Vraag

Wat vinden jullie van Andrew Tate?

  • 18 November 2022
  • 59 reacties
  • 794 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..


Dit topic is gesloten

59 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ja, die gast spoort niet. die ziet vrouwen echt als minderwaardig en bezit of zo. Hij heeft ook wel eens gezegd dat hij alleen vrienden wil waar hij financieel beter van wordt.

Ik ben het eens met Tim. Hij spoort niet, meer kan ik er niet over zeggen behalve dan dat ik nog eerder verliefd word op een aardappel dan op zo iemand. 

Reputatie 7
Badge +7

Eerlijk gezegd erger ik me er niet zo aan, puur omdat ik er geen aandacht aan schenk.

Die gast lijkt me echt zo’n seksistische troll die elke keer met een nieuwe shit mening komt alleen maar met het doel om mensen te triggeren. Eropin gaan is dus alleen maar wat hij wil.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe mensen daar nog steeds zo zwaar voor vallen en hun tijd spenderen het over hem te hebben, als je daar tijd voor hebt, kan je die tijd beter voor iets nuttigs en/of leuks gebruiken.

Hij spoort niet helemaal en hij is nogal seksistisch tegenover vrouwen maar ik ben het wel eens met zijn breath air! Ding

Reputatie 4
Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd)

Helemaal mee eens! Hij is ook een grote seksist, het enige waar ik idd ook met hem eens was is dat breathe air uitspraak en dat vapen heel dom is om ermee te beginnen want anders word je er aan verslaafd en je longen worden er niet beter van zei die, ondanks dat hij zelf sigaren rookt. Dus dat is wel dan 1 ding wat andrew tate goed zei!

Reputatie 2
Badge +3

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Reputatie 7
Badge +17

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Ik neem niks wat die idioot zegt serieus.

En die hele Hustlers university is een dikke scam. Die gast is rijk geworden met kickboxen, niet online.

“Depression is not real. Feeling depressed is real. So, you can feel depressed, but you feel depressed and that is a natural, biological, evolutionary trigger for you to change something in your life.

That’s your own mind telling you ‘you’re unhappy about X’. If I went to jail today, I’d be depressed because I’m in jail. I haven’t caught depression, I don’t have a disease, I’m just upset with my situation.” 

 

““I think the women belong to the man.” Ja, echt vrouwvriendelijk

“I go out and f*ck and I come back to her and I don’t care about her and I only love my girl. That’s not cheating, that’s exercise.”

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Ho ho je bent nog een stukje in je quote vergeten: he continued: “By extension, if I have responsibility over her, then I must have a degree of authority.”

Zo vrouwvriendelijk. 

Reputatie 2
Badge +3

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Ik neem niks wat die idioot zegt serieus.

En die hele Hustlers university is een dikke scam. Die gast is rijk geworden met kickboxen, niet online.

Ik zit zelf niet in Hustlers University, dus ik kan zelf niet oordelen daarover. Ik denk niet dat het een scam is, maar het wordt wel mooier gemaakt dan dat het is. 

 

“Depression is not real. Feeling depressed is real. So, you can feel depressed, but you feel depressed and that is a natural, biological, evolutionary trigger for you to change something in your life.

That’s your own mind telling you ‘you’re unhappy about X’. If I went to jail today, I’d be depressed because I’m in jail. I haven’t caught depression, I don’t have a disease, I’m just upset with my situation.” 

 

Wat hij hier zegt is zo logisch. Depressie is geen ziekte, het is een gemoedstoestand dus hoef je er geen drogerende pilletjes voor in te nemen om jezelf blij te laten voelen. De enige manier om van depressie te genezen is je zelfvertrouwen opbouwen. De meeste mensen in depressie hebben een lage self esteem. Nog voor dat hij gecanceld werd had hij op YouTube een video geüpload over hoe je je zelfvertrouwen kon boosten en zo uit je depressie kon komen. Het is dus allemaal een mindset en dus geen ziekte die pilletjes vereisen. 

 

 

““I think the women belong to the man.” Ja, echt vrouwvriendelijk

Omdat de man alle zware taken heeft, dus zorgen dat het geld op de bank komt, dat er brood op de plank komt en dat de kinderen een goed leven kunnen leiden. Het kan dan niet zo zijn dat de vrouw zomaar over straat kan huppelen en dan niet om haar gezin denkt. De man is verantwoordelijk voor zijn gezin en dus ook voor zijn vrouw.

 

“I go out and f*ck and I come back to her and I don’t care about her and I only love my girl. That’s not cheating, that’s exercise.”

 

Ik begreep deze quote zelf ook niet helemaal. Als een vrouw dat niet kan doen, dan kan een man dat ook niet doen. Dus ik het niet eens met hem op dit punt.

