Vraag

Naar anderen kijken

  • 26 March 2022
  • 59 reacties
  • 1153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi allemaal

Vandaag was het weer heel lekker zonnig en ik was met de verkenners lekker de stad in speurspel en ijsjes eten . En het viel  me op dat er weer best veel mensen  heerlijk zomers gekleed zijn en ik vind dat super mooi. Mijn crush kwam ik ook tegen en die liep ook in een korte broek . En het viel me op dat ik dat mooi vind! Al die jongens   die er lekker zomers met blote benen en shirtjes rondliepen, heel sexy( in mijn ogen dan hé). En je hoort altijd zeggen van meisjes vinden uiterlijk niet belangrijk en dat is ook wel een beetje zo maar ik moet zeggen ik vind jongens in zomerse kleren toch ook wel erg leuk om te zien, mooie kuiten en armspieren  enzo. En dan niet als in een relatie zoeken, maar puur om te zien.  Ben ik daar nou een beetje raar in of zijn jullie het met me eens ?  En ook  meisjes wat vinden jullie ? En andersom: jongens van meisjes ? En iedereen van elkaar natuurlijk !

Groetjes  Sanny xxxxx


59 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!

 

Jazeker herken ik dat. Ik vind het zo leuk als de zon gaat schijnen en idereen in vrolijke kleren rondloopt. Ik ben t met je eens over jongens in zomerkleren:).  De zomer is ook wel mijn favoriete seizoen waarin iedereen lekker buiten loopt en ijsjes haalt etc. 

 

Liefs<3

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Sanny ik ben als jongen het ook met je eens. Het is leuk en sexy en zomers en maakt me vrolijk. En inderdaad benen zijn best mooi en ik vind dat zelfs van sommige jongens wel ondanks dat ik op meisjes val dus ja ik snap je wel en nee niks raars aan :) 

Groetjes liefs Julian X

hey :)

je bent zeker niet de enige whaha. ik vind het zelf ook wel leuk om naar andere jongens te kijken, zeker als ze wat minder aan hebben. ik zou nooit een move op iemand maken, dus een beetje kijken is eigenlijk alles wat ik momenteel doe 💀

ik draag zelf echter niet zo vaak zomerse kleding. ik heb wat body issues, dus draag het liefst zo veel mogelijk hoodies en andere kleren waarin je mn lichaam zo min mogelijk in ziet, zelfs als het zomers rond de 20 graden is. als het te warm wordt doe ik wel wat luchterige kleding aan. ik heb een paar korte broekjes van dezelfde stof als joggingsbroeken die bizar lekker zitten. ik heb ze al bijna 3 jaar denk ik, maar ze zitten zo lekker whahah

maarja, ik snap helemaal wat je bedoelt. kijken is alleen maar leuk. en zolang je niemand oncomfortabel maakt, kan het ook helemaal geen kwaad :)

Nou , een beetje de uiterlijk(Als ik eerlijk bent ‘bloos smiley’) . Ik wordt vaak verliefd op jongens met lang haar en een beetje humor , maar jongens in korte broek staat gewoon te leuk !!! :D 

Ik val eigenlijk 10 % uiterlijk 90% innerlijk

Reputatie 7
Badge +17

Voor de zekerheid nog een aanvulling ;)

Ik snap je wel hoor, ik vind het zelf ook leuk en best wel sexy , soms zelfs ook wel bij jongens want ook die hebben soms best mooie benen toch 😉 en het is niet raar hoor , heel normaal en het is ook een mooie tijd en lekker warm  en ik zelf loop toch altijd al in korte broeken of rokje maar met dit weer is het nog fijner ;)  dus je bent niet raar er mee en je ziet er zijn  meer mensen die  dat vinden :)

Groetjes liefs Julian X

Hoi leuke reacties! Ja Julian jij draagt ook rokjes dat vind ik helemaal geweldig kon ik het maar zien !  😍 zeker weten hebben veel jongens mooie benen 😉 en straks ga ik met een groepje waaronder mijn crush naar een recreatieplas lekker buiten en hij komt in korte broek <3  ( heb k gevraagd) en daar is vast weer veel leuks te kijken ik ben wel blij met jullie reacties dat ik dus niet de 1ige ben hihi. Kus kus !!! 

Sanny xxxxxc

ooohh, veel plezier zometeen!! 

veel kijk plezier ook, al zou ik niet te lang of te veel kijken. daar kan je crush ongemakkelijk van worden en dat willen we niet. 

