Hoi ik zit in paniek op een dakje voor mijn huis hij grenst aan de badkamer en die is opslot. Mijn computer is afgepakt maar mijn telefoon had ik van tevoren verstopt. Elk moment als ik het forum het hardst nodig heb pakken ze mijn telefoon en computer af of ben ik geband. Ik had een ruzie met mijn vader over dat ook ik het moeilijk heb. Maar zij beseffen dat niet. Ik heb ook gezegd dat ik niet morgen zit te wachten op een gesprek met de GGZ ik heb er niet om gevraagd ten 2e ik mis voor de 3e keer deze week de ochtend en ten 3e ik mis voor de 2e keer deze week een project. Dus het is weer op een niet goed moment en ten 4e ik heb er geen zin in want het kost me gigantisch veel energie. Ik en mijn vader hebben nare dingen gezegd. Maar mijn moeder luisterd niet naar mijn verhaal. Ze was mijn kamer aan het doorzoeken en ze gooide alles expres overhoop. Ik vond dit niet oké en heb gevraagd of ze weg wilde gaan en dat ik dan pas zou zoeken. Heeft ze niet gedaan. Ze liet iets expres voor mijn neus bungelen en liet het toen los. Ik weet het is niet goed van mij maar het lukte me niet om uit mijn kamer te komen en uit de situatie weg te gaan ik heb haar behoorlijke trappen gegeven. Omdat ik niet weg kon. Toen heeft ze me meerdere keren op mijn wang geslagen waardoor mijn bril afvloog. Ik ben uit het raam geklommen en op het dakje gesprongen waar ik nu zit. Oh ja ze had me ook in mijn nek vastgegrepen en op de grond geduwd. Ze deed ook nog het raam van mijn kamer dicht maar ik kan er nog doorheen. Zij is gaan werken en deed alsof er niks aan de hand was. En toen zijn mijn ouders beneden een spel gaan doen en heb ik mijn telefoon gepakt. Ik heb al langere tijd in mijn hoofd dat ik weg wil. Maar ik kan nergens heen. Ik kan niemand bellen of appen want ik heb geen sim-kaart. Ik wil weg alleen waarheen? Ik heb wel een optie alleen moet dat via het forum en deel ik iets waardoor andere mensen daar ook heen kunnen en dat mag niet tenzij er een uitzondering word gemaakt ik heb snel een reactie nodig. Want ik wil voorlopig graag een veiligere plek. Niet thuis.
Sorry voor de lange tekst.
Wilhelmavemela.