Vraag

Liedjes, tips?


Reputatie 7
Badge +7
  • Vaak actief
  • 424 reacties

Hebben jullie nog leuke liedjes? Want ik luister namelijk steeds elke dag naar hetzelfde liedje opnieuw en opnieuw. 


106 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey MCES!

Artiesten die je kan luisteren:

Alec Benjamin, zijn album Narrated For You en These Two Windows zijn super goed!
Hayd, CHANGES EP is een aanrader en hij heeft een heleboel singles!!
4 Morant, het is een lied maar zoek maar op, het is gemaakt door Doja cat.
Sasha Alex Sloan, super mooi muziek en Only Child is een goed album!!

Misschien is mijn smaak heel anders of precies hetzelfde, maar ja, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!!

Groetjes, Sano07 

Reputatie 7
Badge +7

Natuurlijk dankje 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb momenteel ‘better days’ op repeat staan, ook kan ik de nummers van Coldplay sterk aanraden, vooral t album Ghost Stories vind ik heel goed! Banners (Got it in you;), Dean Lewis (Stay awake, Chemicals, Waves..), One Republic, James Arthur, zijn allemaal fantastisch. Wulf heeft ook wat leuke nummers (All things under the sun). 
hoop dat je bovenstaande artiesten misschien wat vind! 
groetjes,

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

Aa dankje

Reputatie 7
Badge +7

@kwakend1tje wat heb jij goeie smaak zeg, wat een schat

Reputatie 7
Badge +7

Hey MCES!

Artiesten die je kan luisteren:

Alec Benjamin, zijn album Narrated For You en These Two Windows zijn super goed!
Hayd, CHANGES EP is een aanrader en hij heeft een heleboel singles!!
4 Morant, het is een lied maar zoek maar op, het is gemaakt door Doja cat.
Sasha Alex Sloan, super mooi muziek en Only Child is een goed album!!

Misschien is mijn smaak heel anders of precies hetzelfde, maar ja, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!!

Groetjes, Sano07 

 

 

Nee jouw smaak is ook mijn smaak, fantastisch dankje😊

Reputatie 7
Badge +7

@MCES 

aah dankjewel<33 ik schaam me r soms n beetje voor omdat mn vrienden allemaal naar andere artiesten luisteren maar ik vind t gwn n vibe allemaal hahahaha

Reputatie 7
Badge +7

@kwakend1tje ik moest bijna huilen van 1 liedje maar ik weet niet meer welke. Jij hebt echt geode smaak, nee joh je hoeft je niet te schamen hoor. Ik vind jouw liedjes perfect😊

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +7

@MCES 

:))

je bent te aardig!!

ik ga slapen, slaap lekker<3

Reputatie 7
Badge +7

@kwakend1tje slaap lekker:)

perfect staat op 1e plek😚

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @MCES

Ik heb een beetje een aparte muziek smaak, maar dit zijn wel leuke liedjes: 

After Hours - The Velvet Underground

This Is The Life - Amy Macdonald 

No surprises - Radiohead 

Once In A Lifetime- Talking Heads 

Amerika- Rammstein ( de andere nummers van Rammstein zijn nog meer metal/hardrock, als je er van houdt is het leuk, anders niet) 

Loser - Beck 

Fairytale - Alexander Rybak ( heb een crush op hem) 

Heart-Shaped Box - Nirvana ( Ik vind Nirvana echt een goede band) 

Boulevard of Broken Dreams- Green Day

Bring Me To Life - Evanescence 

Alles van Radiohead haha 

The Cure is ook een goeie band 

Psycho Killer- Talking Heads is ook leuk :) 

Eminem is ook een goede. 
 

Hoop dat je hier iets aan hebt! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 ahh wat liefff mijn bestie😚, ik zal er zeker naar luisteren. Dankje 💞

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve vriend ! Ik heb een beetje dezelfde smaak als @Eenmeisje004  ik hou ook wel van lekker stevig ( geërfd :yum:  mn ouders zijn Metal lovers)  en wat ik heerlijk vind is soms keihard Rammstein ( Mein herz brennt, Spieluhr )  of idd Radiohead en Within Temptation ( bijv Ice queen)  of Nightwish met Floor Jansen echt lekker :)  en ook Oh my god van Adele bijv.  en soms vind ik heel oude muziek ook mooi  zoals de  4 seasons Vivaldi.

Nouja dat zijn er dus een paar ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12 ahh jij bent de beste, ik luister altijd en elke dag naar oude muziek😍😍. Zo mooi fantastic, Julian wat een topper ben je ook altijd!!!! 

Reputatie 7
Badge +17

Hihi dankjewel :kissing_heart:  ik luister nu naar Rhein Raus van Rammstein zoooo vet :)

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12 ik luister nu naar Never Gonna Give You Up van Rick Astley

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik lees ergens anders goed nieuws voor twee lieve jongens en nu luister ik naar UB40  Falling in love , man man daar ga je gewoon van huilen haha :) vet toeval ook , ik ben echt happy nu !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Wat een pracht van een lied

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 Ben jij ook een fan van Rammstein? Omg @Ellen vroeg ook al of ze mee mocht naar een concert van Rammstein als dat kon. Idd mijn vader heeft mijn muzieksmaak ook heel erg beïnvloed maar ik vind de muziek ook wel echt leuk zeg maar. Nooit gedacht dat er al 2 mensen op dit forum zijn die ook van Rammstein houden haha.

Sorry KT als dit een klein beetje of-topic is… 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12 Ben jij ook een fan van Rammstein? Omg @Ellen vroeg ook al of ze mee mocht naar een concert van Rammstein als dat kon. Idd mijn vader heeft mijn muzieksmaak ook heel erg beïnvloed maar ik vind de muziek ook wel echt leuk zeg maar. Nooit gedacht dat er al 2 mensen op dit forum zijn die ook van Rammstein houden haha.

Sorry KT als dit een klein beetje of-topic is.. 

xx Eenmeisje004 

 

 

Je bedoelt 3 mensen, ik hou ook van Rammstein

Reputatie 7
Badge +17

@Eenmeisje004  ja zeker vind ik super mooi ! Zou ook wel mee willen ! Vlgs mij is het wel on topic hoor :)  en ook Metallica bijvoorbeeld. En mijn vader draait soms een heel snel nummer van een band DK  en dat nummer duurt 58 seconden haha :) en UB40 is ook lekker.

Mijn vader en moeder hebben vet veel platen echte Lp's  en dat is ook super :)

Grtz  en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

@MCES Ooooh wat gaaf zeg!!!!

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

Om eerlijk te zijn, jullie hebben echt goede muzieksmaak echt waar,😊😊

 

MCES 

@Julian12 ik luister nu naar Never Gonna Give You Up van Rick Astley


Voluntary Rickroll!

Ik luister naar best wel weird muziek tbh. Denk niet dat veel andere dat ook luisteren. Het is ook niet zo bekend. Meeste jongeren van mijn leeftijd luisteren naar andere soort muziek, dus ik weet niet of je deze muziek wat vind. Ik vind deze nummers heel erg mooi zelf om naar te luisteren.

Alyona Lanskaya "Solayoh" (official video)

Idan Raichel Project MiMaamakim w English Translation

Within Temptation - Memories (official music video)

Enigma - The Eyes of Truth

Oliver shanti - Wise

Nick Cave & The Bad Seeds ft. Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow (Official HD Video)

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

OMG, wat een mooie nummers, natuurlijk hou ik hiervan, hou ontzettend veel van oude muziek van vroeger dankje😊

Reageer