Vraag

Naar anderen kijken

  • 26 March 2022
  • 59 reacties
  • 1167 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Julian12 Klinkt cool en stoer !!!! Je hebt leuke kleren !!! Staat het leuk ??? 

Reputatie 7
Badge +19

Oh ik zou jullie zooo graag willen zien! Weetje wat er net gebeurde alle topics waren 1 seconde van @Julian12 Echt zoo raar alsof mijn telefoon weet dat @Julian12 En ik van elkaar houden heel grappig. Leuke kleren! Echt.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb een wit en lichtblauwe t-shirt , een donkerblauwe korte broek , slippers, een spijkerjas en mijn handschoenen.  @Sanny  Leuke kleren !!! Zo hip !!! Ik wil ook zo leuke kleren !! @wilhelmavemela  Ik weet zeker dat het leuk staat bij jou . Super dat je trots op je kleren bent !!! Klinkt ook super leuk !!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik draag een multi pocket donkergroene korte broek met zwarte sokken en zwarte high tops en een zwart shirt zonder mouwen met Luxembourg print er op.  Klinkt echt leuk @wilhelmavemela , @Emmalove04 en @Sanny  !! 

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

Toevoeging:

Hij is blauw en de flair waar je in kijk hebt is wit met gele stippen. En dan mijn (prachtige;)) roze gympies.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Ik had een broekpak met flair bij de mouwen en benen dus niet veel te zien mijn moeder heeft hem gemaakt en ik ben er trots op! Ik draag hem alleen bij speciale gelegenheden als bv Pasen. Ik ben er zuinig op.

Wilhelmavemela.

Nou vandaag kon je weer heel leuke zomerkleren zien en mooie lijven haha. Mijn vriendje had een hemdje en dutch jeans korte broek met stripes echt zo mooi. Benen al bruin, zwarte enkelsokjes en witte  dutchys ( smul smelt) en ik een We fashion rokje met rode bolletjes print en zwart shirtje en sneakers. Zomergevoel !  Jullie ? :) 

Sanny xxxxx

Hey ik ben het eens met @J8j8  ik zie dat ook bij mijn vriendje die heeft weinig haar op zijn benen en een licht tintje en dat glanst idd iets. Heel mooi vind ik.  Vooral achter op zijn kuiten. Mensen hebben dat glansje ook met zonnecréme. Leuk kijk ding inderdaad :)  en idd @MickeyMouse  helemaal waar van die jongens vind ik ook. En ik had je duik graag willen zien haha ;)  hot toch :) 

Sanny xxxx

Haha @MickeyMouse  leuk verhaal dankjewel ! Ik reageer straks uitgebreider ben nog bij familie.

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sanny ,

 

 leuk topic heb jij en dat zie ik nu pas….

 

…. zwembad en strand kun je mooi mensen kijken ;) …... Ik houd van kleurtjes en als mensen dan hun haren ook nat hebben kijk je wel extra

ja zeker, zelf houd ik ervan om naar 'natte jongens’ te kijken, als ze dus net uit de zee komen, haren nat en hun buikje/borst en alles 'glimmen’ in de zon 😊 en als ze weer bruin worden door de zon

Ik vind jongens sws altijd wel interessant om naar te kijken, het liefst zonder t-shirtje en in een kort broekje of zwembroek

Twee weken terug ofzo, toen het lekker zonnig was, heb ik me laten overhalen om in de zee te springen in m'n Speedo…ja, ik had een zonnesteek, denk ik

Achteraf best dom, want het water was echt koud, ja zo koud 👌 haha

Ik had best veel bekijks en het heeft me een leuk filmpje opgeleverd. Op het laatst stond ik wel een beetje te trillen, zo met mijn armen gebogen en handen in elkaar voor mijn borst (zie je het voor je)

Toen ben ik toch maar snel naar huis gelopen (200 meter ofzo op mijn blote voeten...lekker slim, maar ik wilde m'n schoenen niet vies maken) om even lekker warm te douchen.

Kan niet wachten totdat ik hele dagen weer op het strand kan rond hangen 😎 😋

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja ik blijf bij het topic,  zwembad en strand kun je mooi mensen kijken ;) en als we zeilen en op de eilandjes of aan de waterkant dan is iedereen  inderdaad  best mooi om te zien daar kijk ik dan ook naar. Ik houd van kleurtjes en als mensen dan hun haren ook nat hebben kijk je wel extra want dat staat sportief :) ik ben nu al blij dat het weer lente wordt dat maakt je vrolijk en je ziet dan meer van elkaar dat is leuk :) zo kijk je naar anderen en dat mag ook :)

Groetjes liefs Julian X

Ik ben het helemaal met je eens @Julian12 maar we gaan geloof ik een beetje off-topic :)

