bot breken

  • 11 April 2021
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

Heyy... 

Ik ben een 14 en ik vraag me echt al mijn hele leven af hoe het is om een bot te breken. Ik heb namelijk nog nooit iets gebroken. En ik wil zegmaar. Ook niks express breken want soms kun je bepaalde dingen dan niet meer doen. Maar ik ben gewoon benieuwd naar alle aandacht die je krijgt enzo. En hoe het voelt. Iemand die zijn verhaal kan delen.


6 reacties

Ik heb ooit een bot gebroken, maar toen was ik zo jong dat ik dat niet meer herinner. Volgens mij is het niet zo leuk. Je krijgt natuurlijk wel aandacht, maar je bent voor een paar maanden gehandicapt en je bot kan sneller opnieuw breken. 

Reputatie 3
Badge +2

Daar ga je sowieso spijt van krijgen… dat is net zoiets als dat ik vroeger graag een beugel wou, maar toen ik dr een had vond ik het echt verschrikkelijk😅 Iets breken is ook zeker geen pretje, dus beter breek je je hele leven niks.

Ik had mn pink gebroken. Ik had 1 dag gewoon aandacht van mn ouders en ja toen gewoon voorzicht zijn. En op school was t ff maar ja. De aandacht is het niet waard om t express te doen.

Heey,

Toen ik 14 was heb ik mijn enkel gebroken. Ik was gevallen met de fiets.

Ik moest toen geopereerd worden, daarna mocht ik een paar weken niet belasten en daarna langzaam aan weer belasten en lopen. Ze hebben er een schroef ingezet en de breuk moest daarmee helen. Daarom mocht ik het een paar weken niet belasten.

Omdat ik ook geopereerd werd was het wel extra speciaal en zeker aan het begin krijg je veel aandacht. Maar je moet continu aan iedereen het verhaal vertellen en daar ben je op een gegeven moment wel klaar mee.

Het doet in ieder geval wel pijn, heel veel pijn. Op sommige momenten heb ik er nu nog last van en dat zal altijd zo blijven.

Ik begrijp je idee dat je het graag een keer wilt meemaken, maar als je het hebt dan wilde je dat je niet zou hoeven meemaken.

Wat ik misschien het vervelendste vond is dat je afhankelijk bent van anderen. Ik kon en mocht niet zoveel. En na een paar weken rolstoel ben je die ook wel zat. Toen weer 'leren' lopen. Ik zou het je niet aanraden.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 4
Badge +3

Ik had dit ook ik heb zelfs me bot soort van expres gebroken maar het valt wel mee hoe leuk het is hoor, ik zou het niet doen

Reputatie 7
Badge +4

Hey

Waarschijnlijk heeft snapgirl het advies niet meer nodig. Maar dit is nog een advies voor iedereen die dit probleem ook heeft.

Lees deze topic het gaat over iemand die vroeger jaloers was op mensen die zielig waren en daarom aandacht kregen. De topicopener heeft nu minder last van jaloezie en geeft tips.

Veel succes

Reageer