Vraag

Wat vinden jullie van Andrew Tate?

  • 18 November 2022
  • 59 reacties
  • 794 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..


Dit topic is gesloten

59 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Beste allemaal,

 

De diskussie hierboven ontspoort nu een beetje. En jullie gaan ook off-topic. Dit topic gaat over Andrew Tate (ik heb onder een steen geleefd….) en niet over een depressie. Dat kan in een nieuw topic. En het gaat ook niet over je gelijk bewijzen maar over diskussiëren, waarin in principe ieders mening gerespecteerd dient te worden. Letten jullie hier op?

Succes!!

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Dit is niet off topic, andrew tate maakte een uitspraak over depressie en daar hebben zij het over over wat voor soort uitspraken hij heeft gedaan. Dit is letterlijk niet off topic, sorry dat ik dit zeg.

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @Mimo en @Imhot ,

 

Ter verduidelijking: Over Andrew Tate mogen jullie zeggen wat jullie willen. Maar we vonden de diskussie over depressie tussen de gebruikers op het randje van respectloos. En het werd toch echt een diskussie over wat depressie is en niet meer over wat Andrew Tate zegt en vindt.

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +3

Ik vind andrew tate best wel slecht soms maar hij kan ook zeker wel gelijk hebben, over dat breathe air ding, maar dat hij zelf dan sigaren rookt en tegen kids van deze tijd zegt dat je niet moet vapen vind ik ook weer soort van hypocriet. Hij weet in iedergeval wel zelf hoe slecht dat soort dingen voor je zijn maar kinderen of pubers die nu aan het vapen zijn weten niet eens waar ze aan begonnen zijn, echt triest deze generatie.

Reputatie 3
Badge +3

En hij kan ook wel seksistisch overkomen ja, ik denk dat hij een beetje een giller is. Hij zei ook dat je je glutenintolerantie kan genezen als je gluten blijft eten, dat slaat ook helemaal nergens op die gast denkt dat je iemand zijn zogenaamde glutenintolerantie eruit kan rammen.

Reputatie 7
Badge +17

Tuurlijk zegt hij vast wel eens iets dat klopt maar dat weegt niet op tegen alle onzin die hij uitkraamt. Maar ja hij heeft veel geld op de bank en dikke auto’s en daar zijn veel, vaak onzekere, jongens erg van onder de indruk.

Badge

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Badge

Tuurlijk zegt hij vast wel eens iets dat klopt maar dat weegt niet op tegen alle onzin die hij uitkraamt. Maar ja hij heeft veel geld op de bank en dikke auto’s en daar zijn veel, vaak onzekere, jongens erg van onder de indruk.

Denk dat jij eerder onzeker bent als je zo'n andrew tate hater bent.

Reputatie 7
Badge +14

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Ho ho je bent nog een stukje in je quote vergeten: he continued: “By extension, if I have responsibility over her, then I must have a degree of authority.”

Zo vrouwvriendelijk. 

absoluut! Een man heeft de verantwoordelijkheid over zijn vrouw(en evt gezin). Als een vrouw zegt dat ze in de nacht naar buiten wil met het risico dat ze aangevallen kan worden, is het de taak van de man om te zeggen dat ze niet mag gaan. De enige reden daarvoor is dat de man om zijn vrouw geeft. Als de man niet gaf om zijn vrouw, had hij gezegd dat ze mag gaan.  Maar dan heb je totaal geen verantwoordelijkheid voor je vrouw. Om verantwoordelijkheid te hebben, heb je tot een bepaalde graad autoriteit nodig.