(soort van off-topic) fucking cool dat jij rokjes draagt @Julian12. ik vind jongens die rokjes dragen zooo fucking hot. het laat zien dat ie comfortabel in zn gender en seksualiteit is, which is just >>>>>>. idk why, maar sws zijn benen veel hotter in rokjes. wou dat ik ook rokjes kon dragen, maar ik weet zeker dat dat mij helemaal niet staat lol. bovendien kleed ik me veeeel te hetero lmfao. anyway, keep on being an absolute fucking legend 

@Omega  helemaal mee eens! Ik ken via mn zus ook een jongen die rokjes draagt en zijn benen komen daar super mooi in uit dat zal bij Julian ook zo zijn. Julian heeft er een topic over. En niet behaard enzo zei die en dat is ook mooi. Inderdaad echt zo hot ! (met mag ook hoor)   Is niet off topic toch ?  ;)  maar iig ben ik het met je eens. Rokjes maken het nog mooier ook bij jongens.  Jjj ook veel plezier vandaag en iedereen natuurlijk ! 

Sanny xxxxx

Ps draag lekker wat je wilt !

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ( bedankt voor jullie complimentjes 😊 ik ben dan altijd verlegen) .....on topic ik vind dat bij meisjes ook.  Rokjes zijn idd wat meer op  het figuur maar broekjes kunnen ook heel erg leuk staan hoor. En inderdaad @Omega  draag lekker wat je wilt ! Doe ik tegenwoordig ook ( naar school nog geen rokjes) en de meeste mensen zijn er heel positief over. Ik draag altijd kort max 3/4. Ook winters haha. Het gaat ook vooral om jezelf en hoe jij je voelt 🙂 en zomerse kleding laat je zien en is fijn ! 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Helemaal mee eens!

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het in dit kader bijvoorbeeld ook stom dat op tv enzo  bij  kinder en jongeren dansgroepjes en bandjes de meisjes altijd in leuke of stoere of fleurige rokjes optreden en de jongens in zo'n lange broek. Hup, kom op, ook korte broeken en rokjes voor ons ( jongens) denk ik elke keer !  Zou ik sowieso doen. Daar moeten ze nou net het voorbeeld geven. En heeft iedereen zoals meisjes die dat mooi vinden ook wat te kijken toch. Of ga ik nu van het topic af? Sorry 😊 maar het ging om kijken naar...nou op tv enzo dat is kijken en daar moet het ook gendergelijk !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +6

Hey Sanny,

Jazeker doe ik dat ook en dat is gewoon volkomen normaal lijkt mij, dat je gewoon naar andere mensen kijkt en mag kijken. En zo te zien ben ik niet de enige op dit forum die dit leuk vind.

MVG,

TheMusicDude

Ik ben het helemaal eens met Julian. Dat zou leuk zijn en is voor iedereen die jongens mooi vind ook leuker. Dus de jongens dan ook in korte broek ! :)  of rok zelfs idd.

Sanny xxxx

Ps bedankt weer voor alle reacties ik hoop op nog meer hihi

Reputatie 7
Badge +19

Ja dat doe ik en vaak ook kijk ik naar alle vrolijke kleuren ik vind dat altijd zo gezellig in de zomer.

Stiekem tussendoortje on topic. Mijn vriendje is op school in een stoer adidas vest en korte slim fit en blote kuitjessss omg 😍 hoe kan ik nu ooit opletten in de les 🤔 haha ;) 

Reputatie 7
Badge +17

Haha Sanny cool hoor. Sexy toch 😃 ik ben ook in korte br naar school as usual  😉 langzaam zie je weer leuke kleren op straat.  Jij zelf vast ook.

