Vraag

Wat moet ik doen?! HELP!!!!!

  • 30 March 2022
  • 65 reacties
  • 1053 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik zit in paniek op een dakje voor mijn huis hij grenst aan de badkamer en die is opslot. Mijn computer is afgepakt maar mijn telefoon had ik van tevoren verstopt. Elk moment als ik het forum het hardst nodig heb pakken ze mijn telefoon en computer af of ben ik geband. Ik had een ruzie met mijn vader over dat ook ik het moeilijk heb. Maar zij beseffen dat niet. Ik heb ook gezegd dat ik niet morgen zit te wachten op een gesprek met de GGZ ik heb er niet om gevraagd ten 2e ik mis voor de 3e keer deze week de ochtend en ten 3e ik mis voor de 2e keer deze week een project. Dus het is weer op een niet goed moment en ten 4e ik heb er geen zin in want het kost me gigantisch veel energie. Ik en mijn vader hebben nare dingen gezegd. Maar mijn moeder luisterd niet naar mijn verhaal. Ze was mijn kamer aan het doorzoeken en ze gooide alles expres overhoop. Ik vond dit niet oké en heb gevraagd of ze weg wilde gaan en dat ik dan pas zou zoeken. Heeft ze niet gedaan.  Ze liet iets expres voor mijn neus bungelen en liet het toen los. Ik weet het is niet goed van mij maar het lukte me niet om uit mijn kamer te komen en uit de situatie weg te gaan ik heb haar behoorlijke trappen gegeven. Omdat ik niet weg kon. Toen heeft ze me meerdere keren op mijn wang geslagen waardoor mijn bril afvloog. Ik ben uit het raam geklommen en op het dakje gesprongen waar ik nu zit. Oh ja ze had me ook in mijn nek vastgegrepen en op de grond geduwd. Ze deed ook nog het raam van mijn kamer dicht maar ik kan er nog doorheen. Zij is gaan werken en deed alsof er niks aan de hand was. En toen zijn mijn ouders beneden een spel gaan doen en heb ik mijn telefoon gepakt. Ik heb al langere tijd in mijn hoofd dat ik weg wil. Maar ik kan nergens heen. Ik kan niemand bellen of appen want ik heb geen sim-kaart. Ik wil weg alleen waarheen? Ik heb wel een optie alleen moet dat via het forum en deel ik iets waardoor andere mensen daar ook heen kunnen en dat mag niet tenzij er een uitzondering word gemaakt ik heb snel een reactie nodig. Want ik wil voorlopig graag een veiligere plek. Niet thuis.

Sorry voor de lange tekst.

 

Wilhelmavemela.


65 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Lieve help !!! 

Opeens dit . Ik ben net terug !!!! 

Ik maak nu echt zorgen om je 

Ben je nu veilig??? Is mijn belangrijkste vraag

 

XZelle

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela ik zag dat je weer even op het forum was… Hoe gaat het met je? Ben je veilig? We waren heel erg bezorgd… Wat is er precies gebeurd? Vertel ons alles alsjeblieft! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Lieve @wilhelmavemela  Ik heb net als @Eenmeisje004  heel veel vragen maar ben ook heel opgelucht. Ik heb elke dag aan je gedacht, wij allemaal  en ik ben echt heel blij en opgelucht dat je wat hebt laten zien !! :D

Groetjes en liefs Julian X

Lieve @wilhelmavemela 

Ik ben zo zo zo blij dat je terug bent! Ben je veilig?? Ben je oke?? Ben je nog steeds thuis?? Ik heb zo veel vragen.. Vertel alsjeblieft wat er is gebeurt.. 

Ik ben zo blij dat je terug bent ik maakte me even echt zorgen en dacht dat je misschien... Maaarrrrr gelukkig is dat niet zo:))

Gr. Annoniem_meisje

Reputatie 7
Badge +5

Omg!! Meisie!! Je gaf mij een hartaanval!! Ik mis je zo erg! Geef een seintje als je er nog bent! Ben je gewond??? Nee toch???  Maar  ilysm and never forget de that my sweetheart<3

Reputatie 7
Badge +19

Heyy jongens ik ben er en niet denken dat ik zelfmoord ga plegen dat zou ik echt nooit durven zet alle vragen even op een rijtje en dan beantwoord ik alles. Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry dat jullie zo ongerust waren dank ik hou ook van jullie!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie zijn vrienden fort life en niet te vergeten de gebande en mensen die zijn weg gegaan ook.

Wilhelmavemela.

Oh nee,

 

Jij bent zo lief! Ik hoop zo dat het goed komt. Jij verdiend echt een veilige en leuke jeugd. Ik hoop dat je ervoor kiest om open te zijn over dit. Ga lekker naar binnen en zeg tegen hun dat het niet kan. Maak hun bewust van het feit dat ze jarenlang vast kunnen zitten! Ik hoop dat het goed komt.

Reputatie 7
Badge +5

Hey @wilhelmavemela ! NIET ZM PLEGEN. IK HOU VAN JE EN NEVER FORGET THAT YOU LITTLE SHIT. ( lief bedoeld 😊😂 ) niet doen. Ik wilde het ook doen. Nu nog steeds maar IK wil JOU NOOIT KWIJT. BEGREPEN??!  geeft @wilhelmavemela een kus op de wang en knuffelt huilend.  I love you 2, oké??  Ik heb geen woorden, maar jij verdiend dit soort ouders niet. Ookal hou je nog steeds van ze, kom naar mij huis en woon mij mij<3 m'n ouders zijn ook strwng maar ilysm <33 

Ik hoop dat alles nu oké is! @wilhelmavemela 

Reputatie 7
Badge +19

@Een hulpvol meisje Ik ga juist NIET zelfmoord plegen. Dat durf ik niet. Nogmaals kunnen jullie alle vragen op een rijtje zetten zodat ik ze kan beantwoorden.

Wilhelmavemela.

P.S jullie zijn zooo lief.

P.P.S @Een hulpvol meisje Nu snap ik waarom ik zo stink ;)

Reputatie 7
Badge +5

@Een hulpvol meisjeIk ga juist NIET zelfmoord plegen. Dat durf ik niet. Nogmaals kunnen jullie alle vragen op een rijtje zetten zodat ik ze kan beantwoorden.

Wilhelmavemela.

P.S jullie zijn zooo lief.

P.P.S @Een hulpvol meisje Nu snap ik waarom ik zo stink ;)

HAhah!! Nou, Ik erger 

Reputatie 7
Badge +19

Echt niet! Nou dan stinken we samen;) het gaat beter thuis maar voelt nog niet veilig. We doen ons best dus ik ook.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Echt niet! Nou dan stinken we samen;) het gaat beter thuis maar voelt nog niet veilig. We doen ons best dus ik ook.

Wilhelmavemela.

Is goed  :D

Reputatie 7
Badge +19

Gezellig;) nu weer on- topic.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7

lieve @wilhelmavemela ,

we maken ons echt zorgen om je! gaat het nu weer goed? war ben je? ga alsjeblieft naar mensen die je kent en weg bij je ouders! 

 

Reageer