 

Wie zegt dat alleen de man de verantwoordelijkheid heeft van het gezin. Eveneens de vrouw kan ook gewoon werken en de man kan ook op de kinderen passen. Het is de taak van de man niet om te zeggen of de vrouw wel of niet naar buiten mag gaan. Dat kan ze zelf beslissen. Ook andersom, als de vrouw zegt dat de man ‘s nachts niet naar buiten kan gaan omdat hij anders aangevallen wordt. Dat kan hij zelf bepalen.  Wat een onzin. Ik respecteer je opinie, maar dit gaat iets te ver voor mijn mening. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Pardon? Dat wij niet sporen? Hoe durf je dat te zeggen. Ik ben van mening dat wat hij zegt over vrouwen niet klopt. Het klinkt een beetje alsof hij vindt dat vrouwen minderwaardig is en dat de man superieur is. Wat echt totale onzin is. Voor mij heeft iedereen gelijke waarden en rechten. Als hij kwetsende dingen over mannen zou zeggen dan vond ik dat ook niet kunnen. Oh en wat heeft het feit dat jij vindt dat wij blijkbaar allemaal links zijn en ‘voor LGBTQ’ zijn met de discussie over Andrew Tate te maken? LGBTQIA+ is eigenlijk het zelfde. Mensen die een andere seksualiteit hebben worden in veel landen (in Nederland door mensen zoals jij) als minderwaardig gezien. De mensen die ‘voor LHBTQ’ zijn strijden, ook voor hen, voor gelijke rechten. Of ze nou man, vrouw zijn of een andere seksualiteit hebben. Sorry, nu ga ik iets van het topic onderwerp af. Wat ben jij respectloos zeg. Mensen zomaar ergens voor uitmaken terwijl je ze helemaal niet kent. Ik respecteer je mening dat jij Andrew tate goed vind en ik vind dat helemaal geen probleem, maar zeg dan geen dingen over ons. 
 

xx Eenmeisje004 

Badge

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Pardon? Dat wij niet sporen? Hoe durf je dat te zeggen. Ik ben van mening dat wat hij zegt over vrouwen niet klopt. Het klinkt een beetje alsof hij vindt dat vrouwen minderwaardig is en dat de man superieur is. Wat echt totale onzin is. Voor mij heeft iedereen gelijke waarden en rechten. Als hij kwetsende dingen over mannen zou zeggen dan vond ik dat ook niet kunnen. Oh en wat heeft het feit dat jij vindt dat wij blijkbaar allemaal links zijn en ‘voor LGBTQ’ zijn met de discussie over Andrew Tate te maken? LGBTQIA+ is eigenlijk het zelfde. Mensen die een andere seksualiteit hebben worden in veel landen (in Nederland door mensen zoals jij) als minderwaardig gezien. De mensen die ‘voor LHBTQ’ zijn strijden, ook voor hen, voor gelijke rechten. Of ze nou man, vrouw zijn of een andere seksualiteit hebben. Sorry, nu ga ik iets van het topic onderwerp af. Wat ben jij respectloos zeg. Mensen zomaar ergens voor uitmaken terwijl je ze helemaal niet kent. Ik respecteer je mening dat jij Andrew tate goed vind en ik vind dat helemaal geen probleem, maar zeg dan geen dingen over ons. 
 

xx Eenmeisje004 

Geef dan maar eens voorbeelden wrm hij vrouwen zou haten, en nee, ik ben niet tegen trans of gay MAAR er zijn van die woke tiktokkers die zeggen dat er niet zoiets bestaat als mannen en vrouwen en er gaan letterlijk sommige kinderen naar school die zich identificeren als katten of honden. DAT IS NIET NORMAAL en dat er nog veel meer genders zijn dan trans laat ook al zien dat deze wereld ziek is geworden, tegenwoordig wordt het normaal om je als een dier te identificeren NOU dan is andrew tate niet heel slecht hoor. En geef wat voorbeelden die andrew tate zei waarvan jij dacht ZO HIJ ZEI DAT EN DAT en drm haat hij vrouwen, geef maar wat voorbeelden.

