Geesten?

  • 17 January 2019
  • 26 reacties
  • 1535 Bekeken


Toon eerste bericht

26 reacties

Hey,

wat vreemd dat dit gebeurt.

Ik heb al eerder een topic over geesten gelezen en heb er zelf ook een beetje ervaring mee. Die andere topic is helaas verwijderd dus ik kan je daar niet naar doorverwijzen. Die persoon zei onder andere in die topic dat hij er al eerder een topic over gemaakt had over geesten. Hierin werd hem aangeraden om geurkaarsen te braden, dat had hij toen gedaan en de geesten verdwenen. Maar hij was het 1 keer vergeten en sinds dien kwamen ze terug en bliezen ze kaarsen uit dus dat hielp niet meer.

Thuis hebben toen wij hier net kwamen wonen ook last gehad van geesten, ik had er zelf geen last van maar mijn opa wel wanneer hij hier was. Mijn ouders hebben toen een geesten verdrijver gebeld, deze merkte op afstand dat ze er zaten en heeft ze toen verdreven. Zelf vond ik het een heel vaag verhaal, maar mijn opa heeft er sinds dien nooit meer last van gehad. Misschien kan je een keer met zo'n persoon praten en kan hij/zij je helpen.

Mij is wel eens verteld dat geesten mensen zijn die nog niet klaar zijn om naar het hiernamaals te gaan. Er is iets wat ze nog hier op aarde laat. Misschien was omdat je net verhuisd was daar iets gebeurt wat vorige bewoners of iets in die richting daar hield. Geesten of demonen zijn gekoppeld aan een vaste plek of persoon waardoor ze daar bij blijven. Misschien is dat bij jou het geval, ik weet het niet.

De ene persoon is gevoeliger voor geesten dan de andere, dus dat is de reden dat jij ze wel kan zien maar andere niet. Zelf ben ik er niet zo gevoelig voor en heb nog nooit een geest gezien. Heb je huisdieren? Dieren zoals bijvoorbeeld katten kunnen meer zien dan mensen, hierdoor zien zij geesten wel. Als je huisdieren hebt probeer dan eens op hun gedrag te letten. Als hij/zij opeens in het niks zitten te staren is er groot kans dat daar een geest is.

Je zei dat je wel eens op de camera beelden heb gekeken, zat daar ook geluid bij? Soms kun je geesten niet zien maar wel horen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!


Sterkte!

Reageer