Vraag

Liedjes, tips?


Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Hebben jullie nog leuke liedjes? Want ik luister namelijk steeds elke dag naar hetzelfde liedje opnieuw en opnieuw. 


106 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 Metallica is ook gaaf, alleen ik ken daar maar heel weinig nummers van. Als we toch over rock/ metal/ oude liedjes hebben: David Bowie is ook een aanrader. Ik heb nu sunday bloody sunday van U2 aan staan op Spotify. Blur is leuk. The Offspring ook. Coldplay ofc. The Rolling Stones. Een hele goede vriendin van me houd heel erg van Queen en The Beatles. Zombie van The Cranberries is ook geweldig (sws zijn de Cranberries geweldig). En Krezip (is geen rock maar vind de band wel goed). 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 goeie muzieksmaak en ik hou echt van jouw liedjes💞, geweldig

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

@Eenmeisje004  en on topic : Queen is zo goed, mijn muzieklerares noemt Queen het beste sinds Mozart enzo haha. Zij vind dat die zanger en schrijver  bij de grote namen hoort . Zoals Mozart en Bach enzo. Dus toen ik haar vertelde dat mijn ouders bijna alle lp's hebben kon ik geen kwaad meer doen :innocent:  ;)

En idd ik luister nu een paar van jouw ideeën en vet hoor ! Cranberries wat een mooie zangstem ik hou erg van zangeressen :) Dus weer een paar ideetjes voor MCES !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Nu we het toch over Mozart 

@Eenmeisje004  en on topic : Queen is zo goed, mijn muzieklerares noemt Queen het beste sinds Mozart enzo haha. Zij vind dat die zanger en schrijver  bij de grote namen hoort . Zoals Mozart en Bach enzo. Dus toen ik haar vertelde dat mijn ouders bijna alle lp's hebben kon ik geen kwaad meer doen :innocent:  ;)

En idd ik luister nu een paar van jouw ideeën en vet hoor ! Cranberries wat een mooie zangstem ik hou erg van zangeressen :) Dus weer een paar ideetjes voor MCES !

Grtz en liefs Julian X

Nu we het toch over Mozart hebben: Amadeus van Falco is echt een vibe vind ik :). 

xx Eenmeisje004 

OMG, wat een mooie nummers, natuurlijk hou ik hiervan, hou ontzettend veel van oude muziek van vroeger dankje😊

Dat is fijn, ik luister deze nummers heel vaak xD. Ik hou ook van dit soort muziek :D

Reputatie 7
Badge +19

Falco , van de komissar ! ken ik :D en maschine brent. Ook vet ja haha. Daft Punk is ook wel lekker soms. En een nummer people are people  is ook leuk, weet de band zo even niet. Haha MCES je hebt weer heel wat ideeën gekregen!

 

Reputatie 7
Badge +7

Oja Falco helemaal vergeten, Amadeus van Falco

Reputatie 7
Badge +7

Willen jullie mijn favoriet horen 

Reputatie 7
Badge +14

 @Julian12  Oooh Daft Punk! 

@TheMightySlayer Whitin Temptations is echt gaaf! bedankt voor de suggestie! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

WithinTemptation luister ik ook ;)

Reputatie 7
Badge +14

Ooh ik heb er nog een! Black Sabbath. Paranoid bijvoorbeeld.  Ook God Save The Queen van Sex Pistols is gaaf.

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

Mooi

Reputatie 7
Badge +19

Rammstein- Spieluhr

Reputatie 7
Badge +7

Weten jullie mijn favoriet 

Reputatie 7
Badge +19

@MCES  wat is jouw eigen favo eigenlijk ( on topic) ?

Reputatie 7
Badge +7

Can't touch this van MC HAMMER 

Troublemaker van Olly Murs

Aftertaste van Shawn Mendes

Reputatie 7
Badge +19

Ik luister nu naar een heel grappig liedje zo herkenbaar :  nachtmerrie van Doe Maar  :joy:

Reputatie 7
Badge +19

Ik hou van adele Alan Walker Amy MacDonald Within Temptation mumford & Sons coldplay mijn eigen liedjes Amy Grant Amy winehouse Anouk Adriana grande Beyoncé birdy Bruno mars brave cher David guetta Dido ed sheeran Katie Perry keltman Laura Jansen Luka Bloom Melanie c muse norah Jones pink passenger prince Queen Robbie Williams racoon selena Spice girls shania twains Taylor Swift the beatels en usher

Reputatie 7
Badge +19

Dat Doe Maar is vet leuke muziek !   Die regae is best leuke muziek !  @wilhelmavemela wow wat een lijst ! Krijg ik ook weer ideetjes van  :) :heart_eyes:

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela jij bent en blijft mijn cutie💞

Wat een toplijst ik krijg meer nieuwe ideeën 😚

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela jij bent en blijft mijn cutie💞

Wat een toplijst ik krijg meer nieuwe ideeën 😚

 

Kiss me

MCES 

Ik weet niet of ik een goeie muziek smaak heb dus bij deze is mijn vraag heb ik die?

Reputatie 7
Badge +7

Dat heb je zeker weten door jou heb ik nu veel meer leuke liedjes in plaats van die zelfde liedjes die ik elke dag luister, dankje.

Mijn cutie💞

Reputatie 7
Badge +14

Ik luister nu naar een heel grappig liedje zo herkenbaar :  nachtmerrie van Doe Maar  :joy:

Doe maar is ook goed jaa! Mijn moeder is daar heel erg fan van. De bom hoort ook wel een beetje bij deze tijd. Met de oorlog van Rusland en Oekraïne enzo. Ook al gaat de bom eigenlijk over de atoombom waar ze in de koude oorlog heel erg bang voor waren. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Ik hou van adele Alan Walker Amy MacDonald Within Temptation mumford & Sons coldplay mijn eigen liedjes Amy Grant Amy winehouse Anouk Adriana grande Beyoncé birdy Bruno mars brave cher David guetta Dido ed sheeran Katie Perry keltman Laura Jansen Luka Bloom Melanie c muse norah Jones pink passenger prince Queen Robbie Williams racoon selena Spice girls shania twains Taylor Swift the beatels en usher

Amy Winehouse en nog veel meer zoals de passenger zijn echt geweldig! Racoon ook wel ( ik hou persoonlijk niet heel erg van Nederlandse muziek maar dat kan nog wel). Oh en Gio SWIKKER is ook een vibe. Zijn muziek (sorry Gio) is best grappig ( ik wil eigenlijk iets anders zeggen maar hé je mag niemand beledigen op het forum;) al helemaal Jouw ogen en Tis weer kerst. En Laat je gaan moeten we niet vergeten 😃. Een goede vriendin en ik vinden dat zo grappig dat we daar echt op viben haha. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 als je van vrouwelijke zangers houd zou ik zeker naar evanescence luisteren :D. 

xx Eenmeisje004 

Reageer