Wat ik me net wel bedacht door dit gesprek is dat plekken waar mensen zwemmen perfect zijn als je naar anderen wil kijken. Want daar loopt iedereen in zwembroek/bikini en met dat water glimt iedereens huid mooi vind ik.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @J8j8  ik snap je helemaal want ik doe naar school bijv ook geen rokje aan wat ik thuis en bij de scouts wel durf , het ligt er gewoon aan wat je wilt en vertrouwt en daar heb je helemaal gelijk in ! :)  en ik voel mij het beste in max ¾ en kort of kilt/rok en  dat ik naar school die ¾ al doe vonden sommigen raar maarj adt is meer hun ding denk ik ;)  maar ik bedoelde inderdaad van doe wat je fijn vind en nooit iets dat je niet wilt. Er is nu een discussie ergens over school uniformen als dat  echt wat wordt ga ik een poll maken hier op het forum :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  je hebt helemaal gelijk hoor,  draag lekker wat je wilt ! Ik durf naar school bijv mn rok  niet aan dat is niet vertrouwd maar bij de scouts wel daar weten ze dat wel. ook dat ik al jaren max ¾ draag ;) tik van me haha.  En als ik dat niet fijn zou vinden deed ik dat ook niet, dus ik snap je wel. Lekker je eigen ding doen toch :) Groetjes liefs Julian X

Kousen zouden idd wel een optie zijn @Julian12 maar ik doe meestal een korte broek aan omdat ik het warm heb dus dan schiet het niet zo op haha.

In de zomer gaat op de boot wel m’n zwemshort de hele dag aan maar dat is toch wat anders. Daar voel ik me redelijk veilig ook door de mensen en bijvoorbeeld op school heb ik dat toch minder dus daar zal ik ook minder snel korte broeken dragen.

 

Nouja zoals gezegd in het verslag van je dag topic heb ik het niet zo op (hele) korte broeken. MAAR ik vind het wel mooi bij anderen hoor! En het is ook niet zo dat ik nou nooit in een korte broek loop maar ik voel me gewoon meer op m’n gemak in een lange broek dus voor nu hou ik me daar nog heel even aan vast. Verder draag ik sowieso geen rokjes dus helaas valt er bij mij weinig te kijken haha

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja dit is een goeie kleding topic ;) en leuk verslag weer trouwens @J8j8  en als je je niet zo comfi voelt in korte broek met blote benen kan je ook kousen of legging er onder doen :) maarja dan wordt je weer minder bruin ;) nee maar ik snap wat je bedoeld en iedereen mag lekker dragen wat ie wil toch ? :)

Groetjes liefs Julian X

Zelf heb ik mintgroene plooirok knielang met stoere gesp en  groen rood shirtje spijkerjasje en sneakers met witte enkelsokken. Altijd weer spannend om wat goeds uit te zoeken haha ;)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Haha Sanny cool hoor. Sexy toch 😃 ik ben ook in korte br naar school as usual  😉 langzaam zie je weer leuke kleren op straat.  Jij zelf vast ook.

Groetjes liefs Julian X

Stiekem tussendoortje on topic. Mijn vriendje is op school in een stoer adidas vest en korte slim fit en blote kuitjessss omg 😍 hoe kan ik nu ooit opletten in de les 🤔 haha ;) 

Reputatie 7
Badge +19

Ja dat doe ik en vaak ook kijk ik naar alle vrolijke kleuren ik vind dat altijd zo gezellig in de zomer.

Ik ben het helemaal eens met Julian. Dat zou leuk zijn en is voor iedereen die jongens mooi vind ook leuker. Dus de jongens dan ook in korte broek ! :)  of rok zelfs idd.

Sanny xxxx

Ps bedankt weer voor alle reacties ik hoop op nog meer hihi

Reputatie 7
Badge +6

Hey Sanny,

Jazeker doe ik dat ook en dat is gewoon volkomen normaal lijkt mij, dat je gewoon naar andere mensen kijkt en mag kijken. En zo te zien ben ik niet de enige op dit forum die dit leuk vind.

MVG,

TheMusicDude

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het in dit kader bijvoorbeeld ook stom dat op tv enzo  bij  kinder en jongeren dansgroepjes en bandjes de meisjes altijd in leuke of stoere of fleurige rokjes optreden en de jongens in zo'n lange broek. Hup, kom op, ook korte broeken en rokjes voor ons ( jongens) denk ik elke keer !  Zou ik sowieso doen. Daar moeten ze nou net het voorbeeld geven. En heeft iedereen zoals meisjes die dat mooi vinden ook wat te kijken toch. Of ga ik nu van het topic af? Sorry 😊 maar het ging om kijken naar...nou op tv enzo dat is kijken en daar moet het ook gendergelijk !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Helemaal mee eens!

Reageer