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Pardon? Dat wij niet sporen? Hoe durf je dat te zeggen. Ik ben van mening dat wat hij zegt over vrouwen niet klopt. Het klinkt een beetje alsof hij vindt dat vrouwen minderwaardig is en dat de man superieur is. Wat echt totale onzin is. Voor mij heeft iedereen gelijke waarden en rechten. Als hij kwetsende dingen over mannen zou zeggen dan vond ik dat ook niet kunnen. Oh en wat heeft het feit dat jij vindt dat wij blijkbaar allemaal links zijn en ‘voor LGBTQ’ zijn met de discussie over Andrew Tate te maken? LGBTQIA+ is eigenlijk het zelfde. Mensen die een andere seksualiteit hebben worden in veel landen (in Nederland door mensen zoals jij) als minderwaardig gezien. De mensen die ‘voor LHBTQ’ zijn strijden, ook voor hen, voor gelijke rechten. Of ze nou man, vrouw zijn of een andere seksualiteit hebben. Sorry, nu ga ik iets van het topic onderwerp af. Wat ben jij respectloos zeg. Mensen zomaar ergens voor uitmaken terwijl je ze helemaal niet kent. Ik respecteer je mening dat jij Andrew tate goed vind en ik vind dat helemaal geen probleem, maar zeg dan geen dingen over ons. 
 

xx Eenmeisje004 

Geef dan maar eens voorbeelden wrm hij vrouwen zou haten, en nee, ik ben niet tegen trans of gay MAAR er zijn van die woke tiktokkers die zeggen dat er niet zoiets bestaat als mannen en vrouwen en er gaan letterlijk sommige kinderen naar school die zich identificeren als katten of honden. DAT IS NIET NORMAAL en dat er nog veel meer genders zijn dan trans laat ook al zien dat deze wereld ziek is geworden, tegenwoordig wordt het normaal om je als een dier te identificeren NOU dan is andrew tate niet heel slecht hoor. En geef een voorbeelden die andrew tate zei waarvan jij dacht ZO HIJ ZEI DAT EN DAT en drm haat hij vrouwen, geef maar wat voorbeelden.

Zijn er serieus mensen die zich identificeren als katten lmao?

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Kawai tenshilol, nee hoor, dat is zo’n onzinverhaal wat door anti-lgbtq wordt verspreidt.

 

Wel jammer dat Andrew Tate fans nooit kunnen uitleggen waarom wat hij zegt allemaal zo logisch is.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou niet zeggen dat hij vrouwen haat maar hij ziet vrouwen wel duidelijk als ondergeschikt aan de man.  Een uitspraak als “I think the women belong to the man” vind ik nou niet echt vrouwvriendelijk.

Zijn hele “breathe air” gedoe is ook hilarisch. Zelf rookt meneer constant dikke sigaren, ook niet echt gezond.😂

Maar ja, ik snap wel waarom veel jongens/mannen hem geweldig vinden. Hij heeft veel geld, dure huizen, dikke auto’s, altijd dames om zich heen. Ik ben naar gewoon niet zo van onder de indruk.

Badge

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Pardon? Dat wij niet sporen? Hoe durf je dat te zeggen. Ik ben van mening dat wat hij zegt over vrouwen niet klopt. Het klinkt een beetje alsof hij vindt dat vrouwen minderwaardig is en dat de man superieur is. Wat echt totale onzin is. Voor mij heeft iedereen gelijke waarden en rechten. Als hij kwetsende dingen over mannen zou zeggen dan vond ik dat ook niet kunnen. Oh en wat heeft het feit dat jij vindt dat wij blijkbaar allemaal links zijn en ‘voor LGBTQ’ zijn met de discussie over Andrew Tate te maken? LGBTQIA+ is eigenlijk het zelfde. Mensen die een andere seksualiteit hebben worden in veel landen (in Nederland door mensen zoals jij) als minderwaardig gezien. De mensen die ‘voor LHBTQ’ zijn strijden, ook voor hen, voor gelijke rechten. Of ze nou man, vrouw zijn of een andere seksualiteit hebben. Sorry, nu ga ik iets van het topic onderwerp af. Wat ben jij respectloos zeg. Mensen zomaar ergens voor uitmaken terwijl je ze helemaal niet kent. Ik respecteer je mening dat jij Andrew tate goed vind en ik vind dat helemaal geen probleem, maar zeg dan geen dingen over ons. 
 