Groetjes liefs Julian X

Zelf heb ik mintgroene plooirok knielang met stoere gesp en  groen rood shirtje spijkerjasje en sneakers met witte enkelsokken. Altijd weer spannend om wat goeds uit te zoeken haha ;)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja dit is een goeie kleding topic ;) en leuk verslag weer trouwens @J8j8  en als je je niet zo comfi voelt in korte broek met blote benen kan je ook kousen of legging er onder doen :) maarja dan wordt je weer minder bruin ;) nee maar ik snap wat je bedoeld en iedereen mag lekker dragen wat ie wil toch ? :)

Groetjes liefs Julian X

 

Nouja zoals gezegd in het verslag van je dag topic heb ik het niet zo op (hele) korte broeken. MAAR ik vind het wel mooi bij anderen hoor! En het is ook niet zo dat ik nou nooit in een korte broek loop maar ik voel me gewoon meer op m’n gemak in een lange broek dus voor nu hou ik me daar nog heel even aan vast. Verder draag ik sowieso geen rokjes dus helaas valt er bij mij weinig te kijken haha

Kousen zouden idd wel een optie zijn @Julian12 maar ik doe meestal een korte broek aan omdat ik het warm heb dus dan schiet het niet zo op haha.

In de zomer gaat op de boot wel m’n zwemshort de hele dag aan maar dat is toch wat anders. Daar voel ik me redelijk veilig ook door de mensen en bijvoorbeeld op school heb ik dat toch minder dus daar zal ik ook minder snel korte broeken dragen.

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  je hebt helemaal gelijk hoor,  draag lekker wat je wilt ! Ik durf naar school bijv mn rok  niet aan dat is niet vertrouwd maar bij de scouts wel daar weten ze dat wel. ook dat ik al jaren max ¾ draag ;) tik van me haha.  En als ik dat niet fijn zou vinden deed ik dat ook niet, dus ik snap je wel. Lekker je eigen ding doen toch :) Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @J8j8  ik snap je helemaal want ik doe naar school bijv ook geen rokje aan wat ik thuis en bij de scouts wel durf , het ligt er gewoon aan wat je wilt en vertrouwt en daar heb je helemaal gelijk in ! :)  en ik voel mij het beste in max ¾ en kort of kilt/rok en  dat ik naar school die ¾ al doe vonden sommigen raar maarj adt is meer hun ding denk ik ;)  maar ik bedoelde inderdaad van doe wat je fijn vind en nooit iets dat je niet wilt. Er is nu een discussie ergens over school uniformen als dat  echt wat wordt ga ik een poll maken hier op het forum :)

Groetjes liefs Julian X

Ik ben het helemaal met je eens @Julian12 maar we gaan geloof ik een beetje off-topic :)

Wat ik me net wel bedacht door dit gesprek is dat plekken waar mensen zwemmen perfect zijn als je naar anderen wil kijken. Want daar loopt iedereen in zwembroek/bikini en met dat water glimt iedereens huid mooi vind ik.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja ik blijf bij het topic,  zwembad en strand kun je mooi mensen kijken ;) en als we zeilen en op de eilandjes of aan de waterkant dan is iedereen  inderdaad  best mooi om te zien daar kijk ik dan ook naar. Ik houd van kleurtjes en als mensen dan hun haren ook nat hebben kijk je wel extra want dat staat sportief :) ik ben nu al blij dat het weer lente wordt dat maakt je vrolijk en je ziet dan meer van elkaar dat is leuk :) zo kijk je naar anderen en dat mag ook :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Sanny ,

 

 leuk topic heb jij en dat zie ik nu pas….

 

…. zwembad en strand kun je mooi mensen kijken ;) …... Ik houd van kleurtjes en als mensen dan hun haren ook nat hebben kijk je wel extra

ja zeker, zelf houd ik ervan om naar 'natte jongens’ te kijken, als ze dus net uit de zee komen, haren nat en hun buikje/borst en alles 'glimmen’ in de zon 😊 en als ze weer bruin worden door de zon

Ik vind jongens sws altijd wel interessant om naar te kijken, het liefst zonder t-shirtje en in een kort broekje of zwembroek

Twee weken terug ofzo, toen het lekker zonnig was, heb ik me laten overhalen om in de zee te springen in m'n Speedo…ja, ik had een zonnesteek, denk ik

Achteraf best dom, want het water was echt koud, ja zo koud 👌 haha

Ik had best veel bekijks en het heeft me een leuk filmpje opgeleverd. Op het laatst stond ik wel een beetje te trillen, zo met mijn armen gebogen en handen in elkaar voor mijn borst (zie je het voor je)

Toen ben ik toch maar snel naar huis gelopen (200 meter ofzo op mijn blote voeten...lekker slim, maar ik wilde m'n schoenen niet vies maken) om even lekker warm te douchen.

Kan niet wachten totdat ik hele dagen weer op het strand kan rond hangen 😎 😋

 

Gr. MickeyMouse

Reageer