Reputatie 7
Badge +17

Wat hij hier zegt is zo logisch. Depressie is geen ziekte, het is een gemoedstoestand dus hoef je er geen drogerende pilletjes voor in te nemen om jezelf blij te laten voelen. De enige manier om van depressie te genezen is je zelfvertrouwen opbouwen. De meeste mensen in depressie hebben een lage self esteem. Nog voor dat hij gecanceld werd had hij op YouTube een video geüpload over hoe je je zelfvertrouwen kon boosten en zo uit je depressie kon komen. Het is dus allemaal een mindset en dus geen ziekte die pilletjes vereisen. 

 

Dan heb jij dus echt geen idee wat depressie is.

Reputatie 2
Badge +3

Andrew Tate is de Top G! Hij leert je hoe je geld gemakkelijk online geld kan maken zodat je rijk kan worden. hij lijdt een luxe leventje waar ik ook van droom (vooral zijn auto collectie). Zijn uitspraken over vrouwen zijn simpelweg uit context gehaald en daarom kan je gemanipuleerd worden om dingen te geloven die niet waar zijn.

quote van Andrew Tate:

“Women are the most precious things on the planet, they create life. They should be protected, they should be provided for. I believe that women are beautiful creatures” 

 

Ik verwacht dat we allemaal Engels kunnen en daarom weten wat dit betekent. Dit zijn dus geen seksistische uitspraken, maar lovende woorden naar de vrouw toe! 

Ik vind wel dat je niet al zijn uitspraken serieus moet nemen. 

Het is ook zo dat Andrew en ik niet zo veel verschillen qua meningen.  Hij leert ons hoe je een man moet zijn en hoe je voor je zelf moet zorgen. Ook leert hij hoe je meer zelfvertrouwen krijgt. Door zijn speech ben ik begonnen met elke dag push-ups doen. Ik voel me een stuk beter door alleen maar de simpelste workout te doen. 

 

voor als je het echt niet snapt, kijk dan het debat die hij heeft gevoerd met Piers Morgan (staat op youtube) 

 

en natuurlijk elke podcast waar hij bij is. bekijk m helemaal met een open mind en je gaat zien hoeveel logica in zijn hoofd zit.

 

#FreeTopG

Ho ho je bent nog een stukje in je quote vergeten: he continued: “By extension, if I have responsibility over her, then I must have a degree of authority.”

Zo vrouwvriendelijk. 

absoluut! Een man heeft de verantwoordelijkheid over zijn vrouw(en evt gezin). Als een vrouw zegt dat ze in de nacht naar buiten wil met het risico dat ze aangevallen kan worden, is het de taak van de man om te zeggen dat ze niet mag gaan. De enige reden daarvoor is dat de man om zijn vrouw geeft. Als de man niet gaf om zijn vrouw, had hij gezegd dat ze mag gaan.  Maar dan heb je totaal geen verantwoordelijkheid voor je vrouw. Om verantwoordelijkheid te hebben, heb je tot een bepaalde graad autoriteit nodig.

 

Reputatie 7
Badge +17

absoluut! Een man heeft de verantwoordelijkheid over zijn vrouw(en evt gezin). Als een vrouw zegt dat ze in de nacht naar buiten wil met het risico dat ze aangevallen kan worden, is het de taak van de man om te zeggen dat ze niet mag gaan. De enige reden daarvoor is dat de man om zijn vrouw geeft. Als de man niet gaf om zijn vrouw, had hij gezegd dat ze mag gaan.  Maar dan heb je totaal geen verantwoordelijkheid voor je vrouw. Om verantwoordelijkheid te hebben, heb je tot een bepaalde graad autoriteit nodig.

 

Jij ziet een vrouw dus als bezit van de man. Hoop dat jij nooit een vrouw/vriendin krijgt.

Maar goed, ik heb al een waarschuwing wegens niet vriendelijk zijn dus ik zeg maar niets meer.

Reputatie 2
Badge +3

Dan heb jij dus echt geen idee wat depressie is.

Depressie is als je je de hele tijd down voelt en nergens zin in hebt. Als je de hele dag op je kamer zit en geen gezonde dingen eet. Depressie is iets wat in je hoofd zit. Het is niet echt. Als je depressief bent, ben je verdwaald in je eigen gedachtes waar je niet zomaar van af kan komen, maar je kan er juist wel van af komen. Als je tegen jezelf zegt: “Ik ben niet depressief” krijg je meteen al een boost in je zelfvertrouwen. Als je naar buiten gaat krijg je lekkere frisse lucht waardoor je hersenen weer helder na kunnen denken. DE hele dag op je kamer zitten, dat maakt je depressief. Een stukje lopen buiten is heel gezond, niks doen is ongezond. 