xx Eenmeisje004 

Geef dan maar eens voorbeelden wrm hij vrouwen zou haten, en nee, ik ben niet tegen trans of gay MAAR er zijn van die woke tiktokkers die zeggen dat er niet zoiets bestaat als mannen en vrouwen en er gaan letterlijk sommige kinderen naar school die zich identificeren als katten of honden. DAT IS NIET NORMAAL en dat er nog veel meer genders zijn dan trans laat ook al zien dat deze wereld ziek is geworden, tegenwoordig wordt het normaal om je als een dier te identificeren NOU dan is andrew tate niet heel slecht hoor. En geef een voorbeelden die andrew tate zei waarvan jij dacht ZO HIJ ZEI DAT EN DAT en drm haat hij vrouwen, geef maar wat voorbeelden.

Zijn er serieus mensen die zich identificeren als katten lmao?

 

 

Ja zoek maar eens op youtube in het engels identify as a cat en je krijgt resultaten

Badge

@Kawai tenshilol, nee hoor, dat is zo’n onzinverhaal wat door anti-lgbtq wordt verspreidt.

 

Wel jammer dat Andrew Tate fans nooit kunnen uitleggen waarom wat hij zegt allemaal zo logisch is.

Wel jammer dat andrew tate haters nooit kunnen vertellen wrm jullie vinden dat hij vrouwen haat.😉

Reputatie 7
Badge +17

@RandomNPCik haat hem niet hoor. Ik ben het gewoon met bijna alles wat hij zegt oneens. En ik geloof ook niet dat hij vrouwen ‘haat’ Waarom ik veel van wat hij zegt onzin vind heb ik al in andere reacties hier proberen uit te leggen dus dat ga ik niet herhalen.

Badge

Ja, die gast spoort niet. die ziet vrouwen echt als minderwaardig en bezit of zo. Hij heeft ook wel eens gezegd dat hij alleen vrienden wil waar hij financieel beter van wordt.

Nou als je zegt dat iemand niet spoort, en ook denkt dat hij vrouwen ziet als minderwaardig, wat haat zou zijn TJA! Dan weet ik het niet hoor.😂

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben serieus benieuwd waarom jij denk dat zijn uitspraken vrouwvriendelijk zijn.

Reputatie 4
Badge +1

@Kawai tenshilol, nee hoor, dat is zo’n onzinverhaal wat door anti-lgbtq wordt verspreidt.

 

Wel jammer dat Andrew Tate fans nooit kunnen uitleggen waarom wat hij zegt allemaal zo logisch is.

Wel jammer dat andrew tate haters nooit kunnen vertellen wrm jullie vinden dat hij vrouwen haat.😉

RandomNPC Gast stop gwn maar, het enige wat je lult is pure KAK!!!

Reputatie 7
Badge +14

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Ik denk dat jullie allemaal niet sporen, als je nou kijkt naar de dingen die hij zei over vrouwen en relaties ZONDER TELKENS NAAR zijn scheldwoorden luistert dan klinkt het allemaal best wel logisch, linkse mensen zoals jullie die helemaal voor de LGBTQ zijn zijn nog veel erger dan heel andrew tate.

 

Pardon? Dat wij niet sporen? Hoe durf je dat te zeggen. Ik ben van mening dat wat hij zegt over vrouwen niet klopt. Het klinkt een beetje alsof hij vindt dat vrouwen minderwaardig is en dat de man superieur is. Wat echt totale onzin is. Voor mij heeft iedereen gelijke waarden en rechten. Als hij kwetsende dingen over mannen zou zeggen dan vond ik dat ook niet kunnen. Oh en wat heeft het feit dat jij vindt dat wij blijkbaar allemaal links zijn en ‘voor LGBTQ’ zijn met de discussie over Andrew Tate te maken? LGBTQIA+ is eigenlijk het zelfde. Mensen die een andere seksualiteit hebben worden in veel landen (in Nederland door mensen zoals jij) als minderwaardig gezien. De mensen die ‘voor LHBTQ’ zijn strijden, ook voor hen, voor gelijke rechten. Of ze nou man, vrouw zijn of een andere seksualiteit hebben. Sorry, nu ga ik iets van het topic onderwerp af. Wat ben jij respectloos zeg. Mensen zomaar ergens voor uitmaken terwijl je ze helemaal niet kent. Ik respecteer je mening dat jij Andrew tate goed vind en ik vind dat helemaal geen probleem, maar zeg dan geen dingen over ons. 
 

