Het handigste is om even voor jezelf uit te zoeken welke modellen en welke stoffen je lekker vind zitten. Niet alles zal voor jou werken. Koop bijvoorbeeld drie totaal verschillende strings en kijk welke je fijn vind.

soyeonx ♡

Welke soorten raad je mij aan? 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik snap je vragen helemaal en ik zal proberen om je te helpen

Ten eerste is het heel normaal om op je zestiende  strings te dragen ik ben zelf 13 en draag al 6 maanden string ofzo. Het is echt een lifesaver en ik ben superblij dat ik geswitcht ben, bij broeken zie je niet meer je onderbroek erdoorheen zelfde bij legging en jurken.zeker een aanrader!. Over het aan je ouders vertellen de eerste string die ik kocht kocht ik stiekem lol ik durfde het niet te vragen want me ma is nogal old school, natuurlijk kwam ze er een paar dagen later achten door de was te doen maar ze zei er niks over dus voelde ik me zelfverzekerder om het er met der over te hebben, ik begon heel casual dat bij gym je soms mijn onderbroek lijnen door mijn legging ziet (hele goede reden zeker aanrader) en dat dat daar een gemakkelijke oplossing voor was je raadt het al= strings ik zei dat ik er al 1 had (van katoen bij de primarkt er was een actie 3 ondergoed voor 3 euro ik had stiekem de verpakking opengemaakt er 1 uitgehaald en er een string  in gestopt) maar dat dat niet genoeg was  tot mijn grote verbazing  zei ze dat het okay was maar dat ik het wel met mijn eigen geld moest betalen. Ik was superblij en nu heb ik er een stuk of 20. Bij het begin is het best ongemakkelijk om te dragen en voelt het raar maar t is gwn een kwestie van wennen pas na 2 maanden ofzo kon ik er comfortabel mee lopen. Ik slaap er niet mee t is belangrijk dat je je 🐱 laat ademen. Hoe je het aan moet doen nou de  achterkant is gwn een dun lijntje en de voorkant is breder zodat je je 🐱 niet ziet als je het aan doet gaat de achterkant in je 🍑 letterlijk in je spleet  zoals ik al zei t is een kwestie van wennen. Als je eenmaal gewend bent zitten ze gwn lekker en ben je blij dat je bent overgestapt. Hoop dat dat leerzaam voor je was en dat ik je vragen heb beantwoord🙂 strings voor de win.

Groet  cheesestring🧀👙

 

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor het reageren. Jammer dat je zelf niet veel ervaring hebt met het dragen van strings. Ik zou graag namelijk willen weten met welke zaken je rekening moet houden en hoe je een string precies draagt. Welke soorten fijn zijn en of het normaal is dat je op 16 jarige leeftijd een string draagt. 

Groetjes Sofie

In de eerste droegen 12 jarige kindjes bij mij een string heel erg normaal!

Nou als je een brede🐱 hebt zou ik eentje zoeken waarbij de voorkant best wel breed is want het is vervelend als half je 🐱 eruit ligt en de maten natuurlijk ik draag zelf een middel maar als je nog niet weet wat je maat is en je bent best wel dun zou ik beginnen met een klein en dan kun je later nog grotere kopen als de kleine niet past en als je een wat grotere 🍑 hebt zou ik beginnen met middel. Hou er rekening mee dat iedereen in de meisjes kleedkamer je 🍑 zal kunnen zien.

Reputatie 1
Badge +1

Welke soorten raad je mij aan? 

Primarkt hebben ze goedkope met goede kwaliteit🙂

En h&m 

En ik zou eerst gwn alleen van katoen je hebt namelijk ook strings met kant enzo die zijn heel uitdagend en zitten minder lekker. Esmara is ook een goede merk

Bedankt voor al je reacties. Zijn er nog meer zaken waar je op moet letten bij het dragen van een string? 

Of wanneer een string vervelend zit? 

Heeft iemand nog tips voor mij. Vind het erg spannend namelijk. 

Ik snap dat je het even spannend vind. Maar je moet maar zo denken: het is gewoon een onderbroek. Niks spannends aan.
Daarentegen vind ik dat je dit niet eens met je moeder hoeft te bespreken. Het is jou lichaam en jij mag bepalen wat je draagt. Je kan ook gewoon naar de winkel gaan en er 1tje kopen. 
Ik heb verder geen tips meer. Ik denk dat ik alles zo wel een beetje heb vermeld. @Niemand001 heeft jou ook nog goed op weg geholpen. Dit is alles wat we kunnen doen. Nu moet je de laatste stappen zelf zetten.
Heel veel succes! Zet ‘m op.

soyeonx ♡

Ik durf het niet en weet niet welke ik moet halen. 

Reageer