Reputatie 2
Badge +3

Jij ziet een vrouw dus als bezit van de man. Hoop dat jij nooit een vrouw/vriendin krijgt.

Maar goed, ik heb al een waarschuwing wegens niet vriendelijk zijn dus ik zeg maar niets meer.

 

Ik heb nooit gezegd dat ze mijn bezit is. Ik zeg alleen dat de man verantwoordelijk is voor de vrouw en daarom bepaalde beslissingen mag nemen die de vrouw anders had genomen waardoor ze in gevaar kan komen. Dan geef je om je vrouw, dan ben je niet bezittelijk. 

En niet gaan haten omdat ik een discussie hier ga voeren. Ik probeer hier mijn mening te verkondigen en dat kan niet met persoonlijke aanvallen.

Ik hoop dat jij je leven verbetert en je kamer meer uitkomt om gezonder te worden. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan heb jij dus echt geen idee wat depressie is.

Depressie is als je je de hele tijd down voelt en nergens zin in hebt. Als je de hele dag op je kamer zit en geen gezonde dingen eet. Depressie is iets wat in je hoofd zit. Het is niet echt. Als je depressief bent, ben je verdwaald in je eigen gedachtes waar je niet zomaar van af kan komen, maar je kan er juist wel van af komen. Als je tegen jezelf zegt: “Ik ben niet depressief” krijg je meteen al een boost in je zelfvertrouwen. Als je naar buiten gaat krijg je lekkere frisse lucht waardoor je hersenen weer helder na kunnen denken. DE hele dag op je kamer zitten, dat maakt je depressief. Een stukje lopen buiten is heel gezond, niks doen is ongezond. 

Zeg ik. Jij hebt geen flauw idee wat een depressie is. Ik raad je aan je daar wat meer in te verdiepen en niet alleen maar na te praten wat je grote held zegt. Zoek eens op ‘klinische depressie’ of ‘bipolaire stoornis’. Maar goed, ik laat het hier verder bij.

Reputatie 2
Badge +3

Dan heb jij dus echt geen idee wat depressie is.

Depressie is als je je de hele tijd down voelt en nergens zin in hebt. Als je de hele dag op je kamer zit en geen gezonde dingen eet. Depressie is iets wat in je hoofd zit. Het is niet echt. Als je depressief bent, ben je verdwaald in je eigen gedachtes waar je niet zomaar van af kan komen, maar je kan er juist wel van af komen. Als je tegen jezelf zegt: “Ik ben niet depressief” krijg je meteen al een boost in je zelfvertrouwen. Als je naar buiten gaat krijg je lekkere frisse lucht waardoor je hersenen weer helder na kunnen denken. DE hele dag op je kamer zitten, dat maakt je depressief. Een stukje lopen buiten is heel gezond, niks doen is ongezond. 

Zeg ik. Jij hebt geen flauw idee wat een depressie is. Ik raad je aan je daar wat meer in te verdiepen en niet alleen maar na te praten wat je grote held zegt. Ik laat het hier verder bij.

Ten eerste: Hij is niet mijn “grote held”. Ik ben het alleen op heel veel punten met hem eens. Hij support, net als ik, de traditionele waarden waar de man en de vrouw zich aan horen te houden. 

Ten tweede: Ik verkondig mijn standpunt en mijn uitleg daarbij. Het feit dat Andrew Tate en ik hetzelfde zeggen betekent niet dat ik hem napraat. 

 

Ik weet niet of jij depressief bent of niet, maar aan jouw antwoorden te zien kan ik mij wel wat voorstellen. Ik heb mij zeker verdiept in depressie en de "medicijnen” ervoor en kwam tot de conclusie dat  het dikke onzin is. Ik hoop dat jij je verdiept in gezond worden, want alleen dan kom je van depressie af.

Reputatie 2
Badge +3

Dan heb jij dus echt geen idee wat depressie is.

Depressie is als je je de hele tijd down voelt en nergens zin in hebt. Als je de hele dag op je kamer zit en geen gezonde dingen eet. Depressie is iets wat in je hoofd zit. Het is niet echt. Als je depressief bent, ben je verdwaald in je eigen gedachtes waar je niet zomaar van af kan komen, maar je kan er juist wel van af komen. Als je tegen jezelf zegt: “Ik ben niet depressief” krijg je meteen al een boost in je zelfvertrouwen. Als je naar buiten gaat krijg je lekkere frisse lucht waardoor je hersenen weer helder na kunnen denken. DE hele dag op je kamer zitten, dat maakt je depressief. Een stukje lopen buiten is heel gezond, niks doen is ongezond. 