xx Eenmeisje004 

Geef dan maar eens voorbeelden wrm hij vrouwen zou haten, en nee, ik ben niet tegen trans of gay MAAR er zijn van die woke tiktokkers die zeggen dat er niet zoiets bestaat als mannen en vrouwen en er gaan letterlijk sommige kinderen naar school die zich identificeren als katten of honden. DAT IS NIET NORMAAL en dat er nog veel meer genders zijn dan trans laat ook al zien dat deze wereld ziek is geworden, tegenwoordig wordt het normaal om je als een dier te identificeren NOU dan is andrew tate niet heel slecht hoor. En geef wat voorbeelden die andrew tate zei waarvan jij dacht ZO HIJ ZEI DAT EN DAT en drm haat hij vrouwen, geef maar wat voorbeelden.

Als je de reacties van dit topic leest vind je genoeg voorbeelden. Niet zo agressief reageren. Het is niet normaal om je als dieren te identificeren en daar gaat het voor de tweede keer niet over. Dat is ook uitgelegd in de reacties. Ik ga geen moeite voor jou doen om argumenten te geven, als je ze toch weer afzeikt. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het een medelijdenwekkende, ongefundeerde kinderlijke provocator die het duidelijk niet om argumenten maar om de strijd zelf gaat. Een oververwende zelfingenomen blaaskaak die niet gehinderd door enige intelligentie en feiten zijn laatste stukje zelfwaardering haalt uit aandachts-zuigerij en door bewust onware nooit al te pientere groep 3 niveau statements op het internet te slingeren. 

Verder niet te veel aandacht aan besteden, er zijn miljoenen kinderen van nog geen 9 met veel interessantere meningen en betere onderbouwingen dan deze meneer.

Reputatie 7
Badge +17

Goed verwoord @Julian12  Onderbouwing vind je bij hem en z’n fans eigenlijk nooit. Dat zag je hier vandaag ook wel weer. Ik vraag me wel eens af of Tate zelf ook in al die onzin gelooft.

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 het lijkt me onwaarschijnlijk dat Andrew Tate zichzelf gelooft. Ik denk dat hij het alleen voor het geld doet, maar ik kan het ook fout hebben.

@Julian12 goed verwoord. 

xx Eenmeisje004 

Mag ik iedereen met een redelijk verstand en respect voor anderen en anders -zijn oproepen om die Tate en zijn 2 volgers hier niet langer een seconde aandacht te geven? En dus gewoon niet meer verder te reageren? Het 1ige dat we daarmee bereiken is dat de beide "heren" die meneertje T zo verdedigen en hun verschrikkelijke bekrompenheid willen tonen, net als T zelf, precies geven wat hij zelf ook wil: aandacht en reacties op zijn ziekelijke provocaties.  Dus bij deze mijn oproep: laten we stoppen met het hun naar de zin maken en dus gewoon niet meer reageren. Bovendien wordt dit een off topic discussie en ik hoop dat de KT dit topic sluit.  Join in en laten we hier kappen! 

Badge

@Kawai tenshilol, nee hoor, dat is zo’n onzinverhaal wat door anti-lgbtq wordt verspreidt.

 

Wel jammer dat Andrew Tate fans nooit kunnen uitleggen waarom wat hij zegt allemaal zo logisch is.

Wel jammer dat andrew tate haters nooit kunnen vertellen wrm jullie vinden dat hij vrouwen haat.😉

RandomNPC Gast stop gwn maar, het enige wat je lult is pure KAK!!!

Jij bent pure stront.