Zeg ik. Jij hebt geen flauw idee wat een depressie is. Ik raad je aan je daar wat meer in te verdiepen en niet alleen maar na te praten wat je grote held zegt. Zoek eens op ‘klinische depressie’ of ‘bipolaire stoornis’. Maar goed, ik laat het hier verder bij.

ik zie dat je jouw comment had gewijzigd dus ik heb het opgezocht. En geloof het of niet: bij de Behandeling staat dat regelmatig bewegen en een gezond dieet helpt en het is bewezen. (Ik weet niet precies waar je wil dat ik ga kijken maar ik heb het gevonden op Wikipedia)  

Sorry hoor maar wie heeft de man het recht om te zeggen dat iets niet mag.  Ik weet dat er meisjes zijn die dat soort toxic gedrag schattig vinden, maar ik ben daar iig niet een van. 

Tenzij je afgestudeerd neuro psychiater bent die zelf onderzoek heeft gedaan onder een representatieve groep mensen zou ik nooit zulke onwaarheden over een toch heuse hersenstofwisselings ziekte die depressiviteit ook is  durven zeggen als hij doet en iemand hier ook.  En voor de rest is deze "man" geen verdere letter waard. 

Sjammetje 

Reputatie 4
Badge +4

(ANDREW TATE)

Die kennen jullie vast wel van het internet!

Voor de mensen die hem niet kennen, nou ik weet niet hoor maar dan heb je wel een paar maanden onder een grote steen geleefd. Voor de mensen die hem wel kennen heb ik een vraag, wat vinden jullie van hem en vind je de dingen die hij over vrouwen zei slecht of juist goed? Ben benieuwd..

Hij spoort niet

Reputatie 2
Badge +3

En natuurlijk negeert iedereen weer de laatste comment die ik heb geplaatst waarin ik laat zien dat gezond doen en bewegen goed voor je is als behandeling tegen depressie. Ik had eigenlijk ook niks anders verwacht, maar het is goed om te weten dat mijn punt hier bewezen is.  Dit soort volk kan toch niet tegen de waarheid want “je kan iemands gevoelens kwetsen”.

Reputatie 7
Badge +17

Toch nog even een reactie van mij. Ik heb inderdaad ervaring met depressie. Bij mij uit zich dat in 2 of 3 ‘depressieve aanvallen’ per jaar. Die duren meestal 1 of 2 dagen. Het enige wat ik dan kan doen is een beetje op bed liggen en naar het plafond staren. Dan zou jij natuurlijk zeggen, kom gewoon van je bed af en ga een boswandeling maken. Geloof me als ik je zeg dat dat echt niet mogelijk is. Het is niet uit te leggen hoe zoiets voelt als je het nog nooit hebt meegemaakt. Het gaat veel verder dan ‘je somber voelen’.  Buiten die aanvallen om heb er eigenlijk helemaal geen last van. Ik ga 2 keer per week naar voetbal en ga 3 tot 4 keer per week hardlopen. Daar ligt het dus niet aan. En ja, gezond doen en bewegen is altijd heel erg goed voor je en kan zeker helpen bij de behandeling van depressie. Niemand beweert hier dat dat niet zo is.  De medicijnen die ik gebruik zullen het inderdaad niet genezen. Het is namelijk niet te genezen. Was het maar zo simpel. Ik zal hier waarschijnlijk de rest van m’n leven last van houden.

Wil je depressie een beetje begrijpen dan moet je stoppen met het zien als een zwakte waar je zelf verantwoordelijk voor bent en die je zelf weer op kunt lossen. Zo zit het nu eenmaal niet.

Mijn bedoeling is niet om jou van je ongelijk te overtuigen. Dat gaat me toch niet lukken. Volgens mij heb jij heel sterke overtuigingen en hou je je daar ook heel erg aan vast. Dat is prima. Het zou wel mooi zijn als je, zoals je zelf al eerder zei, een beetje een open mind zou kunnen hebben. En zeg verder wat je wilt hoor. Mijn gevoelens kwets je er niet mee. 😉

Reputatie 6
Badge +4

Beste allemaal,

 

De diskussie hierboven ontspoort nu een beetje. En jullie gaan ook off-topic. Dit topic gaat over Andrew Tate (ik heb onder een steen geleefd….) en niet over een depressie. Dat kan in een nieuw topic. En het gaat ook niet over je gelijk bewijzen maar over diskussiëren, waarin in principe ieders mening gerespecteerd dient te worden. Letten jullie hier op?

Succes!!

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Ik vind Andrew Tate 2-zijdig. Hij heeft op zich wel goede standpunten m.b.t je mindset improven, maar zijn slappe vrouwonvriendelijke geklets vind ik matig tot triest. 

Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.

Defenitie in het woordenboek.  Volgens mij is dat wat er gebeurt kindertelefoon. En Andrew Tate zegt dingen over vrouwen en depressie wat ontzettend respectloos is.  Mag dat hier niet benoemd worden dan?